O čtyři měsíce později.
,,Máma za chvíli přijede i s Caroline. Už se obě nemůžou dočkat," řekl Nicholas a zrovna seděl u jeho manželky a jejich syna.
,,Je tak roztomilý," řekla Madelyn, když si držela jejich syna v ruce.
,,Po tobě zlato," řekl Nicholas a políbil ji na čelo.
,,Vsadím se, že stejně bude po tobě. Máš velmi silné geny," řekla Madelyn a usmála se.
,,Uvidíme, ale zatím je více podobný na tebe. Po mně má tak maximálně bradu," řekl Nicholas a zasmál se.
,,Chceš si ho vzít?" Zeptala se Madelyn.
,,Moc rád," řekl Nicholas a vzal si svého syna od Madelyn z ruk.
,,A konečně jsme vás našli. Ta nemocnice je tak obrovská," řekla Rosalind, když vešla i s Caroline do pokoje.
,,Ticho mami, ať si nevzbudíš svého vnuka," řekl Nicholas potichu.
,,Jé, ten je roztomilý a malinký. Taky jsem byla tak malinká, tati?" Zeptala se Caroline.
,,Ano, byla Carol," řekl Nicholas a usmál se.
,,Jak se jmenuje můj bratr?" Zeptala se Caroline.
,,Caroline. Tvůj bratříček Danielle Christian Giovani," řekl Nicholas.
,,Pěkné jméno," řekla Rosalind a usmála se.
Daniella se jmenovala Madelyn maminka a Christian byl zase Nicholasův otec.,,Chtěli jsme nějaké italské i americké jméno a to jsou takové, které se nám líbily nejvíce. Ještě se nám líbil Mason, ale jsme na Sicílii. A italské jména by se měla dodržovat," řekla Madelyn.
,,Vybrali jste je skvěle. Tvoji rodiče by na tebe byli pyšní Madelyn," řekla Rosalind. Madelyn se usmála.
,,Na mami, můžeš si pochovat svého vnuka," řekl Nicholas a dal ji Daniella do ruky.
,,Ten je krásný," řekla Rosalind a sedla si s ním místo Nicholase.
Danielle byl podobný hodně na Madelyn, ale od pusinky až dolů byl celý Nicholas.
Oči ještě Madelyn a Nicholas nezjistili, protože je neotevřel, jen u porodu.,,Jak jsi to zvládla? Všechno dobré?" Zeptala se Rosalind.
,,Ano, všechno je v pořádku. A porod byl krásný," řekla Madelyn a usmála se.
,,Tak to je dobře," řekla Rosalind.
,,Tati? Kde bude mít brácha pokojíček?" Zeptala se Caroline.
,,Zatím bude spát s námi je ještě moc maličký, aby spinkal sám. A pak mu uděláme pokoj vedle tebe," řekl Nicholas.
,,Ale bude mít svoji postýlku samozřejmě," dodala Madelyn. Věděla moc dobře, že Caroline bude žárlit.
,,Aspoň, že tak. Protože by to nebylo fér," řekla Caroline.Danielle se začal vrtět.
,,Ukaž já si ho vezmu. Bude potřebovat asi přebalit," řekla Madelyn a vstala. Měla na sobě fialovou volnou košili. Vzala si od Rosalind malého Daniella a přešla s ním k přebalovacímu pultu.
,,Ale kdopak se nám to probral," vešla do pokoje sestřička.
,,Zrovna jsem přišla za vámi, ať si zkusíte zase malého nakojit," řekla sestřička a mile se usmála.
,,Ahoj cvrčku, už si nám otevřel očička," řekla sestřička.
,,Ano, už otevírá očička opravdu," řekla Madelyn a usmála se.
,,Ahoj Dani," řekla Madelyn a chytila ho za ručičky.
Danielle měl opravdu otevřené oči.,,Tak to bude celý tatínek," řekla sestřička a obě dvě se začali smát.
,,Ano, to bude," řekla Madelyn a podívala se na Nicholase.
,,Opravdu?" Zeptal se Nicholas a vstal.
Došel k nim a podíval se na něho.,,Jo asi to budu celý já, ale tvář toho obličeje je po tobě, zlato," řekl Nicholas.
,,Tak mi vás tady necháme. Zajdeme si s Caroline do bufetu a pak přijdeme i s Dorianem," řekla Rosalind.
,,Dobře," řekl Nicholas.
Rosalind i s Caroline odešli do bufetu.
,,Tak si pojďte zkusit zase nakojit a pokud už nebude problém, tak si ho budete moct kojit už sama," řekla sestřička.
O čtyři dny později
,,Tak jsme doma," řekl Nicholas a vzal vajíčko s malým Daniellem.
,,Konečně," řekla Madelyn.
Vstoupili zpět do vily, kde už na ně čekali Dorian, Liliana, Caroline a dokonce i Valentina.
,,Ten je nádherný," řekla Valentina a začala se nad malým rozplývat.,,Celý tatínek," řekla Rosalind. Nicholas a Madelyn se zasmáli. Došli do obýváku, kde už byla nachystaná postýlka.
,,Přesně podle tvého výběru," řekl Nicholas a usmál se.
,,Je skvělá," řekla Madelyn.
,,V ložnici máme tu lepší," řekl Nicholas.
Madelyn vytáhla malého z vajíčka a dala ho do postýlky.
,,Ještě jednou gratuluju bratránku i tobě Mad," řekla Valentina a usmála se.
,,Děkujeme," řekla Madelyn.
Společně si užívali krásné dny mateřství.
Po dlouhém týdnu, kdy měl Nicholas hodně práce se svalil za Madelyn do postele. Už uběhl nějaký ten měsíc od porodu.
,,Tak co? Už to máte hotové?" Zeptala se Madelyn, když zrovna hladila malého za ručičku a on se na ni usmíval.
,,Asi ano, teď chci týden volna," řekl Nicholas a zadíval se na svého syna.Danielle se na něho usmál a zapískal.
,,Čemu ty se směješ," řekl Nicholas a chytil ho za ručku.
,,Je rád, že tě vidí," řekla Madelyn.
,,Že jo. Tatínek ti chyběl celý den," řekla Madelyn a usmála se.
Danielle zagrčel a usmál se.
,,No ano, řekni nám to všechno," řekla Madelyn.
,,Už budu s vámi. A s tebou taky ty cvrčku," řekl Nicholas a usmál se na něho. Na to jen Danielle spokojeně vypískl.
ČTEŠ
V jádru srdce
RomanceJeho srdce bylo zlomené. Už tři roky si k sobě nikoho nepustil. Tři roky se ho všechny ženy bály a utíkaly před ním. Nikoho si nepřipustil k srdci až na ni. Dostala se mu tak moc pod kůži, že už ani sám nevěděl, co dělá. Nedokázal si představit, co...