Sofie
„Sakra pryč z ní." Slyšela jsem známý hluboký hlas.
Connor
Mužova tvář zbledla, když si všiml Connora. Jeho ruce se poraženě zvedly a rychle se otočil, aby odešel.
Ani jsem se neobtěžovala otočit, protože jsem se chystala jít dál vpřed. Selhala jsem, když se mi Connorova ruka ovinula kolem pasu a přitáhla si mě zpátky na hruď.
„Proč se mi pořád vyhýbáš?" zeptal se tichým hlasem.
Už jsem na sobě cítila vražedné oči od všech žen. Tolik ke snaze vyhnout se mu.
„Co chceš," zamračila jsem se, ignorovala jsem jeho otázku a snažila se dostat z jeho náruče.
„Poslouchala bys mě chvilku?" zamračil se a otočil mě, takže jsem teď stála čelem k němu.
„Proč? Takže můžeš upozornit na každou ženu, se kterou jsi spal?" řeka jsem a podívala se mu do tváře. Měla jsem pocit, jako bych ho dlouho neviděla, i když to byl jen den.
„Víš, že už to nedělám, Sofie. Od té doby, co jsem tě poznal, jsem se nedotkl ani se na žádnou jinou ženu nedíval tak, jako se dívám na tebe, capisci?" řekl a díval se na mě s nebezpečným pohledem.
Odvrátila jsem od něj pohled, ale jeho ruka se přesunula k mé čelisti a donutil mě znovu se k němu postavit čelem. „Rozumíš, principesso?" řekl a já přikývla a cítila, jak mi rudl obličej, když mě líbal na čelo.
„Všichni nás sledují," zamumlala jsem a podívala se na něj.
„Máme tedy jít do pokoje?" řekl šibalsky a já ho strčila do hrudi, když se usmál.
Zamrazilo mě, když jsem viděla Claire a Lailu u baru, kterým spadly čelisti, když se na nás dívaly. Laila se na mě podívala špinavým pohledem, než obě odešly.
No to se strašně povedlo.
Teprve pak jsem si uvědomila, že jsem nechala telefon vedle bazénu u solária. „Zapomněla jsem," řekla jsem si.
„Co je?" zeptal se Connor a nasadil mi sluneční brýle. Teprve potom jsem si všimla jeho iniciálu vyrytých na jedné straně. Nejprve zbraň a teď sluneční brýle, své iniciály opravdu miloval.
„Zapomněla jsem si telefon u bazénu," řekla jsem.
„Musela jsi být příliš roztržitá, když ses na mě dívala," řekl Connor a já obrátila oči v sloup, když jsme šli zpátky, kde byl bazén. Zdálo se, jako by se teď hosté zdvojnásobili, což znamenalo ještě více zírání.
Venku se také trochu setmělo, což znamenalo, že bude těžší ho najít. Connor se šel podívat na jednu stranu bazénu, zatímco já jsem se dívala na jinou stranu, abychom ho našli rychleji.
„Sofie, je to tvůj telefon?" Slyšela jsem hlas a vzhlédla a našla Lailu, jak drží můj telefon v ruce.
„Ach můj bože, moc ti děkuji, myslela jsem, že je nenávratně pryč," řekla jsem, když jsem k ní šla, a chystala se vzít telefon, který držela.
Dívala jsem se, jak ho upustila do vody, ještě než jsem na něj dosáhla. Telefon začal klesat níž a níž do vody.
„Jejda, jak jsem nemotorná. Omlouvám se za to," zamračila se. Kolem nás se tvořil dav, sledoval scénu před nimi, ale já ji prostě ignorovala a klekla si, abych se pokusila sáhnout po telefonu.
„Sakra, klekni si takhle pro mě." Slyšela jsem, jak se muž zasmál, a ztuhla při pokusu získat telefon, jen jsem ho nechala klesnout dál.
Všichni se začali smát a já cítila, jak mi slzí oči a snažila jsem se ze všech sil ignorovat jejich nechutná slova. Dívala jsem se, jak telefon klesá příliš daleko na to, abych ho mohla uchopit, a mé slzavé oči se přesunuly k Laile.
„Proč?" Sotva jsem zvládla říct, můj hlas se třásl.
„Jsi tak chudá, že si nemůžeš koupit nový? Není to ubohé?" Lalila se vysmívala, když ignorovala mou otázku.
„Podívejte se, ani její manžel ji nemá rád." Claire našpulila rty a já se podívala tam, kam všichni zírali. Cítila jsem, jak mi klesá žaludek, když jsem viděla Isabelliny rty na Connorovi.
„Co se děje? Nechte ji na pokoji!" Slyšela jsem Allison křičet, ale všechno najednou znělo tlumeně, když mě strčila do vody.
Neumím plavat
Než jsem se dál potopila, Allison se protlačila davem, skočila do vody a držela mě nahoře.
„To je v pořádku Sofie, ignoruj je dobře? Mám tě," řekla a vytáhla me z vody. Vykašlala jsem trochu vody a cítila, jak mě slzy páli na tvářích.
Mysleli si všichni, že je to vtipné? Přivést někoho pro jeho vlastní zábavu? A Connor, jak by mohl? Řekl mi, že mě má rád, řekl mi, že už to nedělá a s Isabellou? Myslela jsem, že jsme přátelé.
„Allison, ponížili mě," vzlykala jsem, když mě omotávala ručníkem šly jsem pryč od bazénu.
„To je v pořádku Sofie, oni jen žárlí ano?" řekla, ale já zavrtěla hlavou, že ne, ruce se mi třásly.
„Co jsem udělala, nechápu to," brečela jsem a položila hlavu na její rameno.
Byl to Isabellin plán celou dobu?
„Slyšel jsem, co se stalo, je v pořádku?" Slyšela jsem Matteův hlas. Allison zavrtěla hlavou.
„Hej, vezmeme tě zpět dobře? Vydrž," řekl Matteo a díval se mi do očí. Všichni tři jsme se otočili, když se z velkého davu začaly ozývat výkřiky.
„Klekni si," Connor zaburácel hlubokým hlasem k muži, který předtím řekl ta ošklivá slova. Jeho zbraň mířila na mužovu hlavu a on vzlykal, když si klekal na kolena, ruce zvednuté.
„P...prosím promiň já...byl to jen...vtip chlape," brečel.
Connor poklekl obličejem na úroveň muže a v očích měl vražedný výraz. „Ještě jedno slovo z tvých zasraných úst a vystřelím ti mozek, bene?" řekl. Muž se chystal otevřít ústa, ale Connor mu zasadil tvrdou ránu přímo do obličeje.
Vytřeštila jsem oči, když jsem viděla, jak Lailu, Claire a Isabellu drželi dva Connorovi muži.
„Ujistím se, že osobně řeknu všem tvým otcům, proč najednou zbankrotovali," řekl jim před tím, než prostřelil jejich telefony.
„Vypadá to, že nebudeš mít žádné peníze na zaplacení nového, mizero," řekl, než kopl do všech tří telefonů u bazénu.
„M...moji rodiče nejsou v žádném dluhu, nemohou zkrachovat!" Claire plakala.
„Byla bys překvapená, co tvoji milí rodiče dělají za tvými zády, miláčku," řekl, než všechny tři vykřikly, než je hodili do bazénu.
„Pojďme," řekla Allison a já přikývla, když mě vedla k Matteovu autu.
„Líbal Isabellu, proč mi pomáhal?" zeptala jsem se Allison.
„Ne, Connor všechno viděl. Ta zrádkyně Isabella se ho celou dobu snažila rozptýlit a skočila na něj, jakmile se podíval," řekla Allison a podala mi Connorovu košili.
„Děkuju," popotahovala jsem, když jsem si ji oblékla a zapnula ji do poloviny.
„Hej, Connor jde k tobě. Uvidíme se později ano?" řekla a já se zmateně rozhlédla, dokud můj pohled nepadl na Connora.
„Ty." zalapala jsem po dechu, když mě najednou zvedl do náruče, vykročil ze dvora ke svému autu.
„Nikdy tě nemůžu opustit, co?" Connor se usmál, když mi otevřel dveře. Než mě pustil, pohnula jsem se, abych ho objala.
„Děkuji," řekla jsem a srdce se mi rozbušilo, když se jeho ruka pohybovala kolem mého pasu a objal mě zpět.
Odtáhla jsem se od objetí a dala mu krátký polibek na rty. Můj obličej zrudl, když se na mě pobaveně díval.
„Udělej to znovu, myslím, že jsem mrknul," řekl a já se zasmála, zavrtěla jsem hlavou, pustila jsem ho a nasedla na sedadlo spolujezdce.
ČTEŠ
The Mafias Princess- Český překlad
Romance„Co..co jsi-" „Chceš, abych všem těm lidem ukázal, komu patříš?" řekl hlubokým hlasem, v očích měl temný výraz, když se díval dolů na mé rty a pak se přesunul zpět k mým očím. Cítila jsem, jak mi v jeho blízkosti začíná šíleně rychle bít srdce, vůně...