Első olvasó.

50 1 0
                                    

Mélyen tisztelt túlélőim!
Már vagy ezer éve nem jöttem fel a wadpad csodálatos világára
Még a madár sem tudja mióta nem írtam, de most kaptam egy felkérést Samuella7079 - től.
Arra kért, hogy legyek az első olvasója irományának és írjak róla kritikát.
Boldogan el is fogadtam, szóval íme eme szerény személyem által megírt kritikám.

Harcolj Dualitátem - a saját hazádért

Amikoris tudatosult bennem, hogy egy kritikát kell írnom, először nagyon megijedtem, hogy egy olyan történetről kell írnom ami nem tetszik, na hát pozitívan csalódtam

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Amikoris tudatosult bennem, hogy egy kritikát kell írnom, először nagyon megijedtem, hogy egy olyan történetről kell írnom ami nem tetszik, na hát pozitívan csalódtam. A könyvnek nem csak, hogy jó a története, de tele van izgalmakkal. A történetet nem lapsodik el egy idő után, a cselekmény szálak biztosítanak róla, hogy ne hagyd abba, és a szereplők is szerethető karakterek, ami fontos egy könyvben.
Nem szeretnék spoilerezni, ezért megprobálok úgy bemutatást nyújtani, hogy nem túlozzam el.

Lányok és  fiúk amikor is belépnek egy életkorba
bekerülnek az ország diktatúra rendszerébe, Amikoris a lányok otthon maradnak és tanulnak, a fiúk 17 évre bevonulnak egy katonai táborba ahol majd megtanulnak harcolni a hazáért, a  gyengék pedig  alulmaradnak.
Rodzina Ernő levelet kap amiben felszólítják a be vonulásra, ekkor egy balesetben elveszti a karját, aztán  eljut végül a táborba. De vajon ő az igazi Rodzina Ernő?

Az olvasó bepillatást nyerhet egy fiatal katona életébe, s annak gyötrelmeibe. Ami még tetszett az az is, hogy nem egyből ér véget egy rész, nem egy 400 szóból áll aztán olvassad, hanem azért tényleg nagyon nagyon nagyon sokáig tart. Ezért tisztelem az írót mert számomra hátrány ennyi mindent írni, sok részletességgel, de neki nagyon megy.
Ami talán nem tetszett, az pedig az, hogy 17 év. Számomra túl sok, főleg a főszereplő miatt érzékelem soknak szerintem, de csak ennyi, és ez is csak egy minimális negatív kritika, ami szerintem csak nekem nem bejövős.

Szóval ha úgy van kaccsintgassatok rá ha kellő képen félélénkeltem az érdeklődéseteket a könyv iránt. További jó olvasást kívánok túlélők!!!

Túlélőtábor*BEFEJEZETT*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang