12.rész 1/2

430 27 11
                                    

Bárki akar téged bántani , az áshatja a sírját . - Nemtudtam ezen nem mosolyogni , de mégis azon törtem a fejem ,hogy jutottunk el idáig?

A csapattal a haza indulunk , mivel már nincs otthonunk .., a fejem Rommem vállán csücsül , ő békésen alszik, mellettem ül a Dávid a kórház igazgatója, Tanár úr vezet , az anyós ülésén Trixi , a mögöttünk haladó kocsiban pedig a többiek, Rommennel azt beszéltük mivel anyu és Anna cuccai nem voltak a szekrényben, lehet elmentek és még élnek, ennek 50% , hogy túlélték a 100-ból, viszont kevesebb az esélye, hogy még valaha látjuk egymást, már beletörödtem . Mielőtt még elindultunk volna a szobából kijövet , valaki behúzzott a takarító szertárba, és könyörgött, hogy bocsássak meg neki , gondolom már rájöttetek kiről is beszélek. ..

-Gwin könyörgöm bocsáss meg , és felejtsük el ami történt, és kezdjük újra -a fiú térdenállva könyörög .
-Kérlek Levi ezt hagyd abba , csak magadat égeted!-húzom fel a vállánál fogva a kétségbeesett fiút .
-Akkor most milessz? Összejössz Rommennel?-a szemei könnyesek
-Nem..., igazából azt se tudom most mi lessz ..., de azt tudom , hogy senkit se akarok elveszíteni, figyelj tudod mit? Legyünk csak haverok, jó?
-Jó -a fiú bólint , megakar ölelni , de eltolom magamtól.
-Na azért most nemtudlak megölelni , mert fáj amit tettél, ezért inkább hagyjuk ezt az ölelgetéses dolgot -bólint

Amig én Romment vártam , hogy visszajöjjön a "Michellel" , de ugye mint az tudjuk a lány már nincs többé, na de mindegy ...addig Andi és a tanár úr elmentek a királynőhőz , akinek csak a fejbelődt hulláját találták meg...
Dávid azt mondta minden június 30. Kezdődött, a város egész nap ködben úszott .. , aztán délután 4 órakor robbanást hallottak kintről. Magyarország katonai egysége bombát dobott a városra , kommandósok lepték el a kórházat mindenkit lelődtek , nekik csak az volt a szerencséjük, hogy a liftben ragadtak , amikor kiszabadultak nagy nehezen ....a folyosó üres volt ,semmi hulla csak a vér nyomai , a raktár ajtaja levolt lakatólva , az ajtón csak ez volt írva :
"NE NYÍSD KI , HALOTTAK VANNAK BENT" azthitték csak egy rossz álom és várták, hogy vége legyen ...de nem lett vége, mert ez a valóság sajnos, énis abban reménykedtem, hogy ezt csak képzelem , de nem ...

***

Na már csak séta vár ránk , már hiányzik a normális kaja , mondjuk amit a konyhás nő főz nem nevezhető normálisnak, de... jobb mint 1 hétig ugyan azt a konzerv kaját enni . Igaz , hogy még sokat kell sétálni, mert autóval nagyon nehéz kimenni a táborba, meg mivel most vannak ezek az úgynevezett "koborlók" ők is megnehezítenék a dolgunkat . Átvágtunk az erdőn egy két koborlót , fejbe is szúrtunk .
-Én Rommen mellett , mögöttünk Trixi , tanár úr, Andi és a korházban ragadt embik , előttünk a két Tony kézenfogva (naon cuksik) , előttük pedig Levi ,ő megy legelől , Trixi beelőz minket , és Tonyékat is , Levi oldalát meglökve , mostmár ő megy legelöl , ezzel jelezve , hogy ő akar az első lenni aki hazatér, ő akar lenni az alfa .
-Hé én vagyok az alfahim , most pedig ballagj vissza a végére. -Levi nyávógosan közli Trixivel Trixi hátrafordul .Fekete gatya , fehér póló, fekete bőrdzseki , és nyakig érő barna haja, (tiszta menő), közben a katana fegyvere bal oldlán , helyezkedik el a tokban , barna szemei pedig csillognak.

Fekete gatya , fehér póló, fekete bőrdzseki , és nyakig érő barna haja, (tiszta menő),  közben a katana fegyvere bal oldlán , helyezkedik el a tokban , barna szemei pedig csillognak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Mostmár én vagyok az alfa , viseld el !- Trixi valálaszára , Levi nagyon meglepődőtt , és mint egy 10 éves kislány aki nem kaptott cukorkát , csak csöndben duzzog . Haladtunk tovább ..

***

Végre itt állhatunk a Szent tábor kapuja előtt .
Már hiányzik mindenki télleg, még az a srác is aki miatt még a táborban (mikor még mindenki élt ) nemtudtam aludni , mert egész este nyomatta a rock zenéit , amit rüheltem , komolyan egy ember hogytud egy számot 3 órán keresztül hallgatni? Most komolyan legalább váltana másik számra de nem....., jo 3 óra után váltott számot de azt is mire úgy volt vele , hogy végezne a zenéivel akkor csak 10 perc volt hátra és kelhetünk , és mint minden (normális) emberi lénynek , nem elég 10 perc kialudnia magát, és az alvás a második kedvenc elfoglaltságom az evés után.

Az izgulás , a boldogság hamar szerte foszlott amikor Dávid és a tanár úr kinyitják a kaput , és olyan horrorisztikus látvány fogad minket , amit soha az életemben mégegyszer ilyet nemakarok látni. ...

Na sziasztok "túlélők" , igen ezt most találtam ki nektek becenévnek , nemtudom , hogy és miért jött ez nekem . Az a helyzet mivel most tartunk ennek a történet felénél, két rész lesz a 12. Rész, holnap rakom ki a 12 1/2 , második felét . "Ne nyisd ki, halottak vannak bent" tudom tudom lekopiztam , bocsi de nembírtam magammal .
Jó "túlélést" ehez a történethez 😂
Sziasztok!!!

Túlélőtábor*BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now