,,Jsem chvíli pryč, až tě chce někdo zabít."
Naxos uvázal koně u ostatních, zatím co Cessaira něco řešila s Tariqem ohledně pokračování obrany lidské vesnice na kterou se chystala.
Ten když uviděl krále tak se z hluboka uklonil, a společně se svými muži zmizel kde si v táboře aby dokončil přípravy.
Nikdo z nich nechtěl na misi nic podcenit, náhoda byla blbá a stát se mohlo cokoliv.,,Chvíli? Nezdálo se mi že by to bylo chvíli, my tu div nevypustíme duši a ty si dáváš čajový Nočním Dvoře."
Pobaveně se na ní usmál, přesným pohledem zkontroloval zda není nikde zraněná.,,A jsi v pořádku?"
,,Jsem, měla jsem sakra štěstí že po mě nešel Naga a Kondra společně."
I když by si nejspíše dokázala poradit s oběma, stále tu byla možnost že by jí nakonec po nějaké době dokázali porazit.
Nebyly to žádné malé stvůry, a dokonce i zkušený válečník jako ona by střet s nimi nemusela zvládnout.,,Po kom šla ta Kondra?"
,,Po Tariqovi, kapitán lučištníků z Letního Dvora."
Naxos pokýval hlavou, mladého válečníka znal převážně z vyprávění od Cessairi která si ho díky jeho povaze a bojovým schopnostem oblíbila stejně jako Kalon. Ten s ním trávil dost času když navštěvoval Letní Dvůr a díky tomu se z těchto dvou stali stejně dobří přátelé jako z ní a Ivassara.,,Mrzí mě že jsem se zdržel," stikl jí rameno a omluvně jí políbil na čelo, jako to dělal už celé věky.
Malé gesto, které dělali mezi sebou jen oni dva.,,Andros dorazil v pořádku za vámi?"
,,Ano, přijel s námi a Therou," ukázal na koně, kteří nesli znak Nočního dvora.
Cessaira překvapeně zvedla obočí, nečekala že jsem dorazí i jeho snoubenka.,,Ty jsi vzal sebou i jí?"
Naxe její reakce nepřekvapila, dobře věděl že ona narozdíl od něj Thenu na bojiště brala jen zřídka a nebo vůbec.,,Tak bych to neřekl, spíše ona se rozhodla jet stůj co stůj."
,,Tvrdohlavec."
,,To mají podle všeho, všichni v rodině."
,,Takže žádná změna, když vezme v potaz naše rodiny."
Povaha i těch dvou se odrazila na jejich dětech, které byly jejich dokonale přesnou kopií.
Naxos se pousmál, ale ani tímto nezakryl že jej něco trápilo.
Možná to bylo že se málem stalo něco jí, což bylo něco s čím oba museli zkrátka pokaždé počítat.,,Tak v tom máš pravdu," otočil se ke stanu, kde už dávno byla Thera.
,,Chci jít za Therou, potřebuješ něco?",,Teď zrovna nic, akorát tvůj druhý stan jsem si zabrala já," usmála se na něj jako neviňátko a při tom odhalila své zuby.
,,Co?"
,,To víš, ten můj tak nějak lehl popelem a přesto že my dokonce i Ios chtěl půjčit svůj stan, já se rozhodla ti ale ulehčit od rozhodování," Naxos si povzdechl, nemělo cenu se pouštět do boje který s ní nemohl vyhrát.
A tak si jen utáhl opasek, na kterém měl připevněný meč a jen k ní udělal pár kroků až se téměř tváří dotýkal jejího ucha.,,Takže koukám že Theře přenechám svůj, holt se budeme když tak mačkat zas jako za starých časů." Dloubl jí do boku, až se prohnula a vydala mírné zavrčení.
Oči jí však pobaveně jiskřily, takže poznal že je v dobrém rozpoložení i po tom co se stalo.,,Buď konkrétnější tím jako za starých časů, tvá snoubenka by si to mohla vyložit jinak kdyby se to dozvěděla."
Naxos si jen zkřížil ruce na hrudi, jako by snad čekal další popíchnutí.
Ale to nepřišlo.,,Nechtěl si jít náhodou za ní?"
,,Kam jdeš ty?"
,,Připravit se, večer se chystáme na průzkum."
,,Měla jsi mě informovat, půjdu s tebou. Thera to pochopí, že se vydám s vámi."
Ve tváři měl drsný výraz, který nasazoval vždy jen při vážných situacích jako byla ta nyní.,,O nic nejde, pouze se podíváme na několik míst kde se stalo několik incidentů.
Rychle tam, rychle zpět. Není potřeba aby jsme šli oba, přeci jen by jsi měl s vojáky zůstat zde kdyby se něco přihodilo. ",,Pak mi ale vše pořádně povyprávíš, něco se mi na tom celkově nezdá."
Cessaira přikývla, měl pravdu že na celé téhle válce bylo něco divného ale ani jí tenkrát nic nenapadalo co by to mohlo být.
Rukou si sáhla na krk, na kterém měla řetízek s vyobrazením kočky která místo oka měla černý onyx.Nikdy nezjistila odkud ho její bratr přinesl, ale díky tomu se začala modlit k Temné Matce.
Nebyla dítětem světla, a tak přijala temnotu jako svou druhou kůži.,,Hodně štěstí," popřál jí a obejmul, než se rázným krokem vydal za Therou.
Než však došel ke stanu, viděla jak z něj vychází Andros a zamával na ní.
Taky mu zámávala a chtěla se za ním vydat a zeptat, zda by nešel s nimi.
Jenže ten dál pokračoval k mužům které sebou přivedla Thera s Naxem a ona jej nechtěla rušit.,,Jste připravená?"
Byl to Tariq, který stál se skupinkou vybraných vojáků a držel její plášť jako by snad Cessaiře četl myšlenky.,,A vy jste?"
,,Samozřejmě, král o tom ví?"
,,Už jsem jeho výsost o našem průzkumu informovala, až se vrátíme tak mu podáme podrobné hlášení."
,,A o té dýce již ví?" Vytáhl jí ze svého vaku, zabalenou do kusu látky aby se o ní znovu nepopálila.
,,Na ní jsem zapomněla," vzala si jí od něj, poté co ji celý minulý večer zkoumal.
Přesto že byl i učenec, nepřišel na nic víc než to že rukojeť je z jasanu a nepocházela ani z Kontinentu ani z žádné části Prythianu.
Napadla jej pouze Černá země, jenže tam ani jeden z nich nikdy nebyl.,,Tak tady počkejte, ještě za ním raději teď zajdu. Možná by lady Therou mohla něco vědět," přesto v to moc nedoufala.
,,Dobře generálko," otočil se na skupinu, kterou osobně oba vybrali.
,,Ještě si zkontrolujte zda máte všechno, nechci aby jsme byly zaskočení až tam dorazíme.",,Zajisté kapitáne."
,,Za chvíli jsem zpět," prohodila
směrem k nim, než se vydala do kopce kde měl svůj stan Naxos.Ohně už dávno hořeli, a bylo jasné že i ve stanu si jej už dávno zapálili.
Když byla dostatečně blízko, chtěla do stanu prostě vejít ale zarazila když zaslechla zvuky které jí byly dobře povědomé.
Pobaveně se nad tím uchechtla o dost víc než chtěla, ale ti byly do sebe tak zabrání že to neslyšeli.
,,No nic děti, já přijdu jindy."
Kdyz odcházela se smíchem, za přísahala by že slyšela jak ti dva na malý okamžik přestali.
Pokud na ní Naxos něco mluvil, už byla příliš daleko aby to slyšela.
Ještě že nevešla.
Jinak by nevěděla, jak by daný pohled dostala z hlavy.
ČTEŠ
Dvůr Zrady a Prokletých Slibů I. ✅
FanfictionJeště když byl Prythianu mladý, plný válek bylo území rozděleno na sedm Dvorů kterým však vládl nejvyšší král. Na trůnu tak usedl Naxos Fionn, jako první nejvyšší král. Po jeho boku stálo několik věrných, včetně Cessair Valdis která se rozhodla do...