*Rommen szemszöge*
- már egy ideje keresem Michelt nemtudom hova ment , ezért úgy döntöttem megállók egy kicsit elolvasni a levelet amit nekem írt :
-Drága Rommen , nagyon szeretlek
és utálom, hogy te nem viszonzod , pedig én meghalnék érted, de te mást szeretsz , sajnálom amiket tettem...tudom nemvagyok egy szent mert mindenkivel megcsaltalak ,
Tudom ,hogy te is ugyanezt tetted , nagyon fájt, amikor először megcsaltál , úgy éreztem
,hogy egy senki vagyok , hogy senki se szeret, szeretetet akartam ,ezért csaltalak meg mindenkivel , nagyon sajnálom azt is , amiket Gwinnek mondtam mikor elmentetek a korházba, az egész megvolt tervezve ,
Levi találta ki , nagyon vigyázz vele !
Barmire képes , hogy neveszítse el Gwint , bármire. Szurkolok , hogy összejöjjetek Gwinnel , titeket egymásnak teremtett a sors, ne hadjátok , hogy más elszakítson titeket ! Visszaemlékszem mikor először találkoztunk annál a fagyizónál , ne felejts el sose , remélem megtudsz bocsájtani , nagyon szeretlek, Viszlát!!Írta :Virág
-Tudom , hogy hova ment , láttunk errefelé fagyizót , odamehetett , a fagyizó felé vettem az irányt.
***
Egy lány koborló álta el az utamat , éppen falatozik áldozatából , kiszálltam , hogy megöljem a koborlót , a lány elé léptem , a koborló felemelte a fejét majd felém fordult .
Amikor megláttam, megállt bennem az ütő, mert a lány koborló Michel volt . A szemem könnybe lábadt. Most engem nézett ki prédájának , közeledik, eltoltam magamtól.
-Miért Vi...miért? -kérdezem a mostanra koborló lánytól.
Megint felém tartott , én pedig fellöktem , csipőjére ültem és a kezét a földre nyomtam . Szeme rángatózott ,lehellete a vér szagától bűzlött .
-Sajnálom....-kivettem a zsebemben lévő kést , és a fejébe szúrtam .*Gwin szemszöge*
-Már 2 órája ment el , és kezdek aggódni, itt állok a hotel ajtaja előtt , rá várva, csak nézem az utat amin elment , bűntudatom van ,mert miattam ment el "Michel" , én tehetek az egészről, ha nem jövök a táborba, akkor nem szakítok szét egy kapcsolatot , nem jövök össze a legjobb barátommal , és most lehet énis holtan koborólnék valahol , olyan egy kapcsolatszéttrancsírozókurvának
érzem magam.
Magamba mélyedve a gondolataimban , a nagy semmiből egy fiút látok meg messziről, aki egy lányt visz az ölében?! Mikor a srác kölebb merészkedett , elönt a felismerés , de nem hittem a szememnek .Rommen arcán egy vércsík helyezkedik el , egész keze véres , a pólója a hasrésznél kivan szakadva , a lány akit a kezében tart , gondolom "Michel" alig lehet felismerni a szája körül rávan száradva a vér, szőke haja pedig kócosan , ha nem "Michel" lenne , azt hinném egy útszéli , a ruhája nemcsak vérben , de jobban kivan szakadva mint Rommené, kezemet a szám elé tettem , a lány aki nemrég meg fenyegetett, és kiabált velem , már halott...-kinyítottam az ajtót, bejött de rám se nézett , olyan dühös rám, hogy nemis akar velem beszélni? Szemei kisírva , szívem szerint szorosan átöleltem volna ...
***
Adrea sír, a tanár úr a fejét fogja , Trixi a szokásos , fa arcal nézi végig az egészet, amit csodáltam benne , ha megbántják , ugyanaz a fej , ha meghal az akit szeretett ugyan az a fej , a villanyoszlop nekidölve áll , a két Toni kézenfogva lehajtott fejjel állnak, Rommen pedig ássa a sírt a lánynak, arcán semmilyen érzelmet nem látni, ezt én mind csak az ablakból figyeltem meg .
Két kar ölel át.
- Látod ezt?-súgja a fülembe Levi .
-Csak sajnáltatja magát, nem is szerette , csak kihasználta -mondja mire én ellököm magamtól és a szemébe nézek.
- Hogy lehetsz ilyen paraszt ? Komolyan ..most halt meg a baratnője te pedig itt izélod ..-osztom ki
-Persze most én vagyok a rossz , pedig ő volt az akinek van barátnője, mégis más csaja kell neki.
-Ezt inkább ha. ....
-Hagyjuk? Komolyan azthitted nem jöttem rá, hogy leszarsz miatta?
-Mi??ez hülyeség nem szarlak le miatta.
-Dehogynem , csak nem veszed észre, mert olyan buta vagy -kiabálja a fejemhez , jobban eltolom magamtól, otthagynám őt, de megfogja a kezem es visszahúz .
-Gwin nemakartam annyira sajnálom. ..
-Nem levi , itt a vége ,nemakarom ezt tovább folytatni ..szakítok ...-a szeme könnybe lábad, és megpófozott...,
Nagyon fájt, otthagytam , hallom ahogy kiabálja nekem "Gwin sajnálom, nem akk.." de nem jött utánam, bementem a mosdóba megmosni az arcomat , de amikor belenézek a tükörbe , csak jobban elsirom magam , arcomon egy vörös kéznyom helyezkedik el , végig simítottam az ujjam arra a részre , még mindig csípett ..
Nemtudom elhinni , hogy ezt tette velem .***
Miután megnyugodtam , kimentem a mosdóból , Romment kerestem , csak Andival találtam szembe magam , aki kérdezett a sebről de csak annyit mondtam neki , hogy elestem , értitek pont úgy estem el , hogy egy kéznyom van az aromon , nemhitte el de inkább hagyta , azt mondta Rommen felment a tetőre, utánna mentem. Rommen ott ül a szélén és néz előre a gyönyörű szép kilátásra , csak előre kellett volna dölnie egy kicsit és akkor leesett volna a 10 emelet tetejéről . -Mellé ültem, és énis ugyan azt tettem amit ő, de ő megtöri a csendet.
-Tudod mikor Magyarországra jöttem , ő volt az első barátom itt , tudod ő nem volt mindig ilyen , ő egy focista , lilahajú menő hippi volt, akinek Virág volt a neve , 1 évig legjobb barátok voltunk mind addig amig be nem vallotta , hogy szerelmes belém, én , hogy ne bántsam meg ....összejöttem vele , őt mindig azzal szekálták , hogy ő nem illik hozzám, így megváltoztatta a nevét Michelre , átfestette a haját liláról, szőkére , felhagyott a hippi stílussal, és kurvának öltözött, hogy jó legyen nekem , pedig ő úgy volt tökéletes ahogy volt ,csak nem az én esetem , és nem akartam elveszíteni , mint barát. -lehajtotta a fejét.
-Sajnálom Rommen , én tehetek róla. ..ha én nem lennék, talán még mindig élne. .-lehajtottam a fehem ,ekkor a kezét az állam alá tette , magához fordította, de mikor meg látta az arcomom lévő "sebet" tágra nyíltak a szemei .
-Jézusom Gwin ki tette ezt veled..???- nem bírtam, sírni kezdtem , ő pedig magához ölelt .
-Shhh ...nesírj ..kérlek, bárki is tette megölöm , majd a testét odaadom a koborlóknak , megvédelek bárkitől és bármitől !!-eltol magától, letörli az arcomról a könnycseppet .
-kérlek mond....
-Csak igérd meg , hogy nem teszel vele semmit... igérd meg !!
-ígérem. ..-a kezem remegett , ahogy csak újra visszagondoltam ...
-Leee..
-Levv..
-Levi?-dühösen felpattan , és otthagy, én pedig utánna, próbálom visszahúzni , de mivel az erőm felér egy katicával , nincs sok sikerem .
-Levi kijön az egyik ajtón , mosolyogva néz ránk.
-Na mivan ahogy dobtál , gyorsan szaladtál magad megbaszatni te kurva?!-kiabálja , Rommen erre. Csak dühösebb lett és nekiment levinek , Levi a földre esett Rommen pedig ököllel üti a fejét , én pedig kiabálom nekik , hogy hagyják abba . Egy másik ajtón pedig Adni és a Tanár úr ront be leszedik Romment Leviről , Levinek vérzik az orra , és felszakadt a szája
-Naa mostmár örülsz te hülye picsa..-mondja a szemembe röhögve, megse bánta , szemeimet persze újra elöntötte a könny ...basszus ,hogy lehetek ilyen érzékeny? -Rommen arcát ápoltam , most olyan nyominak tűnik, ugymond a szemén egy mondokli , a szája felszakadva , most nem olyan "bugyit niagarává változtató helyes" hanem olyan átlagos . Ahogy ápolom őt a szemembe lóg a hajam , amit ő a fülem mögé tűri, majd az arcomat kezdi el simogatni .
-Sosem hagylak magadra , mindig itt leszek melletted , bárki akar téged bántani az áshatja a sírját , nemhagyom , hogy bármi bajod essen megvédelek!!- Ezen nemtudok nem mosolyogni , de azon törtem a fejemet , hogy jutottunk el idáig?
YOU ARE READING
Túlélőtábor*BEFEJEZETT*
Horror- Milessz most velünk, a családunkkal, Az életünkkel?-Trixi már kiabál az nővel . A nő csak nevet , majd azt mondja: - Emberevő élőholtak koborolnak odakint , a vílág pusztalásban , és már csak néhányan maradtak meg az élők közül , t...