Selaaamlaar bebiiişleer
Yorumlarınızı bekliyorum lütfen yorum yapmadan geçmeyiin
Ve yıldızı boyamayı unutmayın
Bölümün bir kısmı +18 içeriyor dikkatinize ! 🙊❤️🔥
⸢ İyi okumalaaar 😻
***
Hayatında bulunan her şeye var gücünle sarılmaya çalışmak..
Herkesi kollarının arasına alabilecekmiş gibi, hiçbiri sana zarar vermeyecekmiş gibi sarılmaya çalışmak. Hepsi için bir şeyler yapmaya çalışmak ve hepsine yetişebileceğine inanmak...
Yapamayacağını bile bile kendine koca koca yükler yüklemek.. Hepsi aynı anda olsun istemek! On tane yapmak istediğin şey varken beş tanesini yapıp öfkelenmek.. Hakaretler etmek ve bununla birlikte yaptığın beş taneyi görmezden gelmek. Yaptığın her şeyin tam olması isteği. Olacaksa on olsun beş olacaksa hiç olmasın diye düşünüp adım atmamak..
Kendini bu döngüye sıkıştırıp, yaptığın şeyleri çöpe atmak; bu nasıl bir saygısızlık! Kendine yaptığın en büyük saygısızlık...
Her şeye, herkese yetişemezdin kimse için bir şey yapamazdın...
Kimsenin hissettiğini hissedemez, kimsenin sınavını sen veremezdin. Her şeye yetişmeye çalışırken adım atamaz,her şeyi eksiksiz yapmak zorunda hissedemezsin.
Koşarken yetişemeyebilir, gözden kaçırabilirsin ama yürürken daha net görebilirsin.
Sen, inatla A noktasına koşmaya çalışırken, yürüme mesafesindeki B noktasını göremeyebilirsin. Bazen bazı şeyler öylesine olur bir çaba gerektirmez.
Sen orada öyle dururken gelir ve seni bulur. O yüzden bazen koşmaya ara ver, her şeye sarılmayı bir kenara bırak.
0528**** : Arslan hocayla işi pişirdiğini itiraf et Aksu.
0528**** : O gün o odada onunla beraberdin değil mi?
Ve odadan ard arda çıktığımız fotoğraflar...
Bakışlarımı kaldırdım ve benimle birlikte mesajları okuyan Arslan'a baktım.
"Ne yapacağız..." Diye fısıldadım korkuyla.
Arslan hızla telefonu elimden çekti ve fotoğrafları inceledi. Sonra ağız içinde bir küfür mırıldanarak ellerini saçlarından geçirdi.
"Arslan! Ne yapacağız?" Diye sordum bir kez daha. Yerinde durdu ve bana baktı.
"Feray mı bu?" Diye sorduğunda belli belirsiz başımı salladım.
"Ondan başkası değildir. O gün kapıyı çalan oydu. Bizi odaya girerken ve çıkarken görmüş olmalı. Ne yapacağız?" Mezun olmama bir ay kala başımda patlayacak bu olay beni mahvederdi. Koca dört yılım, çöp olurdu.
"Ben halledeceğim." Dediğinde anlamayarak ona baktım.
"Nasıl halledeceksin? O kız bana takık şimdi açığımı bulmuşken rahat durmaz." Dediğimde, yanaklarımı avuçları arasına aldı ve şefkatle yüzüme baktı.
"Yarın onunla konuş ve senden ne istediğini sor,sonrasını ben halledeceğim. Sessiz ve sakin bir şekilde. Bana güven tamam mı?" Eğilerek çeneme bir öpücük bıraktığında başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMEN BEY +18 | daddy issues
Chick-Lit"Beni becermek istemediğin için mi şaha kalkmış durumdasın Öğretmen Bey?" Elimi giydiği kumaş pantolonu zorlayan küçük beyde gezdirirken tam olarak gözlerinin içine bakıyordum. Söylediği her bir sözü ona yutturacaktım. "Erdemlerini vurgulamaktan vaz...