Tengku Dayyan Daqif part 36

1.6K 53 1
                                    

"Mr.Dayyan! Saya dah siap".Panggil Darwisyah kepada suaminya sambil memusingkan badannya.Posing bergaya gitu.

"Beautiful".Bisik Tengku Dayyan seorang diri apabila melihat isterinya."Tudung ni kenapa suka sangat singkat-singkat?.Berapa kali aku dah pesan?".Ujar Tengku Dayyan tegas sambil berjalan mendekati Darwisyah.

"Alaaa tak singkat sangat pun lah!. Lagipun bukan besar tak nampak pun".Kata Darwisyah sambil menarik tudungnya sedikit.

"Apa yang besar?".Tanya Tengku Dayyan hairan.

"Tak ada apalah.Ha ni dah okey kan?".Kata Darwisyah sambil berdiri tegak tanda menyuruh suaminya lihat.Nak tukar topik la tu.

"Hm.Apa yang besar?".Tanya Tengku Dayyan lagi.Sedikit faham apa yang dimaksudkan isterinya.

"Tak ada apa!".Jawab Darwisyah sambil tersenyum lebar.

"Aku tak bodoh Darwisyah.Mulut kau ni makin lama makin lancar je kan?".Kata Tengku Dayyan sambil merenung tajam ke arah Darwisyah.

"Aik?.Mr.Dayyan faham ke apa yang saya maksudkan?".Tanya Darwisyah hairan.

"Apa yang kau maksudkan?".Tanya Tengku Dayyan sambil membuat muka kosong sebelum perlahan mendekati isterinya.

"Aaa.Adalah!".Jawab Darwisyah turut berjalan kebelakang mengundurkan dirinya dari Tengku Dayyan.Risau ye.

"Apa yang kau maksudkan?".Tanya Tengku Dayyan lagi dengan nada menggoda.

"ARGHHH!.MR.DAYYAN!".Jerit Darwisyah dan merangkul bahu suaminya apabila Tengku Dayyan menariknya sebelum merangkul pinggang kurusnya.

"Kau nak lari mana?.Kau yang pancing aku untuk tahu kan?".Tanya Tengku Dayyan perasan akan isterinya yang menjauhinya.

"T..tak m..mana ada!".Jawab Darwisyah jantungnya sudah berdegup kencang.

"Tell me.What do you means 'besar'?".Tanya Tengku Dayyan sengaja menguji perangai isterinya.Tahu sangat apa yang dimaksudkan.

"Erhm.Mr.Dayyan cakap Mr.Dayyan tak bodoh.So teka lah!".Jawab Darwisyah mencabar.

"This?".Tanya Tengku Dayyan sambil memainkan jarinya didada isterinya.

"MR.DAYYAN!!!".Jerit Darwisyah sambil menolak dada bidang Tengku Dayyan  terkejut dengan perbuatan suaminya tetapi tidak berjaya kerana Tengku Dayyan terlebih dahulu mengetatkan rangkulan itu.

"Kau yang suruh teka kan?".Kata Tengku Dayyan sengaja mengusik.

"Ish dahla lepaskan saya!".Marah Darwisyah sambil menolak-nolak dada Tengku Dayyan.

"Siapa suruh berani sangat cakap kotor dengan aku".Kata Tengku Dayyan perlahan melepaskan rangkulannya.

"Erh! Dahla malas saya nak layan!".Kata Darwisyah sambil mencebik meluat.

"Eleh dah jom".Kata Tengku Dayyan menarik tangan Darwisyah melangkah keluar dari bilik menuju
ke kereta Honda miliknya.

"Mr.Dayyan pakai perfume apa?.Tanya Darwisyah apabila perasan dengan bau yang wangi dari suaminya ketika mereka memasuki perut kereta itu.

"Why?".Tanya Tengku Dayyan hairan.

"Saja tanya.Wangi".Kata Darwisyah berpaling ke arah lain.

"Yeke?".Tanya Tengku Dayyan merenung Darwisyah.Perasan ada yang tidak kena dengan raut wajah isterinya.

"Hm".Jawab Darwisyah sepatah.

"Why ni?.Ada yang tak kena ke?".Tanya Tengku Dayyan mengerutkan keningnya hairan.

"Perfume Mr.Dayyan...".Kata Darwisyah sambil memejamkan matanya.

"Eh.Why dengan perfume aku?".Tanya Tengku Dayyan mula risau dan mendongakkan kepala Darwisyah untuk menatapnya.

CIKGU DISIPLIN ITU SUAMIKUWhere stories live. Discover now