*Gwin szemszöge*
- Ne légy hülye !- kiabálja a vonal túlsó végéről Toni
-Még mindig nem érted? Emma.... meghalt -kimondani is nehéz. Egy kicsilány , akinek ottvolt az egész élete.
- Értem én , meghalt..., te dühös vagy...de menni kell tovább! -hogy mondhat ilyet?
- Robbantasz ..vagy nem robbantasz , én itt leszek .- G
- Gwin gondold....- nemtudta befejezni
- Szia Toni !- kinyontam a vokitokin lévő kapcsoló gombot . A terv már megvan . Felmegyek az emelettre , Toni mondta ,hogy esténként "királyi" bulikat szoktak tartani , úgy néz ki , most én is csatlakozok.*
Két férfi kijött az egyik ajtón, feléjük futottam , az egyiknek kirúgtam a lábát amitől fejre esett, a másikat utánna hasba szúrtam egy késsel. A fejre esett férfi pedig próbált felálni , de én a hátába szúrtam a kést. a hullákat bevonszóltam egy szobába, tudatom szerint átváltoznak majd, és aki véletlen szerűen benyit , annak elvan döntve a sorsa.
Aztán úgy 10 perc után egy 6 tagú csapat futott át, őket békén hagytam .
Mind besátáltak a csapdába. Sikolyok , kiáltások , lövöldözés, puffanások hallatszodnak ki a szobából. Egy férfi fut ki , majd bezárja maga mögött az ajtót. Kedvessége határtalan ugyanis a még életben maradt társai bentről ütik az ajtót, és a férfi nevét kiáltozzák .
-FERI ENGEDJ KI!!
-HAVER NYISD KI!
-TE NYOMORÉK NYISD KI, VAGY NEMTUDOM MIT CSINÁLOK VELED!!A férfi ahelyet , hogy társait mentené meg, az ellenkező irányba fut, de én ezt nem hagyom .
Kifeszítem nyilamat a férfi felé, meglöttem a fekete csizmáját ,megfordult , felém kezd el futni. Bal kezével arcon akart ütni de sikertelenül, mert kicsavartam a kezét, forogtam egyet a tengelyem körül, forgás közben fejbe rugtam ,amitől eszméletét vesztette.
A férfit a fürdőszobába zártam be , nincs egyedül ottbent , a kádban egy 16 év körüli lány holtteste pihen . (Nem , nem én voltam kivételesen ) a lány öngyilkos lett , felvágta az ereit .
A férfit az egyik zuhanyozó alá raktam be . Egy másik szobában talált benzint (ne kérdezzétek , hogy , hogy kerül benzin egy hálószobába , csak ott volt ) . A fürdő minden egyes szegletét leöntöttem vele , kivéve a férfi testét. Ezért is gyújtottam meg a férfi ruháját, hogy a tűz ha elér a benzinhez ,minden lángba borul . Úgy 50 mp. és eléri a tűz a benzint , én addig pedig kisurranhatok .
YOU ARE READING
Túlélőtábor*BEFEJEZETT*
Horror- Milessz most velünk, a családunkkal, Az életünkkel?-Trixi már kiabál az nővel . A nő csak nevet , majd azt mondja: - Emberevő élőholtak koborolnak odakint , a vílág pusztalásban , és már csak néhányan maradtak meg az élők közül , t...