Ποτέ δεν είναι αργά για να γίνεις αυτό που θα μπορούσες να είχες γίνει.
R h a e n a C a s s a n o 🎤
Στον εκάστοτε φόνο της αδερφής μου, το 2017. Τα στοιχεία αλλοιώθηκαν. Η υπόθεση μπορεί να μεταβιβάστηκε στον πιο άτεγκτο και αναμφίβολα δίκαιο εισαγγελέα του Αρείου πάγου, μα η έρευνα έκλεισε απευθείας. Το Α, που χάραξαν στο κούτελο της μου επίφερε εφιάλτες και άπληστες σκέψεις, συνειρμούς και ανερμήνευτα "αν" και "γιατί"
Ήπια μια ικανοποιητική γουλιά απ' τον καφέ φίλτρου μου καθώς η Angelica μου διάβαζε μια παράγραφο του βιβλίου καρδιολογίας. Τύχαινε να δαγκώνει νευρικά τα νύχια της, δημιουργώντας κόκκινα σημάδια και πληγές στα ακροδάχτυλα της. «Μη, είσαι μέσα στα σημάδια» την επέπληξα και τράβηξα άτσαλα τα δάχτυλα της.
«Συνηθως όταν είμαι αγχωμένη το κάνω»
«Γέμισε το σπίτι επιτέλους με όμορφες γυναίκες!» κατέβηκε χαρωπά ο Matteo τα σκαλιά της έπαυλης και έφθασε με βήμα νωχελικό στο μέρος μας. «Μην είσαι τόσο κόλακας»
«Με αγαπάς και το ξέρω» τσίμπησε ζωηρά το μάγουλο μου, έπιασε στην λαβή του μια μαύρη κούπα γεμίζοντας την με φρέσκο και αχνιστό καφέ.
«Ντροπή μου που δεν συστηθήκαμε» σκούπισε την υγρή επιφάνεια της καφείνης απ' τα χείλη του και έτεινε την παλάμη του προς το μέρος της Angelica. «Matteo. Νομικός σύμβουλος.»«Angelica. Καρδιολόγος.»
«Angelica, μήπως μου έκλεψες την καρδιά;» τράβηξε την παλάμη της απευθείας και στριφογύρισε τα μάτια της δήθεν ενοχλημένη.
Ο Alessandro με τον Christian, ακολούθησαν. Συνομιλούσαν μέσα στην μυστικότητα βέβαια, όταν έφθασαν κοντά μας η διεξαγωγή συζήτηση τους πήρε άλλη τροπή. Συζητούσαν περί ανέμων και υδάτων. «Καλημέρα. Καλημέρα. Ααα. Christian. Ξέχασα να σου πω, για το θέμα που μου είπες να ψάξω; Έθεσα περιοριστικά μέτρα οπότε ακόμη και να μας ρίξουν ευθύνες για τον θάνατο της κοπέλας δεν θα ισχύει.»
«Ποιον φόνο;»
«Δεν είναι κάτι. Αποκαλύφθηκε για μια δολοφονία, του 2017. Απλώς, το πτώμα της είχε βρεθεί δίπλα απ' τον κάδο του μαγαζιού.»
«Ήταν ενήλικη;»
«Βρέθηκε τρεις μέρες αφότου ενηλικιώθηκε» έχω ένα κακό ελάττωμα, όταν η νευρικότητα πυροδοτείται πάνω μου, τρίβω νευρικά τον λαιμό μου, το οποίο έχει ως κύριο αποτέλεσμα την δημιουργία κοκκινίλας στο δέρμα μου. Η Angelica εβηξε δυνατά, πνίγηκε με την δόση καφείνης που μόλις δοκίμασε και έσυρε το βλέμμα της εξεταστικά προς το μέρος μου.
YOU ARE READING
Monstrum
ActionΑίμα λέρωνε την Γη της Δυναστείας. Τυραννούσε γενιές ολόκληρες αυτός ο ανολοκλήρωτος πόλεμος Εξουσίας. Στον τόπο της υποδούλωσης και της εξουσίας, θα έκαιγε συθέμελα τον καθένα με πυρ και λάβα. Κανείς δε θα έμενε ατιμώρητος. Η Ρέινα Κασσάνο, ορκίσ...