A kezdet 2 rész

1.2K 59 34
                                    

-A tábor Pécs melletti kis faluban van , már 2 órája szállt le a gépem Budapesten , most a taxiban ülök és már nagyon izgulok .

-Egész úton a taxis pöfékelte a hátsó ülésre a cigi füstöt , azt hittem megfulladok , de a látvány amikor beértünk a faluba , akkor már nem is figyeltem a cigire , rám tört a hányinger , izgulás+ a cigifüst egyszerre nem valami kívánatos .

- a sofőr megált a hatalmas nagy kerìtés előtt ami akkora volt , mint a méretem 3x
- 1200 forint lesz - flegma stílusa , hatalmas nagy sörhasa , egyáltalán , hogy férhetett be a kocsiba? - nekem csak 4 $ van
- itt forinttal fizetünk - kiszállt az autóból , odajött az én ajtómhoz, kinyitotta majd kilökött a taxiból a csomagtartóból kidobta a bőröndömet , visszaült a kocsiba majd elhúzott - milyen cuksi muksi drága kedves aranybogár, hát egyem a máját - gondoltam magamba .

- Nyugi , a taxi sofőr Sanyi és mindenkivel ilyen köcsög .
- mondja egy hang a hátam mögött , hátra akarok nézni , de nincs ott senki , visszafordulók erre ott áll előttem egy zöld hajú , barna szemű, fekete bőrdzsekis csaj .

Lassan feltápászkodok , nyujta nekem a kezét - Szia az én nevem Tóth Éva - nyújtom neki a kezemet - Hello én meg Gwin Morgen - Csak nem külföldi vagy ? - A nevem miatt ? - nem az akcentusod miatt - Oohh igen , Londonból jöttem , és te ? - én Pécsr...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lassan feltápászkodok , nyujta nekem a kezét
- Szia az én nevem Tóth Éva - nyújtom neki a kezemet
- Hello én meg Gwin Morgen
- Csak nem külföldi vagy ?
- A nevem miatt ?
- nem az akcentusod miatt
- Oohh igen , Londonból jöttem , és te ?
- én Pécsről , várj segítek cipelni - úgy látszik megvan első barátnőm , eddig Londonban nemvolt egy se mind furcsának találtak ezért elkerültek       
-Neked hol van a cuccod?
- Nekem bent ugyanis a szüleim építész mérnökök ezért nyáron mindig idehoznak , hogy tudjanak utazni , mert én szét unnám magamat  , és már tegnap óta itt vagyok , és te , hogyhogy ebbe a táborba jöttél,  tavaly még nem láttalak ?.-
igen az a helyzet , hogy imádom a pisztolyokat , késeket , az íjat , és hát elküldtek anyámék ide , hogy " belássam , ez túl veszélyes " meg stb stb stb...-azt nem akartam elmondani Évának , hogy majdnem megbuktam meg nem akarom , hogy úgy hívjanak " a bukott csaj" Londonban mindig így hívtak .
-Na és Éva ..- belevág a szavamba - kérlek , légyszi, ne hívj Évának , nagyon irritál , hívj Evinek , vagy Évikének vagy nemtom de Évának ne!!
- rendben , akkor Evi és szeretsz itt lenni?

- Hogy jó- e itt lenni ? Kurva jó egyrészt a szüleim miatt jöttem ide , másrészt a tábor miatt , imádom - már egy ideje sétáltunk , úgy kb. 15 perce - milyen messze van még?
- csak 2 perc - azt hittem a kis faluban van a tábor , és a kis faluk azért kis faluk mert kicsik
- hát igazából ez inkább egy "Kisváros " és az egész város a tábor - gondoltam magamba még jó sokáig sétálunk .

- megálltunk egy 10 emeletes ház előtt ,- na ez a nagy kunyhó , így hívjuk a szállást - és hányan vagytok ? - tavaly 70 -n jöttek , ebben az évben 96 -n jöttek -OMG-  na ez úgy szokott menni , hogy csoportokba fognak minket osztani , lesz A B C D .....
csoport , és minden csoportnak lesz egy emelete , ahogy most számolták 74 fiú és 22 lány , tehát ha pasizni akarsz , van választék - rám kacsintott , majd elkapott a röhögés minket , beléptünk az épület ajtaján , egy családias légkör fogadott , és nekem épp pisilnem kell - hol a mosdó?- menj egyenesen aztán jobbra.- köszi

-Előre aztán jobbra , két ajtó van , gondolom az egyik a lány a másik a fiú , melyik a női? Ec pec kimehetsz......, a jobb ajtót választottam , belépek az ajtón erre azt látom........

..........Azt látom , hogy egy csaj guggol és egy srácon fuvolázik , értitek "fúvolàzik"
- mennyé má ki - rám kiabált a csaj a srác meg csak mosolygott rám , mintha azt akarná csatlakozzak én is , annyira ledermedtem a látványtól ,de miután rám kiabált a csaj azonnal kimentem, ne tessék félreérteni semmit , nem maradtam ott végignézni , mikor kijöttem egy srácnak ütköztem hátúlról akinek
Kék a szeme , sötétbarna a haja és cuki gödröcskéi vannak - segítsek ? - az az igazság , hogy wc-te indultam aztán amikor beléptem a női mosdóba épp egy csaj egy srácot ....érted - értem  de amúgy ez a fiú mosdó , és az a lány... - de gáz...- jaj nemgáz csak rossz mosdóba léptél be , ez nem akkora tragédia - jolvan , ezt is kihúzhatom a bakancslistámról - Az van a bakancslistádon , hogy menj be egy fiú wc-be? - neem az , hogy egy kínos helyzetben ismerjek meg egy másik emberi lényt - ohh már értem, a nevem Levi - Én Gwin - honnan jöttél Gwin? - Londonból - az jó - mosolygunk egymásra majd egy ismerős hang közbevág - na megtaláltad a mosdót? - meg  - Levi? - Evi? - ismeritek egymást?-kérdezem kínosan - tavaly együtt jártunk - igen - és ekkor következett be a kínos csönd - na jó szerintem menjünk Evi - jó... - egyből gyorsan elment - majd még beszélünk - remélem - elköszöntem Levitől majd mentem Evi után .
Ezek útán már tudtam nem lessz unalmas a nyaram , és annyira elbambultam , hogy nem is figyeltem valaki belém jött......

Túlélőtábor*BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now