Pacta sun servanda

296 12 12
                                    

Κάθε άνθρωπος κάποια στιγμή εξαφανίζεται, έτσι είναι ο νόμος της ύπαρξης
________________________________________________

Ο έρωτας σύμφωνα με επιστημονικές βάσεις, μπορεί να διαρκέσει περίπου πέντε δευτερόλεπτα με μια ευφορία να ξεσπάει στον ανθρώπινο εγκέφαλο, η οποία είναι ανάλογη με μια διέγερση σαν τις χημικές ουσίες της κοκαΐνης.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι το «ρεύμα» του έρωτα αστραπιαία ενεργοποιεί 12 διαφορετικά σημεία του εγκεφάλου. Τα ωθεί να απελευθερώσουν μια σειρά από χημικές ουσίες. Η ντοπαμίνη, η ωκυτοκίνη, η αδρεναλίνη και η βασοπρεσίνη, προκαλούν αίσθημα ευεξίας, διέγερσης και εσωτερικής ηδονής.

Οι ίδιες ουσιαστικά χημικές ουσίες «πυροδοτούνται» και από την λήψη μιας δόσης κοκαΐνης, πράγμα που, κατά τους ερευνητές, σημαίνει ότι το αίσθημα του ερωτευμένου μοιάζει με αυτό του κοκαϊνομανούς.

Παράλληλα, όμως, διαπιστώθηκε ότι ο έρωτας ενεργοποιεί περιοχές του εγκεφάλου, που σχετίζονται με τις γνωστικές λειτουργίες της νόησης, όπως η νοητική αναπαράσταση, οι λεκτικές μεταφορές και η νοητική απεικόνιση του σώματος.

Παρόλο, που προσπαθούσε να πείσει τον ίδιο της τον ευατό πως δεν ζήλευε, πως τον είχε ξεπεράσει ή ακόμη χειρότερα πως μέσα της κυριαρχούσε ένα μονάχα συναίσθημα, το μίσος, χωρίς να του απαντήσει απομακρύνθηκε από κοντά του και ξάπλωσε στον καναπέ απέναντι του. Συνήθως όταν ντρεπόταν, όταν ένιωθε άβολα οι παρειές του προσώπου της και τα αυτιά της, ελαφρώς κοκκίνιζαν, σαν να την είχε συνεπάρει η κουβέντα του με τα πόδια της να μουδιάζουν και να εγκαταλείπουν.

Ο μεσαίος καναπές ήταν μικρός και στενός, για να μην στέκεται όρθιος όμως στην άλλη άκρη του σπιτιού παρατήρησε μια καρέκλα και το ακούμπησε δίπλα από τον καναπέ που είχε ξαπλώσει η ίδια. Ακριβώς δίπλα της.

«Κρυώνεις;»
«Λίγο ναι» παραδέχτηκε εκείνη και έσκασε ένα άβολο χαμόγελο το οποίο έκανε την καρδιά του να χτυπήσει λίγο πιο δυνατά από το φυσιολογικό. Έσυρε ακόμη πιο κοντά την καρέκλα του και τράβηξε τις παλάμες της προς το στόμα του ζεσταίνοντας τα με την αναπνοή του.

Ξεροκατάπιε από την επαφή των χεριών τους, ένιωθε την ανάσα της να εγκαταλείπει φοβερά και τα δάχτυλα της να ιδρώνουν από το άγχος που την διαπερνούσε. Ωστόσο, όταν τράβηξε τις παλάμες της απαλά από κοντά του, εκείνος δεν μετακινήθηκε αλλά την παρατηρούσε με τα λάγνα μάτια του και το αίθριο πρόσωπο του που το είχε κατανικήσει μια τρομερή γαλήνη.

MonstrumWhere stories live. Discover now