*Gwin szemszöge *
Beraktak egy kicsi , poros, szürke szobába .Egerek , patkányok futkosnak körülöttem, pókháló mindenütt .Nemtudom mióta ülhetek itt, a falnak nyomva a magányomban , fél óra? 1 óra? Vagy több? ? Miután Alex fejbelődt hulláját kivitték, A nő megfolytott hulláját , ott hagyták megrohadni a földön , hogy átváltozzon , tudom nagyon kis cukkor borsók . A nő szemhélyát lecsuktam . Egy fél nap elteltével, a hulla jobb keze lágyan ökölbe szorult , majd kiengedett , heves lihegés , öklenedés ezt így egybe lehet jellemezni , a barna szemek helyett , egy szürke szemgolyó , nyitott ki , melyben fehér foltok jelentel meg . Össze vissza forognak . Tekintete ránk szemgeződött , felénk kezdett jönni. Mind a ketten feláltunk , Emmát a hátam mögé löktem , kezemet szorosan fogta . A mellettünk álló széket rá dobtam , amivel csak annyit értem el , hogy a falnak csapódik a szék összetör . A koborló fellök , és főlém kerekedik , a vállát tartom , kezével tépte a pólómat , meleg lehellete megcsapat az arcomat , amitől kirázott a hideg . Csak bámultam , amikor a két szeme közötti résen átfúródott az eltört széknek a lába. Emma megmentett, ahogy énis őt . Ellenségeink azt várták a koborló majd megöli mind kettőnek, de nem így lett . A másik holttestet is kiszállították , csak most engem is magukkal vittek , és így kerültem ide.
- Na mivan szerelmem , hiányoztam ?- a leg undorítóbb ember jött be az ajtón, már biztos rájöttetek , hogy nem Justin Bieber ugrott be , hozzám teát kortyolgatni .
- Mit akarsz Levi? - Kérdeztem a fiút aki leguggolt mellém .
- Csak megakartam látogatni a szeremem . - undorító ahogy hozzá ér az arcomhoz .
- Hogy kerültél ide , Levi? - G
- mikor össze veszítünk Londonban , és ott hagytál abban a szobában -Mert megpofoztál , és szakítottunk? ? Most komolyan? - A tanár úr bejött hozzám, és azt mondta "Levi , van egy ájanlatom! " az elején furcsáltam a dolgot , elvitt egy bunkerbe ami Siófokon volt a Víztorony alatt ..
Ott voltak vagy 10-en . Bemutatott pár fontos embernek , ezek közé tartozik Archer johns is , vagyis a Főni , akivel te is találkoztál már. ..- Az ember esze megáll, mi az , hogy a tanár úr ott védelmez minket , megbízunk benne ,és ő meg át áll? -Megismertem Mrs. Arhert is , aki itt a másik főnök. - Azzal a ringyóval sem találkoztam még . - Sok dolgot ajánlottak fel , pl: jobb élet, lehetek a Főnök jobb keze , meg még sok más is .
- Jobb élet? ? Nincs olyan már, hogy jobb élet! Nézz körül !! Apokalipszis tört ki a világban! Ami azt jelenti , hogy a föld pusztulásban , hogy lehet itt jobb élet? ? -G
- Tudom mit gondolsz most , de nem volt más választásom, elvesztettelek ... -L
- És mivan veled és Trixivel? - G
- Hazudtam mikor azt mondtam , hogy már elfelejtettelek , ő nem olyan mint te !! Én soha nem foglak elfelejteni Gwin! -L
- Nincs olyan , hogy mi !Sose lessz már! - Nekitámad ajkaimnak , én ellököm magamtól .
- Mi a szart csinálsz? - G
- Bebizonyítom , hogy jobb vagyok mint ő - elkezdi simogatni a lábam felfelé, én hasba rugom , amitől ő bedühödik , a ruhámat kezdi tépni
- Kérlek Levi hagyj - a könnyek hullanak a pólómra , amit most tépett szét
-Levi hagyj!!!- De nem hagyja , és nemis fogja abbahagyni
- Ha nem ficánkolsz , nem fog fájni! - ez megnyugtatott , komolyan .... persze ,hogy szarkazmus . Ha megteszi én utánna nem tudok tükörbe nézni, főleg nem Rommen szemébe nézni, egy újabb kis név leszek a megerőszakolt nők listáján, már a halálomat várom. Hasra esek ,az ütéseitől . Raüt egyet a fenekemre .
- Ezt azér kaptad , mert elhagytál ! - L
Még egyet raüt a fenekemre
- Ezt pedig , hogy Rommen miatt.
Harmadszorra is ráüt
- Ezt mert szerettlek ..
Egy szál bugyiban , és melltartóban fekszek a saját könny patakokban .
Szégyellem magam , amiért barmilyen kapcsolatba kerültem Levivel .
- És most....- kicipzározza a nadrágja cipzárját .
- Nézz rám! ! - nemtudok rá nézni, egyszerűen nem megy , nemcsak azért mert szerintem haldoklóban van a derekam , hanem mert nem akarok rá nézni az erőszakolómra ...
- NÉZZ RÁM! !- kiabál rám , körme pengeként felsérti arcomon a bőrt.***
Vér csordúl ki sebemből , testem lila foltokkal lett körülvéve, már nem kívántam semmit , csak a halált. Széttiporta lelkemet , és testemet is. Becsületem, és ártatlanság egy szempillantás alatt a semmibe veszett. Sírtam, kiabáltam , sikítoztam , hogy valaki jöjjön segítségemre, de már mindegy volt . MEGERŐSZAKOLT!!
- HAGYD ŐT BÉKÉN! !- valaki lerántja rólam Levit , én csak fekszek meztelenül , mint egy kidobott próbababa .
Minden elsőtétül ....
YOU ARE READING
Túlélőtábor*BEFEJEZETT*
Horror- Milessz most velünk, a családunkkal, Az életünkkel?-Trixi már kiabál az nővel . A nő csak nevet , majd azt mondja: - Emberevő élőholtak koborolnak odakint , a vílág pusztalásban , és már csak néhányan maradtak meg az élők közül , t...