168.
168 óra Magyarországtól Le Havre -ig az út, 7 nap .Országokból országokba megyünk , most Ausztrián megyünk át , utánna Svájcba, majd Franciába . 6 embernek van valamiféle jogsija
Levi , Trixi , Tanár úr , Rommen : motoros jogsi
Andi , Rommen , Tanár úr, Lili , : Autós jogsi
Két motort elsajátitottunk . A motorosok mennek legelől , mikor megállunk egy benzinkút mellett , hogy mindenki végezze el a dolgát, addig akik motoroznak előrébb mennek , hogy biztonságossá tegyék nekünk az utat , mert az nem jó , ha összefutunk egy 20 tagú csordával , és nemtudunk mit tenni , így legalább tudjuk mikor érnek nemkívánatos meglepetések .
A vezetők helye mindig cserélődik 6 óra vezetés után, hogy tudjanak aludni , és hogy ne a kormány fölött aludjanak be . 1. Tanár úr
2. Lili . 3. Rommen . 4. Andi így van a sorrend .
Most éppen Lili vezet . ELTELT IDŐ 8 ÓRA . Rommen és Trixi motoron ülnek , Rommen mögé felültem én , Trixi meg egyedül van , Levi alszik , hogy átvegye Trixitől majd .
A szél kellemesen fújja az arcom , a hajam coffban ide -oda lobog , Rommen derekát szorosan ölelem , remegek , most ülők először egy motoron . Romment már idegesíti szerintem , hogy majdnem megfojtom a szorításommal .
-Ne ilyen erősen szoríts mert akkor nemtudsz majd többé megölelni ha megfulladok- hát bocs Rommen de ha nem téged ölelgetlek akkor a semmit , mondom magamnak
- De ha nem kapaszkodók akkor te meg nem tudsz majd csókolgatni ha le repülők a motorról ! - ő az ölelésekkel fenyeget én a csókokkal .
- de akkor ne a kabátomon tedd ezt hanem a pólóm alatt - egyik kezét leteszi a kormányról, majd megfogja a kezemet és a kockás hasához rakja , így mostmár a kocka hasát ölelem , és fogdosom a kockáit , na igen én brutálisan zavarba jöttem , ő ezen csak mosolygott.
- olyan lassúak vagytok , hogy egy 100 tagú csorda is leelőzne titeket ! - kiaabálja nekünk Trixi
- Ohh szóval ez egy kihívás akar lenni? - ohh ne ....ohh ne ....kérlek!!
- Hát mi más? Na addig a fáig !- mutat arra a fára ami úgy 600 méterre van tőlünk.
- jó , 3. - szorításom felerősödött
-2. - becsuktam a szemem
-3. -vettem egy nagy levegőt
-rajt!!!! - és
A szivem még ennyire nem dobogott mint most . Trixi már annyira távol volt , hogy már szinte alig láttuk, csak egy nagy csattanásra lettünk figyelmesek . Elértünk a fáig , Trixi az árokban feküdt a motor rajta nehezedett , Trixi nemmozgott , a szemei csukva , nem!!!!! ugye nem?
A többiek is ideértek a lakókocsival , mindenkit fellökve futott az árokba Trixihez Levi . Rommen leemelte róla a motort , Levi pedig a karjaiba vette , és lerakta az út közepére. Levi kiabált neki , megrázta mint egy rongybabát de semmi . Kifutott a tanár úr és Andi . Andi odahajolt a melkasához , Andi felhajol .
- még él - Levi egy megkönnyebbülő sóhajt hagyott el a száján
- Szerintem csak elájult, valakinek vissza kell vinnie a táborba, nincs-e komolyabb baja .- tanár úr
-majd én viszem - Levi jelentkezett erre a szerepre.
- Vigyázzatok - A tanár úr egy férfi stukkert nyújt Levinek , aki elfogadja azt . A fiúk utánfutót raktak a motor hátúljára , biztosító kötelekkel belerakták Trixit , ki ne essen .***
1 órája , hogy Levi elindult Trixivel vissza Pécsre, mi meg az útiterv szerint haladva Franciaországba .
Pár nappal később
5 alkalommal futottunk bele koborlókba , 7 pillanat volt mikor valaki majdnem meghalt , 7 fáradalmas nap után úgy döntöttünk megszállunk egy kicsi hotelben párizsban. Az érzés amikor minden vágyad , hogy eljuss Párizsba azt hinnéd a szerelem városa egy gyönyörű meg minden aztán egy kihalt koszos város vár rád halottakkal körülvéve, de mit is gondoltam én ? 100 wattos kivílágítás ? Croissan illat lepi el a várost? Szerelmesek mindenhol? Ilyenkor az ember nemgondol bele , hogy itt a világ vége, emberek akik halottak eszik egymást , hát énse gondoltam bele .
ESTÁS LEYENDO
Túlélőtábor*BEFEJEZETT*
Terror- Milessz most velünk, a családunkkal, Az életünkkel?-Trixi már kiabál az nővel . A nő csak nevet , majd azt mondja: - Emberevő élőholtak koborolnak odakint , a vílág pusztalásban , és már csak néhányan maradtak meg az élők közül , t...