Madelyn si s Nicholasem moc nepromluvila.
Když mu někdo zavolal, musel ihned odejít s tím, že se vrátí asi až večer.Madelyn, Samuel, Sarah, Caroline a už i Rosalind seděli v jídelně a večeřeli.
Nicholas byl stále k nedohledání.Až teprve po večeři, kdy se všichni usadili v obýváku se Nicholas uráčil přijít. Avšak jeho nálada nebyla vůbec dobrá. Jen řekl Lilianě ať mu donese do pokoje jídlo a vypařil se.
,,Co je tatínkovi?" Zeptala se Caroline, když kolem nás zrovna procházel Dorian.
,,Je naštvaný. Schůzka nedopadla zrovna podle jeho představ. Možná ho nechte dneska vychladnout. Má toho plný zuby," řekl Dorian.
,,Když mě omluvíte, půjdu si též lehnout," řekl Dorian a odešel.
,,Já už jsem taky nějak unavená, půjdu si lehnout. A ty princezno jdeš se mnou," řekla Madelyn a vzala Caroline do náruče.
Caroline i Madelyn se rozloučili a vyrazili do Nicholasova pokoje.
Madelyn zaklepala na dveře a vešla dovnitř.
Nicholas seděl na gauči a jedl svoje jídlo.,,Tati," vypískla Caroline a rozeběhla se k němu.
,,Carol, copak tady děláš?" Zeptal se Nicholas a kmital očima mezi Madelyn a Caroline.,,Chtěla jsem tě vidět. A říct ti dobrou noc," řekla Caroline a objala ho.
Nicholas nevypadal zrovna nadšeně.
,,Madelyn, odveď prosím Carol do jejího pokoje. Dobrou noc, Carol," řekl Nicholas a dal ji pusu na čelo.Caroline chytla Madelyn za ruku a vydaly se do jejího pokoje, kde Madelyn pomohla Caroline s večerní hygienou a pak ji i uložila.
Po asi půl hodině se vrátila k Nicholasovi do pokoje.
V obývacím pokoji už Nicholas nebyl.
Prošla do ložnice a viděla ho, jak leží na posteli. V pokoji byla tma tak nevěděla jestli spí nebo ne.Ale jelikož oddychoval pravidelně stejně, tak usoudila, že spí.
Z šatny si vytáhla saténové pyžamo v černé barvě.
Vydala se do koupelny.
Vlezla si do sprchy a nechala na sebe padat proud teplé vody.Stála otočená zády ke dveřím a tak si nemohla všimnout, že Nicholas zrovna vešel dovnitř a zastavil se na místě, když ji spatřil.
Prohlédl si její záda a její krásný zadeček.
Jakmile se začala otáčet radši odešel. Bůhví jaký divadlo by se potom odehrálo.Sedl si na postel a vyčkával než se vrátí, aby si mohl vyčistit zuby.
Když se vrátila, bez jediného slova kolem ní prošel do koupelny.
Madelyn byla z jeho chování nesvá. Takového ho ještě nezažila.Lehla si na svoji půli postele a snažila se usnout.
Když už skoro spala, Nicholas se vrátil a lehnul si vedle ní. Do chvíle ucítila dvě silné paže kolem jejího trupu a to ji stačilo k tomu, aby spokojeně usnula stejně jako Nicholas.***
Ráno jako každé jiné. Caroline doletěla do jejich pokoje. A když viděla, že její tatínek a Madelyn spí spolu v objetí, rozzářila se, jak nejvíce mohla.
Nechala je tam a seběhla schody do obýváku.,,Babi, víš, že Madelyn spí u tatínka v posteli?" Řekla Caroline a skočila za svou babičkou do klína.
,,Nevím, holčičko," řekla Rosalind. Samozřejmě, že to věděla. Všimla si toho, že už nějakou dobu nechodí Madelyn do svého pokoje a služebné se tam moc neochomýtají.,,Tak teď už to víš. Já jsem ráda, že si k sobě našli cestu. Moc ráda bych chtěla maminku," řekla Caroline.
Rosalind byla ráda, že přece jen možná si ti dva k sobě cestu našli. Teď jen otázka, jestli už viděla Madelyn Nicholasovi jizvy.
ČTEŠ
V jádru srdce
RomanceJeho srdce bylo zlomené. Už tři roky si k sobě nikoho nepustil. Tři roky se ho všechny ženy bály a utíkaly před ním. Nikoho si nepřipustil k srdci až na ni. Dostala se mu tak moc pod kůži, že už ani sám nevěděl, co dělá. Nedokázal si představit, co...