Kapitola - XVII.

980 21 2
                                    

Po asi týdnu se Madelyn opírala o zábradlí na lodi, která teď bude týden jejich domovem.

Výlet lodí si vždy přála a teď je z toho dokonce dovolená. Nicholas ji za žádnou cenu nechtěl říct, kam pojedou. Chtěl, aby to měla jako překvapení.
Nicholas ji pouze řekl, že nepojedou daleko, aby se mohl kdykoliv vrátit. Madelyn trávila celý týden, co nejvíce času s Caroline. Nicholas byl většinu času zavřený ve své pracovně.

Včera výjimečně vzal Caroline a Madelyn na výlet do přírody, který si náramně užili. Když se všichni natěšení vrátili do vily, Dorian přišel za Nicholasem, že potřebuje nutně pomoct.

Chvíli to i vypadalo, že nikam nepojedou, ale nakonec to dobře dopadlo a mohli se tak vydat na dovolenou.

,,Tady jsi," řekl Nicholas a vyrušil tak Madelyn z jejího kochání se čistým mořem a nebem. Cítila se báječně.

Nicholas přišel k ní a zezadu ji obejmul. Ta loď byla úžasná. Byla to jachta pro asi deset lidí. Takže tak akorát.

Byli někde na moři a v dálce byla vidět pevnina, kterou asi před dvěma hodiny opustili.
Foukal příjemný vánek a slunce pěkně hřálo.
Madelyn měla oblečené dlouhé volné bílé kalhoty a bílé tílko. Vlasy měla stáhnuté v drdolu a nádherný make-up. Ohromně ji slušela tmavě růžová rtěnka a když si k tomu dala sluneční brýle, vypadala ještě víc hezčí.

Madelyn se otočila na Nicholase a sundala si sluneční brýle.
Nicholas udělal to samé.
,,Ohromně ti to sluší," řekl a pohladil ji po tváři.
,,Děkuju, taky nejsi k zahození," řekla Madelyn a prohlédla si jeho obvyklou bílou košili a černé kalhoty.
Nicholas se usmál.

Madelyn neváhala a vrhla se na jeho rty. Nicholas spolupracoval.

,,Vzala jsi si plavky?" Zeptal se Nicholas po chvíli.
Madelyn sundala ruce z jeho krku a přejela jeho vypracovanou hruť.

,,Myslela jsem si, že ani nebudou potřeba," řekla a prohlédla mu do očí.

Nicholas sevřel oči a šibalsky se usmál.
,,Říkal jsi, že tu budeme jen my dva," zašeptala mu do ucha.

Nicholas ji jen zkoumal toužebným pohledem.
,,Nebojse, jelikož nevím, kam mě vezeš, tak jsem si jedny pro jistotu vzala," řekla a pohlédla na moře.

,,Nebudou potřeba, na lodi budeme jen my dva. Max kapitán a nějací lidé, ale to jsou jen služební a ochranka," řekl.

,,Takže mi dovoluješ opalování bez plavek?" Zeptala se ho.

,,To si ještě rozmyslím," řekl.
Madelyn se usmála.

,,Mám hlad zlato," řekla a přejela mu po krku.
,,Tak se jdeme najíst," řekl Nicholas a vzal ji za ruku.

Došli spolu do druhé části lodi na druhou terasu, měl to být přímo jejich pokoj, kde mohli dělat opravdu cokoliv a nikdo by je neviděl.

Byla tady vířivka, ložnice, koupelna a terasa. Všechno bylo opravdu nádherné.

,,Tohle bude jen naše," řekl Nicholas a nechal Madelyn, aby si to tu prohlédla.
Vyšla na terasu, kde už na stole bylo nachystané jídlo. Došla až k zábradlí a podívala se dolů. Byli na zádi lodi.

Nicholas ji chytil za ruku a přitáhl si ji k sobě.
,,Nichu," řekla vzrušeně.
Nicholas dál pokračoval.

,,Nichu, já mám ale opravdu hlad. Budeme to mít studené," řekla přes všechny své síly. Nicholas si povzdechl a pustil ji. Sedli si ke stolu a pustili se do jídla.

V jádru srdce Kde žijí příběhy. Začni objevovat