Rá sem ismerünk Alexre . Egy olyan ember jött vissza köreinkben akit úgy megvertek , hogy nemtudja ki saját maga . Egy órája itt ül , térdét a mellkasához nyomja , és a kezével át öleli a lábát, dülöngél jobbra-balra , egész testét lila foltok fedik , légzés vételei , mint aki mindjárt megfullad , remeg , szemeiből a félelem tükröződik. Mintha egyenesen az elmebeteg osztályról jött volna ide , nem kímélték .
- Alex...jól vagy...??- hozzáér Alex vállához a szőke hajú nő
- Haaa..ggggyy...jjj..- A
- Mit tettek veled? - Alex gyorsabban kezd el dülöngélni , hangosabban hörög .
- Mo...nnn .dddoommn HAGYJ!- A nő nem mozdult , Alex a nőt a hajától fogva lehúzta a nőt maga alá, majd ráül a hasára és kezeit a nő nyaka köre fogta .
- MONDTAM , HOGY HAGYJ BÉKÉN! !- kiabálja Alex a nőnek
- kérlek Ale..- nemtudta befejezni , ugyanis Alex kezeit szorítani kezdte a nő torkát . Emma szemeiből könnyek csordultak , Emma arcát magamhoz fordítottam.
- Emma most jól figyelj rám! - Nézek bele könnyekkel teli szemébe. Ebbe most nem akarok belefolyni , azért mert a férfi az én 3szorosom , olyan mint egy gorilla , esélyem se lenne , a másik pedig nem akarom , hogy Emma azt lássa , hogy én megölök valakit , és nincs ahoz szívem, hogy megöljem . A nő fulladozik , szájából vért öklendez fel .-Shhh... Ne !!Ne sírj !- és vége. .. a nő szemei fenn akadtak . Már nem fog újra lélegezni , már nem láthatja a naplementét . A férfi bögni kezd , és nézi a remegő meleg vérfoltos kezét.
- Mondtam , hogy hagyj ! Sajnálom! !- A bosszút esküdött férfi benyitott az ajtón.
- Alex...rossz kisfiú voltál ! - a fejéhez emeli a fegyvert majd elsüti azt
YOU ARE READING
Túlélőtábor*BEFEJEZETT*
Horror- Milessz most velünk, a családunkkal, Az életünkkel?-Trixi már kiabál az nővel . A nő csak nevet , majd azt mondja: - Emberevő élőholtak koborolnak odakint , a vílág pusztalásban , és már csak néhányan maradtak meg az élők közül , t...