Kapitola - XVIII.

926 21 2
                                    

Nicholas byl naštvaný, ale musel se držet. Nechtěl, aby k vůli němu byla Madelyn smutná. Potřeboval rozptýlení.

,,Co se děje Nicholasi, jsi jako vyměněný," řekla Madelyn a sedla si na něho.

,,Nic mi není Mady," řekl a trochu se usmál.

,,Nicholasi, mně nemusíš lhát. Chci, aby jsme si říkali všechno," řekla Madelyn.

,,Jo já vím, vážně mi nic není. Jen mě trochu rozhodli ten telefonát a vzpomněl jsem si na to," řekl a pousmál se.

Madelyn jen protočila očima.

,,Poznám, když mi lžeš zlato," řekla a políbila ho.
Chytla mu za župan a jedním zatáhnutím ho z něj sundala.

,,Jsi neuvěřitelná," řekl.
,,Jsem jen tvoje Nichu," řekla a lehla si pod něho.

On se ujal jejího županu a sundal jí ho.
Začal ji mačkat ňadra a hrát si s jejími bradavkami.
Lízal ji, mačkal, líbal. To všechno se ji líbilo.
Svým jazykem uměl zázraky.

Touha mezi nimi byla neuvěřitelná.
Když se Nicholas dotkl místa mezi jejími nohy, Madelyn se prohla a zavzdychala.
,,Jsi tak vlhká," řekl a jazykem kroužil po jejím citlivém místě.
,,Nicholasi," řekla a zavzdychala.

Nicholas miloval, když vyslovila celé jeho jméno při tak intimní chvíli. Miloval každý její kousek těla.

Vrátil se k jejím rtům a dravě ji políbil. Bez jediného slova do ní dravě vnikl a začal se pohybovat jako zběsilý.

,,Panebože, Nicholasi," řekla.

,,Jsi skvělá, zlato," řekl a políbil ji na rty.
Spolu si užívali společné chvíle jejich milování.

***

Po dlouhé noci plné vášnivého sexu, se jako první probudil Nicholas. Vedle něho ležela Madelyn a pravidelně oddechovala.

Usmál se, když si vzpomněl, co všechno v noci prováděli a k čemu všemu ho ta holka dovedla.

Byla pro něj jako stvořená. To všechno, co dokázala, bylo to pro něho tak skvělé. Madelyn si to užívala stejně jako on. Nikdy by ji nenapadlo, že sex s mužem, bude něco tak neskutečně skvělého.

Nicholas byl v posteli jako lev. Uměl být tvrdý i něžný. Dokázal ji spoutat a omámit. Milovala na něm jeho dominantní stránku. Moc se jí líbilo, když ho dokázala rozptýlit. Když ho přiměla myslet jen na ni.

Nicholas vstal z postele a oblékl si župan. Otevřel velké prosklené dveře na terasu. Do pokoje vniklo nádherné teplo a ranní čerstvý vzduch. Byli již na místě. Na tom nádherným ostrově, kde Nicholas tak moc rád jezdil. Na Sardinii.

Moře tu bylo kouzelné. A pláže ještě hezčí.
Znal tu pláž, kde budou moc být jen oni dva a nikdo jiný. Tu pláž na které je nádherný písek a voda tak křišťálově čistá.

Vrátil se zpět za Madelyn. Jelikož byli otočení předem lodi ke slunci, tak do jejich ložnice proudil chladnější vánek.

Zavřel dveře a vrátil se za Madelyn do postele.
Chtěl ji nechat spát, protože po tak dlouhé noci musela být opravdu hodně unavená.
Vzal si notebook a dal si ho do klína.
Potřeboval vyřešit toho Matiase, který se ocitl v hodně velkém problému. A on jako přítel mu musí pomoct, protože mu to dluží.

Po asi hodině se Madelyn začala probouzet.
Byla zakryta lehkým prostěradlem až pod bradu a vedle ní ležel Nicholas, který byl zakrytý po pas.
Seděl a v klíně měl notebook. Pohnula se a stáhla si bílé plátno pod prsa. Nicholas se na ni otočil a všiml si, že už je vzhůru.
Usmál se.
,,Dobré ráno," řekl.
,,Dobré ráno," řekla Madelyn a sedla si vedle něho.
Nicholas odložil notebook a vášnivě ji políbil.

V jádru srdce Kde žijí příběhy. Začni objevovat