Sofie
Druhý den ráno mě probudily sluneční paprsky dopadající na mou kůži. Začala jsem se protahovat, když jsem najednou uslyšela tekoucí sprchu. Nevěděla jsem, že se v brzké době vrátí, takže jsem si vzala na spaní černé tílko a černé bavlněné šortky.Kousla jsem se do rtu a snažila se rozhodnout, jestli se schovám pod deku, dokud neodejde, nebo se půjdu rychle převléct.
Mé rozhodnutí muselo být rychlejší, když jsem uslyšela, jak se voda vypíná. Rychle jsem vyskočila z postele a šla přímo k prádelníku.
Když jsem se blížila k zásuvce, otevřely se dveře se dveře koupelny a ven vyšel Connor s mokrými vlasy, tepláky a bez košile, takže jeho svaly byly jasně vidět.
Poprvé jsem viděla celé tetování na jeho paži, jeho pleť měla dokonalý olivový tón.
Stála jsem tam s pootevřenými rty a rukama jsem stále sahala po zásuvce. Dívala jsem se na něj jako na idiota.
Connor se na mě zmateně podíval a já rychle přesunula ruce za záda a věnovala jsem mu nervózní úsměv, který prostě ignoroval, když prošel kolem mě k velké šatně.
S povzdechem jsem otevřela šuplík a poté, co odešel, vyndala jsem mikinu a snažila se jí přetáhnout přes hlavu.
Zasekla jsem se, když jsem se snažila přetáhnout otvor přes hlavu a frustračně jsem zachroptala
Byla moje hlava příliš velká?
Rozhodla jsem se jít směrem ke koupelně napůl slepá, aby mě Connor nemusel vidět, jak se trápím. Zapomněla jsem však, že do koupelny vedou dveře, takže jsem do nich narazila hlavou a klopýtala dozadu.
,,Au," zasténala jsem a chytla se za hlavu.
,,Sofie?" Uslyšela jsem hluboký hlas volat mé jméno a rychle se otočila. Rozběhl se mi mráz po zádech.
,,Ano?" odpověděla jsem a místnost naplnilo ticho.
Najednou jsem ucítila Connorovu přítomnost vedle sebe a z úst mi vyšlo tiché zalapání po dechu, když jsem cítila, jak jeho velké ruce jemně stahují mou mikinu přes hlavu. Naše tváře byly příliš blízko.
Mé vlasy byly kvůli tomu rozcuchané.
,,Děkuji," zamumlala jsem a podívala se dolů. Možná není tak špatný, jak jsem si myslela.
,,Umyla jsi se mým šamponem?" řekl najednou, chytl mě za temeno hlavy a přiblížil si ho k obličeji.
Můj obličej se zbarvil do červena a rychle jsem položila ruce na jeho svalnaté paže, abych se odstrčila.
,,Nic jiného jsem nenašla, omlouvám se," zamumlala jsem a začala si hrát s prsty na rukou. Jako by to už nemohlo být trapnější.
,,Ne, to je v pořádku. Použij, cokoliv chceš," řekl hlubokým hlasem. Chtěla jsem utéct, jen rozhovor s ním mě znervózňoval.
,,Proč sis to nevyměnila?"řekl a podíval se na můj napůl stržený obvaz. Jemně ho stáhnul, jeho ruka se lehce dotkla mé kůže.
,,Já...já nemám jiný," řekla jsem tiše a snažila se vyhnout očnímu kontaktu. Zdá se, že čím déle jsem se na něj dívala, tím jsem byla nervóznější.
,,Proč jsi nepožádala o další?" zeptal se, díval se na hluboký řez, a když jsem neodpovídala, sklonil hlavu, dokud se jeho oči nesetkaly s mými. Do očí mu spadne pramen vlasů.
,,No?" řekl a já jsem cítila, jak jeho trpělivost slábne.
,,Ty...ty mě děsíš," vyhrkla jsem a zavřela oči. Bála jsem se, že by se ke mně víc přiblížil.
ČTEŠ
The Mafias Princess- Český překlad
Romance„Co..co jsi-" „Chceš, abych všem těm lidem ukázal, komu patříš?" řekl hlubokým hlasem, v očích měl temný výraz, když se díval dolů na mé rty a pak se přesunul zpět k mým očím. Cítila jsem, jak mi v jeho blízkosti začíná šíleně rychle bít srdce, vůně...