DOSPĚLÉ SCÉNY 🔞⚠️
Sofie
„Myslím, že jsem se do tebe zamiloval, princezno," řekl a jen ta slova mi způsobil, že mi srdce málem vyskočilo z hrudi.
Connor Agosti, vůdce italské mafie se do mě zamiloval po všech, ze kterých si mohl vybrat.
Připadalo mi to jako horečnatý sen, ale už jsem také nemohla popírat své vlastní pocity.
Podívala jsem se na něj, tváře jsem měla růžové d studeného větru. Nedokázala jsem ani vyjádřit to, co jsem mu chtěla, slovy, a tak jsem se místo toho naklonila, ruce na obou jeho ramenou a přesunula své rty zpět na jeho.
Nikdy v životě bych tohle nečekala. Aby mé srdce bylo ukradeno mužem, o kterém všichni říkali, že má nejchladnější srdce.
Prostě ho neznali, protože jsem viděla, jak moc se stará o své rodiče, jak chrání muže ve své mafii, jak chrání mě.
„Já...myslím, že jsem se do tebe taky zamilovala," zašeptala jsem mezi nádechy a odtáhla jsem se od jeho rtů. Srdce mi bušilo jako o závod, když jsem ho sledovala, jak se na mě dívá, a v očích měl nebezpečný výraz.
„Cazzo, přivádíš mě k šílenství," řekl, odstrčil se od auta a prohrábl si rukou tmavé vlasy.
Když jsem vystoupila z auta, vydechla jsem a všimla sis, že venku je teď několik lidí. Viděli něco? Zrudla jsem a doufala, že nikdo nic neviděl.
„Pojďme," řekl Connor a otevřel dveře, než jsme vešli dovnitř. Auto vydávalo hlasitý zvuk a přitahovalo pozornost všech venku, když sledovali Connora, jak vyjíždí z příjezdové cesty.
Moje prsty se zamotaly do sebe, když jsem se dívala na Connora a jeho oči se soustředili na silnici. Měsíční světlo dokonale dopadalo na jeho tvář, když se řítil po silnici, měl sevřenou čelist.
Rychle jsem se podívala jinam, když se jeho hlava otočila ke mně a předstírala jsem, že se dívám z okna.
Zatajil se mi dech, když jsem najednou ucítila, jak se jeho velká ruka držela mého stehna, kde měly moje šaty rozparek.
Podívala jsem se dolů na jeho ruku a vrátila se k němu. Jen jel, jako by nic. Snažila jsem se ovládat své srdce, které mi málem vyskočilo z hrudi, ale selhala jsem, když se jeho palec pohyboval v kruzích kolem mého stehna, což způsobilo, že mi zčervenaly tváře.
Zatočili jsme k domu a Connor vystoupil a zabouchl dveře. Seděla jsem v autě a snažila se uklidnit, než jsem vystoupila, ale moje dveře se náhle otevřeli. Connor měl jednu ruku na dveřích, když čekal, až vystoupím. Odkašlala jsem si a rychle se přesunula, abych si odepla pás.
Jakmile jsem byla venku, zavřel dveře, otočil se a vešel do domu. Když zmateně vcházel do domu, dívala jsem se na jeho záda.
Co s ním bylo?
„Proč jdeš tak rychle?" zasténala jsem, když jsem se snažila dohnat jeho dlouhé kroky. Chodby byli tmavé a tiché. Bylo už pozdě, takže většina služebných už pravděpodobně spala.
„Connor-" Má slova byla přerušena, když jsem náhle narazila na zeď, zrychleně jsem dýchala, když jsem se na něj dívala skrz své řasy.
„Nepřestanu, jakmile začnu," řekl s rukou na mé čelisti a jemně k sobě přitáhl mou tvář. Chodby byly tak tiché, že jsem si byla jista, že slyšel, jak mi rychle tlouklo srdce, naše těla mezi sebou držela sotva nějakou vzdálenost.
ČTEŠ
The Mafias Princess- Český překlad
Roman d'amour„Co..co jsi-" „Chceš, abych všem těm lidem ukázal, komu patříš?" řekl hlubokým hlasem, v očích měl temný výraz, když se díval dolů na mé rty a pak se přesunul zpět k mým očím. Cítila jsem, jak mi v jeho blízkosti začíná šíleně rychle bít srdce, vůně...