Po nádherném týdnu stráveném na lodi a Sardinii se vrátili zpět domů. Caroline je přivítala v objetí a začala se jich hned vyptávat, jak se měli. Rosalind všechno poslouchala s úsměvem na tváři. Nicholas je pak opustil, protože musel jít dělat nějakou práci. A jelikož se vrátili skoro navečer Caroline musela jít spát také. Trvala nad tím, že ji má uspat Madelyn.
A opravdu tak i udělala. Ta holka byla do pár minut tuhá. Vrátila se za Rosalind do obýváku.,,Už spí," řekla Madelyn a sedla si do křesla naproti Rosalind.
,,To je dobře, dneska byla jako na koni, když se dozvěděla, že přijedete," řekla Rosalind a zasmála se.
Madelyn se usmála.,,Jsem ráda Madelyn, že si Nicholas našel zrovna tebe. Tři roky jsem ho neviděla takhle šťastného. A troufnu si říct, že tak šťastný nebyl ani s Jessicou," řekla Rosalind.
,,Říkal mi to. Vyznává mi lásku každý den a je to něco nádherného. Je na mě hodný," řekla Madelyn.
,,Váží si tě, musíš ho pochopit. Dlouho nikoho neměl. A jsem si jistá, že s tebou bude chtít zůstat až do smrti a já tě ráda přijmu do naší rodiny. Caroline svou matku nepoznala. Zaslouží si novou," řekla Rosalind.
,,Já ji nechci dělat náhradu za Jessicu. Každé dítě má svou mámu. Caroline mi říká teto nebo Mady a to mi vyhovuje. Nicholas s tím problém nemá. Chceme žít jako rodina a beru Caroline skoro jako svou dceru, ale ona mě jako matku brát nikdy nebude," řekla Madelyn.
,,Myslím si, že někdy ti ,,mami,, řekne. Však já ti to pak připomenu," řekla Rosalind.
,,No uvidíme," řekla Madelyn.,,Tak já už půjdu. Začínám být unavená. Dobrou noc Madelyn," řekla a zvedla se.
,,Dobrou noc," řekla Madelyn a napila se svého vína.Chvíli tam jen tak seděla. V obýváku byla tma, jen malá lampička zde svítila. Madelyn měla svůj zrak naměřený na jejich zahradu. Přemýšlela. O všem.
To dítě ji dělalo největší myšlenku. Musela si sáhnout na břicho. Co když přece, nějaké dítě uvnitř je. Jen její a Nicholasovo.Musela přemýšlet i nad tím, co jí řekla Rosalind.
Caroline ji nikdy nebude brát jako matku. A ani to nechtěla. Stačila jí teta. Vzpomněla si i na jejich dovolenou s Nicholasem. To jak si spolu každý den užívali a to nejen v posteli. Musela se pousmát nad tím, že si ji vzal na jejich terase u bazénu. Pak když si ji vzal skoro málem na pláži. Bylo to něco neuvěřitelného. Dokázala se mu podvolit a on zase jí. Byli zrození jeden pro druhého.,,Nad čím přemýšlíš zlato?" Zeptal se ji Nicholas.
,,Nad vším," řekla a otočila se na něho. Stál u stěny a opíral se o ni.
,,Stalo se něco?" Zeptal se a přišel k ní.
,,Ne, nic se nestalo. Jen jsem příšerně unavená," řekla a opřela se o jeho rameno.
,,Už je moc hodin. Půjdeme si lehnout," řekl a vzal si ji do náruče. Ještě řekl jednomu z ochranky, aby zhasnul světla a vydal se po schodech nahoru.
,,Ta práce se ti nějak protáhla," řekla Madelyn, když se zrovna převlékala u skříně do pyžama a Nicholas stál u komody.
,,Dorian potřeboval ještě něco vyřešit. Bude toho teď hodně Mady, budeš mi to muset prominout. Ale budu se snažit udělat si na tebe, co nejvíce času," řekl a chytnul ji za tvář. Stál před ní jen v boxerkách. Madelyn byla už oblečená.
,,Dobře," řekla a usmála se. Políbila ho na rty a vydala se do koupelny. Udělala si veškerou hygienu a i Nicholas se k ní připojil. Pak se vrátila do ložnice a lehla si do postele. Nicholas si lehnul vedle ní a přivinul si ji do obětí.
ČTEŠ
V jádru srdce
Roman d'amourJeho srdce bylo zlomené. Už tři roky si k sobě nikoho nepustil. Tři roky se ho všechny ženy bály a utíkaly před ním. Nikoho si nepřipustil k srdci až na ni. Dostala se mu tak moc pod kůži, že už ani sám nevěděl, co dělá. Nedokázal si představit, co...