Annyira elbambultam , hogy
észre se vettem
Valaki belém jöttMiután megvolt a "kínos találkozás "
Egy srác esik rám , kicsit sem félreérthető nemm ....
A srácnak mogyoró barna szeme és szőkésbarna haja van , úgyestünk a földre , hogy én fekszek ő meg fölöttem , a szánk meg majdnem összeér , már az első percben rájöttem ,hogy a srác egy csajfaló , hogy honnan jöttem rá? Hát abból , hogy a keze épp a seggemen tartózkodik , ha egy percen belül nem nemveszi le róla esküszöm megpofozom , mire ezt kigondoltam magamban ő lassan feltápázkodott majd felsegített - hát gondolom azért nem néztél az orrod elé mert megláttad ez az isteni arcot erre meg te bummm...föld - mondja , milyen nagyra van magával mintha ő lenne Hitler vagy nemistudom - Óoo igen csak azért nemnéztem az orrom elé , hogy végre egy ilyen isten mint te észrevegyen majd rámmessen , mert olyan unalmas az életem , ugye ezt te sem gondolod komolyan?
- de ,halálosan komolyan gondolom , és tudod mit, máskor is essünk így össze csak akkor ne legyen rajtunk ruha - rámkacsint - hahaha de viccesEgy mély női hangra lettem figyelmes a hangbemondóban .
"Tisztelt újjonc , régi tanítványaink menjetek az épület aulájába , ott majd mindenkit szétosztunk csoportokra , köszönöm a figyelmet , további szép napot !"
- Idővan gyere- int a kezével , hogy menjek útánna de nemnagyon bízok benne - na gyere megszólított minket az isten , hogy menjünk az aúlába , szóval... mennikell .
- honnan tudjam , hogy nem elrabolni akarsz , mert szerv kereskedő vagy , vagy... megakarsz erőszakolni - erre ő csak elröhögi magát -nyugi baba , ha baszni is fogunk majd, te fogod kérni
- chh.. majd álmaidban
- hát mindig azt mondják az álmainkat megkell valósítani -huu már most elegem van a hülye fejéből pedig csak 1 órája lehetek it??
- fogd be , és mond meg hol van az az aula!?
-most fogjam be vagy mondjam?
-megörülők tőled.
-Azt gondoltam ,mindenki na jössz?
-joh.. - nagy nehezen belemegyek-beérünk az "aulának " nevezett helyre , ami úgy nézett ki mint egy hatalmas nagy focipálya középen egy színpaddal
-meglátom a nagy tömegben Evit és mellette Levit , ahogy rájuk nézek nagyon zavarban van mind a kettő mintha nemismernék egymást , átfurakodok a tömegen , Eviékhez
-Na azt hittük már elvesztél- megkönnyebbülve mondja Evi
-Hol voltál ? - kérdezik mindkettő egyszerre -Az lényegtelen ....
-ekkor megszólalt a színpadon a mikrofon , egy szemüveges srác beleszól - próba , próba 1 2 ...1 2 ..nagytapsot Szent Anna Igazgatónak
-taps vigar....
- Köszöntöm a táborózókat a Szent Istán Kiképző táborban , ezt a tábort még dédapám hozta létre Szent István , a táborban megtanulhatsz lőni , harcolni , embert menteni stb .stb .stb. , ma csak az emeleteket adjuk ki , a szobákkal együtt, mindenki áljon hármas oszlopokba a lépcsőnél , ott mutassátok meg a személyieitek a nevelőknek , ők pedig adnak egy szobakulcsot és egy papírt az emelet számával , 1 órakor ebéd , 6 órakor a vacsora , jó szórakozást mára , szép napot!Ekkor mindenki megindult a hatalmas lépcső felé annyi ember van ,hogy este lessz mire mindenki sorra kerül .
Mi Evivel beáltunk a 2 sorba , Levit útközbe elvesztettük , nemis baj mert akkor egész végig kínos lenne a helyzet közöttük , amig ezen elgondolkoztam megláttam a harmadik sorban azt a gyereket aki rámesett .
- Evi kiez a srác? - kérdem mire ő felém fordul és úgy néz mintha én lennék Selena Gomez - Ez a "Srác"
Rommen Stark Amerikából jött 3 éve és ő a plasztikbaby Virág pasija , és a plasztik , hogy "menő" legyen átnevezte magát Michelnek és ha valaki ránéz a pasijára , vagy Virágnak hívja, az az ember halál vár, na és Rommen ő olyan Awhh ......- ahogy ezt igy közölte gondoltam nem utálja , nemisértem , honnan gondolom ezt , mert csillog a szeme és az olyan "szerelmes " fejet vág , mintha nyert volna 1.000.000 $ + egy nyaralást Hawaion
- Szegény Romment meg mindenkivel megcsalja "Michel "
-Mert Rommen nem csalja meg ?
- Nemmmm, Rommen nemilyen , régen legjobb barátok voltunk a táborban , aztán jött "Michel " és ennek vége lett , Rommen nem kezd ki más lányokkal
-Ha te azt tudnád- halkan motyogom
- mi??
- semmiMegkaptuk a kulcsokat , és a papírt amin a : 9. emelet 3dik szoba áll
-Te melyiket kaptad? - kérdezem Evit mert jólenne legalább egy ismerős arcot látni .
- Én a 10 emelet 6dik szoba
- Akkor egyel fölöttem vagy
- ja kár pedig tök jó lenne egyszobában aludni .-Felcammogtunk a 9. emeletre , megbeszéltük ,hogy majd ebédnél találkozunk , majd ő ment a 10 emeletre
- Ahogy beléptem a 9dik melet ajtanán,
megláttam őt.....Ez volt tehát a 3 rész , remélem tetszett , a fenti képen 🔝 ő Levi , Szijasztok!!!
YOU ARE READING
Túlélőtábor*BEFEJEZETT*
Horror- Milessz most velünk, a családunkkal, Az életünkkel?-Trixi már kiabál az nővel . A nő csak nevet , majd azt mondja: - Emberevő élőholtak koborolnak odakint , a vílág pusztalásban , és már csak néhányan maradtak meg az élők közül , t...