HERKESE SELAM

251 38 12
                                    

Biliyorum sizi ihmal ettim :( ve sizin yorumlarınızı okumayı en az sizin bölümleri okumanız kadar... gerçekten çok özledim.:)  ancak bu elimde olan ve bilinçli yapılan bir eylem değildi. Danışanlarımı başarılı uğurlamaları kısa sürede yaptığım günden beri, terapilerin sayısı ajandam hayli doldu. Normalde en fazla beş terapi yapabiliyordum fakat son zamanlarda ısrarlar yüzünden bu sayı bazen ikiye katlanır oldu. 

Üstelik Fuar takvimimde dolu.  İmza günlerimi ve fuarlarımı da araya sıkıştırdım, seyahatlerimi organize etmek ve her seferinde uçak için İstanbul Kocaeli arasında mekik dokumak da zaman kaybı :(. Hatırlarsanız UZM. Terapistim, bir iş kadınıyım, yönettiğim bir şirket var ama inanın evi yönetmekte zorlandığım kadar şirketi yönetmekte zorlanmıyorum. 

Bunca yoğunluğun arasında ev, eş, çocuk telaşı beni daha çok yoruyor çünkü tüm zamanımı onların hakkından çalmadan gerçekleştirmeye çalışmak sürekli kafamın meşgul olmadı demek. Tabi bu sizi ilgilendirmez ancak durumumu açıklamak benim içimi rahatlatacak. Şu anda bölümü düzenliyorum, nasip olursa bitince atacağım.  

Her zorluğa ve yoğunluğa rağmen bu tempoyu seven ve bu tempo için çok çalışan biriyim ve halimden şikayetçi değil hayli mutluyum. Bu serzeniş değil durum bildirisidir.

Sizi çok seviyorum ve çayımın yanına katık olacak yorumlarınızı okumak için hızlı düzenlemeye çalışıyorum. 



ÇİRKİNİN AY IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin