10 .rész

509 27 2
                                    

SZIASZTOK!! AZTSZERETTEM VOLNA MONDANI , HOGY MÚLT HÉTEN FELRAKTAM EZT A RÉSZT DE NEM KERÜLT FEL . KÁRPÓTLÁSUL 2 RÉSZ IS RAKOK FEL MA .

Engedem magam
a koborlónak , itt a vége , eddig éltem
Ekkor.....

-lövéseket hallok , a koborló éhező szeme , amik rám éheznek , az ezüst forgó szemei megállnak , majd rámesik a teste ,  a halott hideg testet ellököm oldalra , felnézek a megmentőmre ,aki Rommen.
  Egy könnycsepp fut le az arcomon, Rommen  aggódva néz rám . --felállásból nekifutok majd megölelem , kezem a derekán , az ő egyik keze a hajamat simogatja , a másik hátamat .
Halkan belesúgom a fülébe  egy  köszönömöt , majd jobban magához húz .
-Láttam ahogy elszöksz , jó ugrás volt-kis mosoly görbítek a számra ,amint ezt mondja.
-Tudom , csak én tudok ilyen tehetségesen ugrani , majd megtaníthatlak rá ..,ha nemleszel béna mint mindig - fura dolog , hogy egy beszólástól jobban érzem magam ,mondjuk a koborlók változtatnak az ember tulajdonságán.
-Gwin Morgen még az ilyen helyzetekben is tud mit beszólni - már nembírom tovább , a könnyek újra ellepnek  , mikor  szemem sarkából negpillantom  az édesapám ténylegesen halott hulláját . hason fekszik a feje oldalra van döntve,pont úgy, hogy halott szeme  rám néz.
-Ő az apám -mondom sírva
-Sajnálom. .
-köszönöm ....
-Nemkell megköszöni,  megmentelek , mint mindig , ez már szokássá vált.
- De én arra értem, hogy most ittvagy velem .
-Mindig melletted leszek-amint ezt kimondta biztonságot éreztem a szívemben. Elhúz magától, hogy a szemembe nézhessen , kezével megérinti a arcom .
-Miért voltál velem olyan paraszt mikor visszajöttünk? -kérdezi
-Dehát én mindig paraszt vagyok veled..
-De ez most más volt...
-Pedig nem , nem történt semmi...
-Hát akkor ezt magyarázd meg az arcodnak , mert nemtudsz hazudni
-Miii....? én én nem hazudok pfff...honnan veszed , hogy hazudok?
-Mert mikor te hazudsz akkor az arcod elvörösödik , a kezedet ökölbe szorítod -rámutat a kezemre
-Akkor  szádat harapdálod -R
-Mii?...-elsem hiszem , hogy ennyire ismer engem , hogy tudja mikor hazudok , vagy csak jól megfigyelt.
-Na Gwinn kérlek -megfogja a kezeimet . Hallgatok , elengedem a kezét majd belekezdek a mondandómba .
-Mert "Michel" azt mondta , hogy én neked csak egy fogadás vagyok , hogy az ágyban  találtátok ki, és, hogy rajtam röhögtök.- a földre nézek,  de ő a  kezével  az államhoz érve fehúzza kisírt ronda arcomat , a szemébe nézek,  miért ilyen gyönyörűek a szemei??
-NEM!!!ILYET SOSEM TENNÉK VELED!ÉRTED? ANNYIRA GECI ÉNSE VAGYOK
-Végre beismerted , hogy az vagy - mosolygok rá,  , szerintem most úgy nézek  ki , ha mellém raknának egy koborlót , és szavazni kéne melyik az igazi ember , a koborlót választanák. .
-Hidd el Gwin , nem vagy te nekem fogadás , sose  voltál az-homlokon csókol majd átölel.
-Na szent a béke?-kérdezi
-Szent.

***

-Felmentem átöltözni , mert úgy 3 napja másban sem vagyok , éppen a melltartomat akartam fölvenni amikor drága Rommen besétál a szobámba ... Néz egy képet a kezében , az én kezemmel pedig eltakarom a .........................azt .
- Te Gwin-mondja , fölnéz , és mikor meglátja, hogy én nagyban összetett karral , majdnem mesztelenűl , mert hát csak egy bugyiban állok előtte, nagyban nyomom a menő gyereket .
-Nemláttam semmit -gyorsan eltakarja a szemét a kezével, majd hátrafordul.
-Vagyis láttam ...-mondja perverzen .
-Nemláttál te semmit , és kimennél, ha lehetséges ezt kérni? -a fiú csak a kezeit a szeméről eltünteti , majd perverz vigyorral ott áll előttem
-Igazából hercegnő..- kezd bele a mondandójába , várjunk csak ...hercegnő? Mióta hív így?
-Igazából hercegnő , ha én most kimennék , késztetést éreznék arra , hogy kukucskáljak .
-hát inkább ne kukucskálj , és fordulj el mert öltözöm , és ne less !!- újra elfordul.

Túlélőtábor*BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now