Proditio

885 24 36
                                    

Το σκοτάδι δεν μπορεί να διώξει το σκοτάδι. Μόνο το φως μπορεί να το κάνει αυτό.
Το μίσος δεν μπορεί να διώξει το μίσος. Μόνο η αγάπη μπορεί να το κάνει αυτό.
Μάρτιν Λούθερ Κινγκ

M i c h a e l A l c a r d o

Το χλυαρό αεράκι του Φλεβάρη, αναμεμειγμένο με μερικές σταγόνες βροχής με ώθησε ούτως ώστε, πιώ τον πρωινό καφέ μου στην αυλή της έπαυλης. Τρίβοντας το μάλλινο ύφασμα της μπλούζας μου στα χείλη μου, αρκέστηκα στην αίσθηση του χειμώνα. Φύλλα που πλαγιάζουν στο πράσινο γρασίδι, περιτριγυρισμένα από λάσπη συμπυκνωμένα με ζωύφια.

Φιλύποπτα, κοίταξα την γυναίκα που μου συστήθηκε χθές, Rhaena απ' όσο θυμάμαι ονομάζεται.

Ανταλλάζει ύποπτα βλέμματα με τον Christian, με τις αποχρώσεις των ματιών τους να συμπιέζονται επίμονα. Η σμαραγδένια όπως του πετραδιού απόχρωση των ματιών της, πλεονάζει με το κυανό χρώμα του φορέματος της. Μπορώ να πω, πως από μεριάς της ξεχειλίζει μια φιλελεύθερη και διεκδικητική μεριά του απτού ευατού της. Τα ολόισια μαύρα μαλλιά της, τα οποία εμπεριέχουν εξίσου και μια πλεξούδα, κεντρίζουν την προσοχή σου. Σε τραβάει το λέγειν και η ανέμελη αύρα της.

Είμαστε συνηθισμένοι στο άγριο και στο ατίθασο. Συνήθως πλάγιαζα με γυναίκες, άγριες. Ωστόσο, δεν με απασχολούσε, με ενδιέφερε μονάχα να σταματήσω τις αναθεματισμένες σκέψεις του μυαλού μου να υποβόσκουν.

Γεύτηκα την καυτή δόση της καφείνης και αμελλητί, χάθηκα ανάμεσα στις συζητήσεις τους. «Καλό θα ήταν να κανονιστεί συνάντηση με τον Francesco, να είμαστε προετοιμασμένοι καλού-κακού, για το οτιδήποτε.»

«Καλό είναι να μη προτρέχουμε» σχολίασε και ήπιε μια συνετή γουλια απ' τον καφέ της.

«Θέλεις να μας βρεις σφαγμένους μήπως;»

«Όχι! Προτιμώ να σας σφάξω εγώ!»

«Τώρα κάθομαι και συζητάω μαζί σου; Michael, θα μου κανονίσεις εσύ μια συνάντηση. »

«Η συνάντηση αφορά συγγενή μου, Christian. Πρέπει να μου το βγάλεις ξινό;»

«Καλό μου κορίτσι, δεν θέλεις να καταλάβεις; Δεν μπορείς να καταλάβεις; Οι Ρώσοι μας κήρυξαν πόλεμο. Πο-λε-μο. Ανά πάσα ώρα και στιγμή μπαίνουν μέσα και μας γαζώνουν»

MonstrumOnde histórias criam vida. Descubra agora