Kapitola - XI.

851 21 1
                                    

Nicholas seděl v pracovně společně se Samuelem si povídali.

,,Nevěděl jsem, že jste se s mojí sestrou takhle sblížili, že už u tebe i spí," řekl Samuel.
Nicholas na něho hodí vražedný pohled.

,,Proč jsi mi vlastně dal tvou sestru, mohla by dělat jakoukoliv jinou práci. Tak proč sakra ji?" Zeptal se Nicholas.

,,Dobře, řeknu ti pravdu. S tvojí matkou jsme vymysleli plán, o kterém jsi se nesměl nikdy dozvědět. Vím moc dobře, jak si uzavřený a chybí ti ženská společnost. A moc dobře vím jaká moje sestra je. Vždycky dostane, co chce," řekl Samuel.

,,Klidně mi jednu natáhni, měl jsem ti o tom říct, ale bylo to pro tvé dobro," řekl Samuel.

,,Samueli, nebudu ti lhát, že mezi mnou a tvou sestrou nic není. Víš, že já a ženy to už dávno skončilo. Takže jestli si myslíš, že spolu v tom pokoji děláme něco víc než spaní, tak jsi na omylu," řekl Nicholas.

,,Nichu, ale ona je jiná než ostatní ženy. Ona nehledí na to, jak kdo vypadá. Věř mi. Chodila tak s tím Denisem a v patnácti se s ním rozešla, protože se z něho vyklubal debil. A na pohled taky nebyl moc hezký. Jen se k ní ze začátku prostě choval hezky," řekl Samuel a stále se díval do očí svému kamarádovi.

,,Já nevím Same. Dostala se mi pod kůži a přijde mi, že už se mi dostává i do srdce. Sakra cítím se s ní jinak, šťastnější," řekl Nicholas a bouchnul do stolu.

,,Zkus jí říct pravdu," řekl Samuel a prohodil rukama.
,,Jako myslíš ukázat ji ty jizvy a říct ji, že ji miluju?" Řekl naštvaně Nicholas. Dokonce si ani neuvědomil, co řekl. Samuel na něho zůstal hledět.

,,Tak přece jen ji miluješ," řekl Samuel a usmál se.
Nicholas zakroutil hlavou a chytl se za čelo.

,,Jo kurva, miluju ji. Oblbla celé mé tělo. Sakra, včera jsem po ní i začal toužit. Dneska ráno se mi dokonce i postavil. Do prdele, už ani nevím jaké to je, mít se ženou sex. A mám podezření, že to bude sakra hodně bolet," řekl Nicholas a bouchnul do stolu.

Samuel se rozesmál.
,,No já nemám slov. Ona tě sakra hodně očarovala," řekl Samuel.
Nicholas se jen zavrtěl na židli.
,,Nemůžu ji dostat z hlavy," řekl po chvíli ticha.
,,Zkusím si s ní promluvit. Třeba zjistím, jestli to cítí stejně," řekl Samuel.
Nicholas jen kývnul

,,Nic ji ale neříkej. Všechno ji chci říct sám," řekl Nicholas.
,,Myslíš úplně všechno, takže i to o té nehodě?" Zeptal se Samuel.
,,Bude mě nenávidět Samueli, nemůžu o ni takhle přijít," řekl Nicholas a podmínil si čelo.

,,Začal bych tvojí minulostí. Všechno ji řekni. Ukaž ji ty jizvy, ale možná spíše, až půjdete na věc. Bude taková více nažhavená," zasmál se Samuel.
,,Jsi vtipný," řekl Nicholas a ušklíbl se.
,,Že jo. No, pak tomu prostě nechej volný průběh a řekni ji, co k ní cítíš. O té nehodě jí můžeš říci až později. Jo a vezmi ji na nějaký večírek. Dlouho nikde nebyla, tak ať zas něco zažije," řekl Samuel.

Nicholas se nadechl.
,,V životě bych nečekal, že zrovna ty mi budeš radit, co mám dělat," řekl Nicholas.
,,Kamaráde, radím ti každých deset minut," řekl a oba dva se zasmáli.

Jejich rozhovor pokračoval už jen pracovně. Měli spolu hodně věcí na vyřizování a aby to nemuseli dělat telefonicky, chtěli to udělat hlavně teď.

Madelyn měla mezitím holčičí společnost u bazénu.
Caroline skákala a běhala jako zběsilá, když ji Nicholas dovolil, že může jít do bazénu.
A Madelyn a Sarah s Ethanem museli také. Sarah napustila Ethanovi malý bazének a dala ho do něj.
Madelyn a Caroline se čvachtali v bazénu.

,,Caroline už pojď ven, jsi tam dlouho," řekla Madelyn po chvíli když vylezla a lehnula si na lehátko.

,,Už jdu," řekla a vylezla z bazénu také.

,,Nevěděla jsem, že spíš u Nicholase," řekla Sarah a podívala se na Madelyn.
Madelyn jen protočila oči.

,,Spí se mi u něho dobře, a mu to nevadí, takže proč ne?" Řekla Madelyn. Sarah se zasmála.

,,Takže se ti u něho spí dobře a nic víc?" Madelyn se celou dobu dívala na Caroline, která si hrála s míčem.

,,Sarah, ježíš líbí se mi. Stačí?" Řekla Madelyn.
,,Caroline, jdeme na oběd," zavolala Madelyn na pobíhající holku.

Všichni čtyři se vydali do jídelny.
Jedli jen sami čtyři. Samuel a Nicholas s Dorianem se k nim nepřidali.

Odpoledne byla Caroline hodně unavená, a tak se rozhodla, že půjde spát.
Když ji Madelyn zakryla a vydala se k odchodu, zastavila se u dveří.
Nicholas stál opřený o stěnu a díval se na ni.

,,Byla unavená, tak jsem jí uložila," řekla Madelyn a prošla kolem něho ven z pokoje. Nicholas ji následoval.

,,Dobře a ty nejsi unavená? Samuel si šel za Sarah chvíli lehnout, takže mám teď volno a můžu se ti věnovat," řekl. Madelyn prošla chodbou do obýváku.

,,Možná bych si dala nějaké víno a sedla si na tu velkou terasu u tebe v pokoji, tak jestli mi chceš dělat společnost?" Řekla Madelyn.

Nicholas se na ni usmál.
,,Moc rád," řekl. Vyšli schody do jeho pokoje.
Nicholas otevřel balkón a donesl dvě sklenice a víno.

Madelyn si sedla, tak aby na ně nesvítilo slunce a Nicholas naproti ní.

,,Tak na co si připijeme?" Zeptal se Nicholas.
,,Nevím, na zdraví nás všech?"
,,Dobře, tak na zdraví," řekl Nicholas a svou skleničku se dotkl té její.

Nicholas se podíval na Madelyn, která se dívala na něho.
,,Madelyn možná, bychom si měli promluvit," řekl Nicholas najednou z ničeho nic.

Madelyn jen kývla.
,,Nemusíš to dělat, jestli nechceš Nicholasi, já počkám, až mi to budeš chtít říct, tak mi to řekneš," řekla Madelyn.
Nicholas zakroutil hlavou.

,,Ne, já nechci čekat. Já ti musím něco říct, ale vím, že mě budeš nenávidět," řekl Nicholas a jeho výraz zvážněl.
,,Proč bych tě měla nenávidět, nic jsi neprovedl," řekla Madelyn.
,,Právě že provedl, už před třemi lety," řekl a podíval se do očí Madelyn.

,,Nevím o čem mluvíš Nicholasi," řekla Madelyn a čekala, co z něho vyleze.
,,Než ti to řeknu, chci aby jsi věděla jedno. Nikdy jsem to neměl v plánu udělat. Byla to nehoda. V mafii lidé umírají každý den a takový prostě život je. Ale takhle to být vůbec nemělo. Jde o tvé rodiče," řekl Nicholas.

,,O mé rodiče? Jak jako, co ty s tím máš společného," zeptala se Madelyn. Nechápala ho.

,,Jsem boss mafie Mufo Giovani. Tudíž jsem byl i šéfem tvého otce a teď i Samuela. Před třemi lety, když byli tvoji rodiče v Istanbulu, jsem tam byl také. Já a Dorian jsme měli schůzku s tvým otcem.
Útočila na nás jedna mafie, která se mi snažila vyrovnat. Jenomže došlo k většímu útoku než jsem čekal a tvůj otec i matka byli na špatném místě. Bylo to vlastně k vůli mně. Ale věř mi. Poslední slovo, co tvoje matka říkala bylo, že tě má ráda i Sama a Molly," řekl smutně.

,,Nemůžeš za to Nicholasi, nebudu ti to mít za zlý. Byla to nehoda a už jsou to tři roky. Nebudu říkat, že mi nechybí nebo že je nemám ráda, ale jaksi jsem se přes to už dostala. Takový je život," řekla Madelyn a chytla Nicholase za ruku.

Nicholas zvedl obočí. Divil se téhle její reakci. Ale byl rád, hodně rád.

V jádru srdce Kde žijí příběhy. Začni objevovat