Λείπουν ακόμη και τα λόγια.
Όλα τ’ αφήσαμε στη μέση, όλα τ’ αφήσαμε στην τύχη.
Κι έγιναν χωρίς εμάς.
Γ.ΡιτσοςR h a e n a C a s s a n o 🎤
Άυπνη, έπιασα στην λαβή μου το κινητό μου. Οι συγκεχυμένες σκέψεις μου αναβλύζουν δεσποτικά και με κατακλύζουν ξεδιάντροπα. Ποτισμένη με τον ύμνο της αυγής γεύτηκα τα γεμάτα αλμύρα δάκρυα μου. Η τελευταία φωτογραφία που τράβηξα με την αδερφή μου σύναγε σε μια έξαψη μόχθου. Κι ας σκότωσα τον δολοφόνο της, δεν ξεδιαλύθηκε μέσα μου η πίκρα που γεύομαι. Προπορεύεται δίπλα μου η αδικία.
Δώδεκα χρόνια πρίν
Εκλεπτυσμένα άφησα τα μαλλιά μου να πέσουν στους ώμους μου. Ο Samael Cassano, πλήρωσε το χρυσό του τίμημα. Δεσμεύτηκε κι απ' τη στιγμή που γεννήθηκα εγώ και η αδερφή μου, Isabella, λες και μια παραφροσύνη κάλυπτε να βήματα του. Ήθελε απεγνωσμένα έναν γιο. Έναν γιό που θα εκπλήρωνε τίμια τις επιθυμητές του.
Η Χρυσή εσάρπα που τύλιξα γύρω μου, ζέστανε τα κόκκαλα μου μα όχι τον πόνο των πληγών στη σάρκα μου.
Με τα χρόνια, ο άντρας που κάθεται πλάι μου αλλιώτευε. Έζησε μια ανήκουστη παρακμή. Η δυναστεία του να ρέπει σε έναν γκρεμό.
«Είσαι δεκαπέντε χρονών κοπέλα, Rhaena. Μη μου ζητάς να σου εξηγήσω τα ανεξήγητα»«Μα με μεγαλώσατε με αξίες! Ο παππούς, πιστεύει πως είμαι ικανή. Πως θα τα καταφέρω. Δεν χρειάζεται να κάνετε άλλο παιδί»
«Κι όταν πεθάνω; Όταν παντρευτείς και κανείς παιδιά; Ποιανού το όνομα πιστεύεις θα πάρουν τα παιδιά σου; Έναν γιό χρειάζομαι, όχι μια κόρη»
«Μα..μπαμπά! Είμαστε οικογένεια. Δεν γίνεται να βάζεις αυτόν τον βρομόκοσμο πάνω απ' την οικογένεια σου!» έπιασα στην χούφτα μου τις σκληροτράχηλες παλάμες του μα ανταυτού εκείνος τις τράβηξε προς τα πίσω.«Είμαι η κόρη σου. Η πρωτότοκη σου. Το πρώτο σου παιδί-»
«Και επειδή είσαι κόρη μου. Θα ακούσεις πολύ καλά τα εξής λόγια. Σταμάτησε ότι κι αν κάνεις. Είσαι μικρή ακόμη για να σκέφτεσαι! Άντε, μη σε στείλω ξανά στην Κωνσταντινούπολη!»
«Ακόμη και γιο αν κάνεις. Εγώ θα εκμεταλλευτώ κάθε δικαίωμα μου! Και θα σε κάνω περήφανο»
«Μη κουβαλάς τόση υπερηφάνεια πάνω σου. Και τώρα φύγε. Περιμένω έναν φίλο μου»
أنت تقرأ
Monstrum
حركة (أكشن)Αίμα λέρωνε την Γη της Δυναστείας. Τυραννούσε γενιές ολόκληρες αυτός ο ανολοκλήρωτος πόλεμος Εξουσίας. Στον τόπο της υποδούλωσης και της εξουσίας, θα έκαιγε συθέμελα τον καθένα με πυρ και λάβα. Κανείς δε θα έμενε ατιμώρητος. Η Ρέινα Κασσάνο, ορκίσ...