7.rész

658 29 7
                                    

-Ez nemcsak egy tábor ,
ez egy túlélőtábor.

9-en indultunk el Londonba , először  még kikellett sétálnunk , azon az úton  ahol a taxis kidobott , azt mondták ott majd  találunk majd  autót  amivel elindulhatunk , mikor kiléptünk a tábor kapuján úgy 6 hullát láttunk a földön, akik táborozók voltak , láttam Emma apukáját , Mirát aki egy gondolkodó volt , ő a barátja karjaiban feküdt , a lábai 1méterre volt tőle , az élőholtak leszakították a testéről,a fiú pedig fejbe lödte magát ,
több hulla is volt csak őket nemnagyon ismertem , Evi hullája nemvolt meg , átváltozott és ő is élőholt lett , csak a vére nyoma maradt meg a földön , mások is átváltoztak őkis koborólnak valahol, akik ittmaradtak még nemváltoztak át vagy már nemis fognak .

-Tudod , ha ez a helyzet nem lenne, talán elvittelek volna a tábor útán randizni-mondja Levi , nála két pisztoly van , nálam egy íj és 60 nyíl .
- Talán elmentem volna .
- És talán bemutattalak volna a szüleimnek .-mosolyog az édes gödröcskéivel
-Talán szerettek volna .
-Biztos vagyok benne - Levi adott egy puszit , majd mentünk tovább kézenfogva , mögöttünk jött "Michel"
és Rommen , ahogy elnézem őket nincsenek túl jóba , amióta elindultunk nemszóltak egymáshoz .

*Rommen szemszöge*

Csöpög a nyàl itt előttem., folyamatosan csak azt hallom, hogy:-gyönyörűm, szerelmem, édes, cuksi, muksi ,fiszi faszom -jó  az utóbbit nemmondták ,de akkoris, bár ne lenne Levi és akkor talán  én beszélgetnék most Gwinnel , Michel meg már az agyamra megy ,folyamatosan jön utánam, lese tudom vakarni .
1 kilómétert sétáltunk mig megnem láttunk egy parkolót ,amiben egy lakókocsi parkolt, Tony vagyis Oni kopogott a lakókocsi ajtaján,hátha vár ott egy nemkívánatos személy, vagyis egy halott , de nemvolt bent senki ,a  konyhaszekrénybeb virág mintás tányérokkal és poharakkal volt tele ,a ruhásszekrényben egy magyar katonai egyenruha volt , a tanárúr a kulcsot elfordította a kocsi meg beindult elis indultunk. Az  út unalmasan telt , mondjuk Michel belesúgta a fülembe , hogy milenne ha "játszanánk" egy kicsit a vécében , de most nemvolt hangulatom hozzá  ,és ezt pont én mondtam igen szerintem elkaptam valami betegséget , hogy ilyen hülyeségeket beszélek, mondjuk jobban belegondolva inkább mentem volna Michellel, minthogy egész úton azt nézzem, ott izélnak előttem Gwinék .

Kezd sötétedni odakint , ezért lepihentünk egy kicsit Budapest egyik kertesházában , a háznak az ajtaja nyitva volt ,mikor beléptünk meghallottuk azt a hörgést vagy hogyis mondjam a  rekettesen fulladó hangot amit a holtak csinálnak - beléptünk a nappaliba -a lámpán rávolt kötve egy kötél amin egy 60 év körüli bácsi volt felakasztva , a nyakában volt egy nyaklánc amire rávolt kötve egy papír amin ez ált:
-Akik ezt a levelet olvassák ,már átváltoztam koborlóvá,egy jó tanács ÁLDOZÁTOK FEL MAGATOKAT ,MERT NINCS MENEKVÉS , MINDENKI MEGFOG HALNI , NINCSMIT TENNI .
                       Gereves Sándor

Amit írt az ijesztő volt ,Andrea odamegy a tv-hez
- Nézzétek !Felvette videóra az utolsó  TV2hiradó adást . Mondja Andrea
-Honnan veszed , hogy az utolsó?és ,hogy TV2 hiradójának a felvétele?-kérdezi tőle a tanárúr.
-Mert talán rávan írva?! -pök rá az ujjával , bekapcsolja a tévét , majd elindítja a felvételt

-Aki most nézi az adàst most jól figyeljen! van egy tábor Amerikában , 10 nap múlva indul egy hajó ami átvisz minket a tengeren , a tábor Atlantában van,Franciaország, Le Havre kikötőben  fognak megindulni a hajók ,sok szerencsét minden túlélőnek !

Mivel nekünk is   kaja kell megbeszéltem Andival ,hogy én és Gwin menjünk el a tescoba

*Gwin szemszöge *

Nemhiszem el ,Rommennel kell menjek kajáért ,inkább mennék egy kóborlóval , igen mostmár kóborlóknak hívjuk őket. - kisétáltam egy random kocsihoz , a kocsi egy tó előtt volt ,a kocsiban  bent  ült egy nő aki átváltozott , csak "simogatta " az ablakot mikor meglátott. Kinyitottam az ajtót és a fejébe szúrtam a bicskát amit bent találtam a házban , volt ott balta ,meg minden ilyen hegyes "ölőeszköz"amiket eltulajdonítottuk . Beültem a kormány mögé ,a vezető ülésbe , borzasztóan  jó itt ülni , olyan felemelően olyan szabadnak éreztem magam.Becsuktam az ajtót , majd valaki , nemistudom ki, elkezdett kopogni az ablakon én lassan lehúztam az ablakot , ő meg rákönyökölt a lecsukott ablakra.

-Ez most ugye nem az aminek látszik?-kérdezi Rommen
-Minek látszik? -Én
-Hát , hogy te most vezetni akarsz -R
-Hát jól látod-Én
- Nemakarlak megsérteni ...., de tudsz egyáltalán vezetni?-R
-Nem.....de hamar tanulók- Én
-Nane nevettess , megőrülök, Na rakd át a formás kis popód az anyós ülésre-megrázóm a fejem
-A formás kis popóm marad te pedig ülj az anyósülésre-én
-A balesetek 80% -a nők miatt történik-tátva marad a szám
-Te most komolyan a női egyenjogúságot akarod széttiporni ,eltaposni?Ezt ki mondta neked?-kérdezem felháborodottan
-Britt tudósok állapították meg.
-Ha Britt tudósok bármi ilyet is kitaláltak volna azt én már rég tudnám, és nehigy a facebooknak,mert nemmindig mond az igazat ,bocs ,hogy elkeserítelek , de ezvan
-Jovanmá csak nemakarok meghalni, csak ülj az anyós ülésre kérlek! - beadtam derekam , átakartam ülni ,amikor a lábammal meglöktem valamit ,és az autó elindult a patak felé-Rommmmmennn.....Rommmennnn...-kiabáltam ,Rommen olyan gyors és erős volt , hogy gyorsan beugrik és meghúz egy kart ,az autónak a kereke már a vízben úszkált ,de hálisten megált a kocsi.
-Milyen izgalmas életem lessz  ha nem halsz meg , hát nem vagy semmi, de már legalább tudjuk , hogy Gwin Morgent nem a koborlók fogják megölni , mert kinyírja saját magát -mondta közben  röhögött, kicsit dühösen néztem  rá  majd belőlem is előtört a nevetés.
-Semmi kösz, vagy valami ?- kérdezi
-Kösz
- Na és mivan veled és Levikével?-mikor ezt kimondta rámnézett és  szemöldökét elkezdte mozgatni le-fel ami olyan hülyén nézett ki,hogy nevettem
-Mi közöd hozzá? - kérdezem bunkóan
- Csak kíváncsika vagyok ,na és volt már ungibungi? - elővette a perverz mosolyát.
-Te inkább kíváncsicska vagy ,és volt ......- nagyon elhúztam ezt a "volt....." szót ,és hazudtam,  de kár,  hogy nemtudok hazudni , nagyon gázos mosolyogásba keztem bele,és elis pirultam  mint a paradicsom .
-Aha..persze .. nemtudsz hazudni , milyen kis ratyi ez a gyerek,hogy még megfektetni se tud  - röhögött
- fogd be!Ő nem olyan mint te -vágtam vissza neki.
- Tudom ..mert én jobb vagyok
- Nem.... , dehogyis tudod miért jobb ő mint te?-kérdezem
- Na dalolj -mondja
- Hát mondjuk ő tud szeretni egy lányt és nem b*szmeg minden jött mentet ,meg neked mindegy ,hogy élő vagy halott neked amúgyis csak a lyuk számít. -nemondott semmit ,a további út folyamán. nemszóltunk egymáshoz .

*Rommen szemszöge*

- Amit mondott az nagyon fájt,  és sajnos ez az igazság , rossz ember vagyok .Egész úton csak ültünk egymás mellett és nem szóltunk egymáshoz. -Amikor odaértünk kint nemvolt egy kóborló sem, viszont bent ... az már más tészta .Egyszer majdnem elkapta az egyik a lábamat de Gwin meglötte . Aztán mikor párat kinyírtunk , én álltam Gwin mögött és amikor lehajolt egy kis sóért,bepúcsított (szerintem direkt csinálta) akkor úgy felkaptam volna és. ...., nem, nem,nem nem.....nemcsinálok vele semmit mert "megváltoztam"  ez a lány kikészít , de az fenék awhh.... Nem Rommen nem....!!

Miközben Gwin egy magas polcról akart levenni valamit  ,hirtelen megált és hátrálni kezdett majd énis megláttam amit ő látott , egy kóborló volt, a kezéből kiesett a só ,a kóborló lökdösni kezdte az egesz polcót ,mi elkezdtünk futni , de amikor hátra fordultam Gwint láttam , ahogy a földön fekszik és rajta az egész polc, csak többen jöttek,  viszsanéztem Gwinre sírt a fájdalomtól, a koborló ráesett, Gwin pedig a kezével tartotta a koborló   vállát amikor ....

Túlélőtábor*BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now