17.Rész

383 21 8
                                    

*Gwin szemszöge *

2 hét. 2 héttel ezelőtt jöttünk el Franciaországból, az ottani túlélőkkel tartjuk a kapcsolatot, és úgy tervezzük jövőre az ottani fiatal gyerekeket hozzuk a táborba, majd kiképezzük őket, ha minden jól megy akkor jövőre azokat a gyerekeket én fogom kiképezni. Már nagyon várom .
Most éppen készülődök . Emlékeztek mikor azt mondta Rommen :
"-csak akkor engedlek el , ha eljössz velem randizni " ? ekkor volt az mikor elmentem Londonba haza megkeresi anyuékat , és ezt akkor mondta mikor kiköltözött a székhez miközben egyszál melltartóban ott feszítettem , hát mit mondjak , nemvolt más választásom ..

-Nem..Nem ..Nemm!!! Ezek nemjók - most úgy viselkedek mint egy hisztis picsa aki mindent megkap , de olyan izgatott vagyok , nemtudom mit vegyek fel mindegyikbe olyan rondának érzem magam . Hülyeségeimet mind végighallgattja
Levi és Trixi .
-Figyelj szerintem minden ruhában csinos vagy ! -Levi kijelentésére bosszús pillantással illette Trixi .
Trixi kiúgrott az ágyamból majd elkezdte kivenni a szekrényben lévő ruhákat , majd azokat kezdte méregettni rajtam .
-Ez tökéletes! -ad kezembe egy bordó "szoknyapóló " így hívom az egybe ruhákat mert egyszerre egy póló és egy szoknya egyben tehát "szoknyapóló" . A szoknyapóló alá egy szürke harisnyát vettem fel és egy térdig erő bőrcsízmát . A hajamat Levi göndörítette be hajgöndörítővel , ki gondolta volna , hogy a fiúk ilyen jól tudnak hajgöndörítővel alkotni .
Csak egy szempillaspirált raktam fel magamra és ennyi .
Elhúzom a függönyt, hogy lássák mit alkottak .
-OMG !! Gyönyörű vagy!! - mondja Levi , Trixi tarkón csapja őt , ezen csak nevettem
-Télleg csini vagy - jelenti ki Trixi
-Ittvann!!!-kiabálja az ablakban ülve anyu , gyors irányt vettem az ajtónak ami a lépcsőházba vezet .
-Várj! -anyu megállít, és rámfúj 3szor a parfümjéből , aminek vanilia illata van , amit annyira szeretek .
-olyan szép vagy!-homlokomra ad egy puszit!
-Aztán használjatok gumit!-kiabálja Levi , hát igen anya erre nem gondolt , mondjuk énse .
-Ti lefogtok feküdni? - anya vérnyomása biztos az egekbe szállt.
-mi nem..vagyis nemtudom , vagyis most megyek szerettlek - arcon puszilom
-Jól figyelj Gwin Elisabeth Morgen ha nem védekeztek legalább ,leszedem a fejedet es Romment kinyírom , érted? nem akarok járkáló babákat Gwin....-ez után bármit mondott már nem hallottam meg , mert már lépcsőház utolsó lepcsőin futók le , majdnem elesetem az előbb, de hálaisten a korlátba megtudtam kapaszkodni .

*Rommen szemszöge *

Már alig bírok magammal , mintha megnyertem volna a lottót ezzel a lánnyal , mikor kinyitódik az ajtó , azthittem ott halok meg ,olyan gyönyörű , észre sem vettem , hogy nem veszek levegőt, a szívem kalapál .

Gyorsan bepattantunk a kocsiba , és indultunk a Budapesti Vidámparkba , ő ezt nemtudja , hogy oda megyünk.
-Hova megyünk? ??!!!- kérdezi már kíváncsian
-Majd megtudod , de ugye nemakaradod ugyanazt játszani mint a múltkor? -R
- Hát ha nemnondod el , hova megyünk akkor igen , azt fogom -mosolyog
- ahh ... hosszú útunk lessz ... - szemei kitágultak
- Szóval milyen messzire megyünk? -G
- Majd meglátod -R
-de Rommen...!!- most játsza a megsértődöttet
-Biztos nem akarod elmondani? -G
-Biztos !-R
-Biztos vagy benne? -G
-Teljesen! -G
-De mond már! ! Mond már !! Mond már!!
-Budapestre - szemei elkerekedtek
-Hova a halálba? ! -G
-Budapestre -röhögve mondom
-ohh.. és mit csinálunk ott? -G
-majd megtudod !
-Majd negtudod.. majd megtudod ..majd megtudod...-megpróbálta az én hangommal ismételgettni , de nem jött össze neki
-Nemis így beszélek! !- R
-Dehogynem !-G
-Nem nem!!!-R
-De de !! -G
-kérsz egy pofont ?? Mert megálhatok és adhatok - próbálom komolyan mondani de , csak röhögök a saját bénázásomon .
-majd te kapsz tőlem! - G
-Azt kötve hiszem !- R
-Hidd el !!-G
- Dehát senki se ütné ezt az isteni arcot !-R
-Nemvagyunk a táborban, ahol mindenki így becézgetett téged, Én nem vagyok mindeki . -G
-Tudom , te mindenkinél jobb vagy , te különleges vagy ! - Megfotam a kezét és megpusziltam , amitől ő zavarba jött.

Túlélőtábor*BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now