Ubi nihil vales, ibi nihil velis.

557 26 9
                                    

Ο πολλοίς φοβερός ών,
πολλούς φοβείται
Αυτός που προκαλεί φόβο
σε πολλούς, φοβάται πολλούς.

C h r i s t i a n A l c a r d o 🗡️

Ανάμεσα στην Rhaena και στον εν λόγω κηνυγό, υπάρχουν αξιέπαινα κοινά. Το κυριότερο βέβαια, είναι η Φωτιά. Οι bratva, υπέστη μια θανατηφόρα φωτιά και έκρηξη το 2017. Φήμες πλαγιάζουν στην ιδέα πως υπαίτιος είναι ο κυνηγός. Η Rhaena απ' την άλλη αποτελούσε θρύλο, το τελευταίο εξάμηνο στην Νάπολη. Τιμωρούσε και δίκαζε, ανθρώπους που δεν τιμωρήθηκαν ασφαλώς απ' το ανώτατο δικαστήριο δικαιοσύνης. Για αυτό, τους σκότωνε και τους έκαιγε. Αφήνοντας απανθρακωμένα κομμάτια τους.
Για μια στιγμή, εστίασα το γκρίζο φουρτουνιασμένο βλέμμα μου στην πίσω μεριά του λαιμού της.

Μια σταγόνα αίματος έπεται να μου προκαλέσει δυσπιστία. Ακολούθησα το ένστικτο μου και ακούμπησα την σκληροτράχηλη παλάμη μου πάνω στον λαιμό της. «Χτύπησες;» έσπρωξε σιβυλλικά την παλάμη μου από πάνω της και έτριξε τα δόντια της εκνευρισμένη.

«Να μην σε αφορά!»

«Την επόμενη φορά που θα κάνεις μαλακία και θα χτυπήσεις, θα αναγκαστώ να σε ασφαλίσω. Με συγχωρείς καλή μου, αλλά εγώ πονάω για τους υπαλλήλους μου.» τσίμπησα το μάγουλο της μα ανταυτού εκείνη απομακρύνθηκε από κοντά μου.

«Καλά μην κλάψεις κι όλας»

«Θα σου φέρω ένα βιβλίο με τίτλο:Savoir Vivre. Κανόνες συμπεριφοράς. Πως πρέπει να μιλάς με ευγένεια στο αφεντικό σου!» στριφογύρισε τα μάτια της ενοχλημένη όσο παράλληλα τοποθετούσε τις Christian Louboutin, γόβες της.

«Εγώ θα σου αφιερώσω βιβλίο για το τι είναι ο ιδιωτικός μας χώρος! Εκεί που νιώθουμε οικεία και χρειαζόμαστε μια παύση, λίγη ηρεμία. Ξέρεις, αυτό που εσύ δεν κάνεις!»

«Βρε, αφού λατρεύω την παρέα σου. Ξέρεις με κάνεις και γελάω. Πως και δεν πήγες για κλόουν;»

«Ξαφνικά νομίζω πως θέλω να σκίσω το συμβόλαιο σου!» τινάχθηκε και σηκώθηκε όρθια εσπευσμένα ερευνώντας για τα έγγραφα. «Δεν γουστάρω παιχνιδάκια! Κόφτο» επιδέξια στάθηκα μπροστά της ούτως ώστε την προτρέψω απ' το να προβεί σε πράξη που θεωρώ, θα μετάνιωνε μετέπειτα.

«Φύγε, Christian. Φύγε» ηττημένος, αποχώρησα και προχώρησα έως το bar. Έψαξα για την συντροφιά της Genevieve. Η σερβιτόρα του Chàplin, η οποία επιθυμούσε την παρέα μου που και που με το που αντιλήφθηκε την παρουσία μου, με κοίταξε αποσβολωμένη. Αφού, έφτασε κοντά μου τύλιξε την παλάμη της στον σβέρκο μου και τόλμησε να ακουμπήσει τα χείλη της στην βάση του λαιμού μου, μα τελευταία στιγμή την έσπρωξα.

MonstrumWhere stories live. Discover now