Η κόλαση είναι άδεια και όλοι οι διάβολοι είναι εδώ.
Γουίλιαμ Σαίξπηρ
Άγγλος δραματουργός (1564-1616)
________________________________________________Ψυχολογικός πόλεμος.
Κάθε ανάμνηση, κάθε παρτίδα που επρόκειτο να μας βάλει με σκοπό να παίξουμε ήταν ώστε να χάσουμε το μυαλό μας. Να στοιχειώσει τις σκέψεις μας, ένας συνεχόμενος λαβύρινθος και κυκεώνας σκέψεων για να μας εξολοθρεύσει.
Η παρτίδα παιχνιδιού του, ήταν σαν το σκάκι. Ο καθένας έκανε την κίνηση του, και ο οποίος ήταν εξυπνότερος θα έκανε ματ.
Καταφανώς δεν είχαμε να κάνουμε με έναν απλό μαχητή. Ούτε με έναν άνθρωπο που κάνει απερίσκεπτες κινήσεις. Όλα ήταν βάση σχεδίου, κάθε κίνηση του ήταν προκαθορισμένη ώσπου να κατορθώσει και να μας βγάλει εκτός παιχνιδιού.
Αδικαιολόγητα παραλείψαμε το γεγονός πως τόσο καιρό ο εχθρός παραμόνευε με σκοπό την καταστροφή μας, άδραξε την ευκαιρία του κι ας αδυνατούσαμε να αντιληφθούμε το μέγεθος της προκλήσεως.
«Ή κίνηση μας χρειάζεται και πρέπει να είναι προσεκτική!» συμβούλεψα και έριξα μια επικριτική ματιά τριγύρω τους. Είχαμε συγκεντρώσει όλα τα στοιχεία μας και με άκρα προσοχή όλοι μαζί προσπαθούσαμε να βρούμε μια άκρη. «Με αμφισβητούμενη σοβαρότητα μια από τις πολλές προϋποθέσεις είναι το να μην παίρνουμε βιαστικές αποφάσεις Ρέινα, απαιτεί άκρα προσοχή» ο επιεικής και ευέξαπτος τόνος του σε συνδυασμό με το θρασύ και αδίστακτο πρόσωπο του άφησε οικειοθελώς ένα ηλεκτρισμένο κλίμα μεταξύ μας ωστόσο παρέμεινα απρόσιτη σε σύγκριση με τους υπόλοιπους.
«Έχουμε να κάνουμε με έναν άνθρωπο που έχει στρεβλό ψυχισμό και τρέφει ως το έπακρο ψευδαισθήσεις. Είναι άρρωστος Κρίστιαν!» είπε με θάρρος ο Ματέο και έστρωσε τα μανίκια του άσπρου πουκάμισου του ενώ με απίστευτη επιπολαιότητα και απόλυτη σοβαρότητα ο Κρίστιαν έβήξε ώσπου να τραβήξει την προσοχή μας.
Αποφασισμένος για θεαματική κίνηση άφησε τις εξελίξεις να κυλήσουν και με τόλμη αψήφισε την σοβαρότητα της καταστάσεως. «Όπως είπες με βεβαιωμένα στοιχεία βρισκόμαστε σε μια δεινή κατάσταση με έναν ψυχικά άρρωστο άνθρωπο. Δεν γνωρίζουμε περαιτέρω, ποιος είναι ακριβώς. Δεν είμαστε σίγουροι αν πίσω απ'ολους τους φόνους βρίσκεται ο Άρτεμ. Μονάχα πως έκανε την πρώτη του κίνηση» είπε με δέουσα σοβαρότητα ο Κρίστιαν και διαπίστωσε εκ του σύνεγγυς την τραγική πραγματικότητα.
YOU ARE READING
Monstrum
ActionΑίμα λέρωνε την Γη της Δυναστείας. Τυραννούσε γενιές ολόκληρες αυτός ο ανολοκλήρωτος πόλεμος Εξουσίας. Στον τόπο της υποδούλωσης και της εξουσίας, θα έκαιγε συθέμελα τον καθένα με πυρ και λάβα. Κανείς δε θα έμενε ατιμώρητος. Η Ρέινα Κασσάνο, ορκίσ...