O osm let později
,,To je takový debil. Proč to musí být takový debil a blbec," řekla naštvaně Caroline, když zabouchla hlavní dveře a vešla do obýváku.
,,Jak to mluvíš mladá dámo," řekl Nicholas a zvedl zrak od počítače.
,,Takový debil. Aaaa, nemám na nikoho nervy," řekla a odešla do svého pokoje.
Madelyn jen zvedla obočí a podívala se na Nicholase.
Pak jen kmitla rameny.,,Kluci," řekla a zasmála se.
,,Mami? Caroline má kluka?" Zeptal se Dan, který se zrovna cpal zmrzlinou.
,,Nevím zlato, ale budu si s ní muset popovídat," řekla Madelyn a podívala se na Nicholase, který jen kývl hlavou.
,,Tati? Zahrajeme si fotbal na playstationu?" Zeptal se Dan.
,,Až si umyješ pusu zlato," řekl Nicholas a kývl rukou ke koupelně.
Madelyn odešla za Caroline do pokoje. Zaklepala a vešla dovnitř.
Caroline pokoj vypadal již jinak, než před osmi lety.
Už to nebyl dětský pokoj, ale pokoj pro skoro dospělou dívku. Caroline ležela na posteli a zakrývala si obličej rukama.,,Co se stalo Carol?" Zeptala se Madelyn a sedla si k ní na postel.
,,Víš, že mi můžeš říct cokoliv," řekla Madelyn a pohladila ji po zádech.
Madelyn s Caroline měli nádherný vztah. Jako matka s dcerou zároveň jako nejlepší kamarádky. Říkali si všechno.
,,Jde o Sebastiána. My jsme se trochu pohádali a já si uvědomila, že ho asi miluju," řekla Caroline a sedla si.
Oči měla uslzené a byla smutná. Sebastián byl jediný kluk, se kterým se Caroline stýkala. Chodila do školy s ním a ještě její jedinou kamarádkou. Jenomže zde byl háček.
Sebastiánův otec a Nicholas se neměli moc v oblibě.
Dalo by se říct, že se skoro nenáviděli. Nicholas i Sebastiánův otec Marco jim dovolili se spolu bavit pod podmínkou, že se mezi nimi nic nestane.,,Mami, nesmíš to říct tátovi. On by byl naštvaný. Víš, jak to je," řekla a chytla Madelyn za ruku.
,,Caroline, přece víš, že vy dva spolu být nemůžete," řekla Madelyn. Caroline se rozbrečela.
,,Jenomže já ho miluju a teď jsem o něho asi i přišla. Řekla jsem mu totiž hnusnou věc," řekla smutně.
,,Oh, Caroline," řekla Madelyn a obejmula ji.
,,To bude dobrý zlatíčko. Uvidíš. Odpustí ti a když ne? Tak se najde jiný. Všechno to bude dobrý. Tatínek to pochopí," řekla Madelyn.
,,Já se bojím," řekla a podívala se na ni.
,,Čeho prosím tě?" Zeptala se Madelyn.
,,Že mi táta už hledá manžela a že mi nedovolí být se Sebastiánem. Prostě se toho bojím. Já nechci žádného manžela z tátova výběru," řekla Caroline.
,,Jsem si jistá, že tvůj táta nic takového nedělá. Ten teď má plno práce s něčím jiným," řekla Madelyn. Caroline kývla hlavou.
,,Zkusíš si s ním o tom promluvit?" Zeptala se Caroline.
,,A neměla by jsi spíše sama?" Zeptala se Madelyn.
,,Já nevím," řekla Caroline.
,,Zkusím večer něco nadhodit. Stejně jsem s ním chtěla probrat i něco jiného. Přijdi k nám třeba před osmou," řekla Madelyn a zvedla se.
ČTEŠ
V jádru srdce
Storie d'amoreJeho srdce bylo zlomené. Už tři roky si k sobě nikoho nepustil. Tři roky se ho všechny ženy bály a utíkaly před ním. Nikoho si nepřipustil k srdci až na ni. Dostala se mu tak moc pod kůži, že už ani sám nevěděl, co dělá. Nedokázal si představit, co...