19 . Rész

286 17 0
                                    

-Te tehetsz róla

*Gwin szemszöge*

"Te tehetsz róla "  viszhangzott a fejemben újra és újra . Próbáltam rájönni mit tettem , hogy erre szánta el magát. Nemtudom.....
- Miért?  - kezeit a székem támlájára tette , orrunk majdnem összeér .
- Emlékszel mikor egy kis vitánk után te egyből rohantál  Rommen karjaiba ?mint egy ribanc...- dühöm csak erősebb lett
- kis vita? Lepofoztál !! És Rommen volt az aki felvidított , veled egyszer nem éreztem úgy magam  , mint vele . Tudod ő mellett boldog vagyok , amíg veled csak szenvedtem .. -  kezét a levegőbe emelte , majd megcsapta vele az arcomat ,  keze nyoma az arcom jobb oldalát díszíti ,  ez a második,  hogy lepofoz  . Az arcom ég,  és fáj. 
- velem boldogabb lehettél volna.. , de azt a rossz buzit választottad - már nem volt erőm szavakkal visszavágni neki , mert bármit megtehet velem ami kedve szerint van , erőtlen vagyok , már tudom mit éreznek a menhelyi kutya , bevan zárva és várja a gazdit , hogy kihozza őt a börtönből , ez az én részemről,  várom,  hogy megmentsen Anya , Rommen és a többiek.
- Majd még visszajövök szerelmem - súgja bele fülembe,  majd ad egy puszit a homlokomra , nagyon jó most fürödhetek meg fertőtlenítőben .

Aztán nyitódik az ajtó. ....


Túlélőtábor*BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now