Madelyn seděla v obýváku na pohovce.
Každou chvíli by měl přijet její bratr a Sarah s malým Ethanem.
Moc se na ně těšila. Myslela na ně teď pořád a skoro na nic jiného nemyslela.
Jen jedna věc jí zůstala v hlavě.Polibek s Nicholasem bylo něco nádherného. Tolik to chtěla a konečně se stalo. Líbilo se jí to a to hodně.
Něco v ní ji říkalo, že je to možná chyba. Ale skoro celá její část ji říkala, že by to chtěla ještě zopakovat.
A opravdu chtěla.Do obýváku vešel bodyguard.
,,Paní, pan Samuel už je zde," řekl a zase odešel.
Madelyn vstala a vydala se za ním.
Došla před vilu, kde už byl i Nicholas a přátelsky se objímal se Samuelem.
Vedle nich stála Sarah a držela malého Ethana v rukách.Madelyn došla k nim. Samuel si ji všiml a podíval se na ni.
Vrhla se Samuelovi kolem krku.
,,Chyběla jsi mi sestřičko," řekl Samuel a odtáhl.
,,Ty mě taky," řekla Madelyn a usmála se na něho.Madelyn se podívala na Sarah a taky se obejmuli.
Samuel se vydal za Nicholasem. Mohla je tak vidět spolu. Vypadaly skoro stejně. Urostlý muži s úžasným tělem. Až na to, že Nicholas byl v obličeji malinko více hezčí a celkově více přitažlivý.Se Sarah se vydali do obýváku.
Nicholasova matka by měla být teď na nějaké schůzce a Caroline u sebe v pokojíčku.
Ale stejně se za chvíli přiřítí.,,Tak co, jak se tady máš?" Zeptala se Sarah.
,,Jo, docela dobře. Nicholas je na mě hodný a jeho dcera je zlatíčko," řekla Madelyn.
,,Všimla jsem si, jak se na tebe dívá," řekla Sarah a usmála se.
Madelyn se jen usmála.
,,Ne, počkej. Ty jsi se nám zakoukala," vykřikla Sarah.
,,Pssst, Sarah. Ať nás neslyší. A nebo Caroline, to je až moc velká drbna," uklidňovala ji Madelyn.,,Tak jo? Řekni, že jo. Tak moc bych ti to přála," řekla Sarah.
,,Asi ano, ale nemáš mi, co přát. Nicholas to takhle..." Madelyn se zamyslela.
To on přece byl první, kdo začal ten polibek.,,Já myslím, že ano. Zkuste si spolu promluvit. Myslím, že on ti má ještě, co říkat. A věř mi, Nicholas je hodný. Pod svým krutým pláštěm je i ta hodná a roztrhnutá košile, kterou ty musíš znovu sešít," řekla Sarah.
Madelyn nechápala jejím slovům. Ale rozhodla se, že to asi nebude řešit. Jen se usmála.
Z chodby doletěla Caroline a sedla si Madelyn na klín.
,,Caroline, tohle je Sarah, manželka mého bratra a jejich syn Ethan. Sarah tohle je Caroline, Nicholasova dcera," řekla Madelyn.
Caroline se jen usmála.
To samé Sarah.,,Mady? Můžu tablet s pohádkami? Tatínek odešel do pracovny a já tam nesmím chodit. A chci se dívat na princezny," řekla Caroline.
,,Dobře, a kde ho máš?" Zeptala se Madelyn.
,,Já právě, že nevím. Naposledy ho měl táta," řekla Caroline.
,,Tak já za ním zajdu," řekla Madelyn.,,Sarah, pohlídáš ji prosím chvíli?" Zeptala se Madelyn.
,,Jasný, mi se zabavíme," řekla Sarah a usmála se.
Caroline si začala prohlížet malého Ethana.
Madelyn je tam nechala a odešla do Nicholasovi pracovny.Má sice zakázáno tam chodit, ale Caroline bez tabletu znamená, že nebudou mít chvíli klid.
Došla k pracovně a zaklepala.
Ozvalo se známé,,dále,, a Madelyn vešla dovnitř.,,Omlouvám se, že ruším. A vím, že sem nemám chodit. Ale tvoje dcera si žádá tablet, který si ji prý někam dal," řekla Madelyn a celou dobu se dívala na usmívajícího se Nicholase.
,,V pohodě Madelyn, stejně jsme chtěli jít za vámi. Tablet je u mě v ložnici na komodě, můžeš tam zajít," řekl Nicholas.
,,Dobře," řekla Madelyn a podívala se na svého bratra, který ji zkoumal zajímavým pohledem.Jen se usmála a odešla.
Vešla do Nicholasova pokoje. Prošla obývákem do ložnice a našla tablet na komodě, kde si Nicholas odkládal své věci.
Kromě tabletu tam, ale objevil ještě jednu věc.
Na komodě leželi papíry s Caroline jménem. Všechno to bylo v italštině. Když jsem vzala druhý, tak už byl v angličtině.
Zkoumavě se podívala na všechny informace. Proč to tady má Nicholas vlastně vytažené, to vůbec nevěděla. Ale něco ji na tom nesedělo.Rozhodla se tedy, že teď už to řešit nebude a někdy do budoucna se na to Nicholase zeptá.
Vzala tablet a sešla zpět do obýváku, kde už seděli i Samuel a Nicholas.,,Tady máš Caroline," řekla Madelyn a dala Caroline tablet.
,,Děkuju," řekla a usadila se na sedačku.
,,Co Molly?" Zeptala se Samuela Madelyn.
,,Pořád stejné, však to znáš. Je zamilovaná až po uši. Už mele i o svatbě, což se mi ale ještě moc nelíbí," řekl Samuel.
,,Jsou sice spolu rok, ale když se tak milují, tak proč ne?" Řekla jsem.
,,Přesně to stejné jsem mu taky říkala," přidala se do toho Sarah.,,Chápu tě bratře, ale je to tvoje sestra. A navíc je ji osmnáct, máš být rád, že si někoho našla a ještě k tomu mafiána. Takhle jsi to chtěl," řekla Madelyn.
,,Jo máš pravdu, ale ta svatba mi přijde brzo," řekl.
,,Jestli ji Nate požádá o ruku, tak se z toho moc nevyvlékneš," řekla Madelyn a zasmála.
,,Podle pravidel by měl první přijít ženich požádat k otci nebo rodinnému zástupci o její ruku, což znamená, že pokud to Samuel nedovolí, tak se vzít nesmí. Samozřejmě, to jde i přes mě," řekl Nicholas.,,No kdyby jsi to nedovolil ty, tak to dovolí Nicholas. A to stačí," řekla Madelyn rozhodně.
,,Počkej, neřekl jsem, že to dovolím. Jsem velký přítel tvého bratra a jako vždy budu stát při něm, takže pokud to nedovolí Samuel, tak ani já," řekl Nicholas.,,Je mi Molly líto, kdyby tě slyšela bratře," řekla Madelyn. Nicholas se začal smát.
,,A ty se nesměj, s tebou si to ještě vyřídím," řekla Madelyn. Nicholas jen protočil oči.Byl večer a Madelyn zrovna uspala Caroline.
Ethan už spal v pokoji pro hosty, kde budou nocovat i Samuel a Sarah.Všichni čtyři seděli ještě v obýváku a popíjeli víno. Bylo už docela hodně pozdě.
,,No nic, už jsem unavená, takže už asi půjdu," řekla Sarah
,,Já půjdu s tebou, zlato," řekl Samuel.
,,Dobře, tak se uvidíme zítra na snídani," řekl Nicholas.
Samuel kývl.
,,Dobrou noc," řekli oba. A Nicholas s Madelyn potom také.Zůstali tam ještě chvíli sedět.
,,Ty nejsi unavená?" Zeptal se Nicholas.
Mávl na služebnou, aby to začala uklízet.
,,Docela už ano," řekla Madelyn. Možná přece jen těch skleniček toho vína vypila hodně.
,,Pojď, odnesu tě," řekl Nicholas a vstal.
,,Do tvého nebo do mého pokoje?" Zeptala se Madelyn, když už byla v Nicholasových rukách.
,,Kam by si paní přála odnést?" Zeptal se.Navzájem se podívali do očí.
,,Tvůj pokoj bude lepší," řekla.
,,Tak to je dobře, že jsem ti tam nechal nějaké to oblečení," řekl a vyšel s ní schody.Došel s ní do pokoje a položil ji na postel.
Podal ji tričko a kraťase a odešel do koupelny.
Madelyn se mezitím rychle převlékla.Když se Nicholas vrátil, byla už Madelyn převlečená.
Nicholas se svalil vedle ní na svou půlku postele.
Madelyn si zase odešla vyčistit zuby.Nicholas ležel na posteli a čekal na ni. Byl rád, že se rozhodla zůstat v jeho pokoji. Madelyn se uráčila dojít k posteli a sedla si. Vzala si ještě vitamíny, které ji doktor předepsal a lehla si za Nicholasem. On ji obejmul svými pažemi a v objetí usnuli oba dva celkem rychle.
ČTEŠ
V jádru srdce
RomansaJeho srdce bylo zlomené. Už tři roky si k sobě nikoho nepustil. Tři roky se ho všechny ženy bály a utíkaly před ním. Nikoho si nepřipustil k srdci až na ni. Dostala se mu tak moc pod kůži, že už ani sám nevěděl, co dělá. Nedokázal si představit, co...