-Romment egy koborló ragadja meg hátulról, kifeszítem nyilamat a koborló fejére, de amikor elengedem nyílt a koborló ráesik Rommenre , így a nyíl a földbe fúrodik . Újra kifeszítem de akkor.....
Pisztoly dördül , a koborló fején ért sérülésen, agyvelő szakad ki fejéből , ami mind Rommen kabátjára landolnak . A koborlóvér ellenére is átöleltem Romment , aki mikor megpillantotta megmentőjét , pislogott hármat, biztos legyen benne ,hogy nem csal a szeme .
-Kösz....azthiszem -Rommen köszöni tarkóját vakargatva .
-Nincsmit - Levi , Levi mentette meg Romment értitek ezt? Én nem .***
A megmentőexpedíció után , elértünk a lakókocsihoz majd a börtönbe vettük az irányt.
A börtön ajtaján lakat volt , ami nemokozott nagy gondot.
Az egyik cellában egy nő testrészei voltak felakasztva a falra , para volt . Akkor a másikban vérrel volt felirva , hogy:
"Menekülj amig csak tudsz"
Akkor volt amiben vagy 20 Koborló is zsúfolódott , egy kicsike cellában(biztos agyon nyomták egymást és ugy haltak meg)
Az ebédlőben egy koborló melkasán át volt szúrva egy farúd, és ott feküdt az asztalon átszúrva (biztos nem bírták )Akkor az udvaron voltunk csak annyit látunk , hogy Levit kergeti egy lábnélküli koborló . Mit ne mondjak nagyon vicces volt ahogy Levi kislányos hangon menekül , de azonnal a segítségére futottunk , a tanár úr a baltájával lefejezte a koborlót.
Találtunk fegyvereket , akkor konzerv kajákat , hokitokit , mindig szerettem volna egy olyat . A visszafele útnál sétáltunk vissza a táborba, Rommen és a tanár úr hozták a cuccokat amiket találtunk, és Levivel mentem .
-Na szóval ti összejöttetek? -Nem volt se szomorú, se dühös , nyugodt volt .
-igen járunk -olyan jólesett ezt kimondani , ezen elmosolyogtam .
-Na és te és Trix? -kérdezem , ő is mosolyog
-kezdünk össze melegedni-L
-Azt vettem észre -mondom nevetve
-Igazából Trixi az aki elfeletette velem azt ami köztünk volt...- tehát ez azt jelenti újra lehetünk Levivel csak legjobb barátok
-Örülök, hogy boldog vagy-G
-énis , hogy te .
YOU ARE READING
Túlélőtábor*BEFEJEZETT*
Horror- Milessz most velünk, a családunkkal, Az életünkkel?-Trixi már kiabál az nővel . A nő csak nevet , majd azt mondja: - Emberevő élőholtak koborolnak odakint , a vílág pusztalásban , és már csak néhányan maradtak meg az élők közül , t...