Kapitola XX.

13 2 1
                                    

,,Na našeho budoucího ženatého krále," Cessaira, Naxos i Taeneran si připily na rozlučce se svobodou, kterou se i přes hromadu práce rozhodli udělat.

Přesto že jí původně chtěli udělat na jednom z malých ostrůvků, museli se spokojit alespoň s pláží která byla nedaleko od Cessaiřina území.
Bylo to nakonec lepší než nic, takže ráno než se stihl kdokoliv z jejich rodin vzbudit zmizeli právě sem.

,,Který konečně vleze do chomoutu, docela sis s tím dal načas." Taeneran odhodil stranou svou třetí láhev, další mu podal Naxos který měl na tváři blažený výraz.

,,Milé, opravdu."

,,Počkat, Taeneran nám bude trhat partu," Cessaira se zvedla z Naxova klína, kam se před necelou hodinkou uvelebila společně s lahví vína a kusem dortu po kterém už nebyla žádná stopa.

,,Stačí že vy dva jste do toho praštily, já to ještě na pár let rád vynechám. Nebo taky můžu zůstat svobodný."

,,Zbabělče," vyplázla na něj Cessaira jazyk, opřela se zády o ty Naxova a začala si udloubávat z hroznů které jí přivezl Kalon když se vracel z Letního Dvora.

,,Děláš jako kdyby manželství byla válka," prohodil Naxos a sám upil z láhve, zatím v pití byl na druhé příčce těsně s Cessairou.
Ti dva dostali hloupý nápad zkusit jí opít dřív než se to povede jim samým, ale zatím to vypadalo že kdo odpadne jako první bude Taeneran.

,,To poznáš sám, až ti Thera například uprostřed noci řekne že má chuť nebo hlad a ty jí to budeš muset přinést.
Dám ti radu..."

,,Poslouchám."

,,Vždy jí přines co chce a raději i tři porce navíc, vyplatí se to."

,,To se bude hodit."
Naxos sebou začal třást od toho, jak se div od smíchu neválel na zemi.

,,Nesměj se,"dlubla do něj a sama se uchechtla.
Nakonec, sama tohle poznala u sebe když čekala všechny jejich děti.
A poté tohle samé měla s Thenou, se kterou si řekli že by časem mohli díky jisté známosti zkusit ještě jedno dítě.

,,Vždyť já se nesměji,"

,,To vidím," řekla naoko uraženě.

,,Asi vydíš něco navíc, to máš z toho vína," ukázal na láhev, kterou měla vedle sebe když se otočil přímo na ní a ona díky tomu málem spadla na zem.

,,Narozdíl od vás já mám v sobě jen čtyři," aspoň myslela že to byly čtyři, doma si dala jen pohár než vyrazily sem.

,,Kde je?" Taeneran si pamatovala si že si bral hned dvě, ale tu druhou nemohl najít.

,,Tady máš dalssí," podal mu lehce opilý Naxos, až pozdě si uvědomil že jí sebral Cessaiře.

,,Taenerane, ty už prosím tě raději nepij."

,,Musím, náš malý bráška se žení."

,,To bude dobrý," Cessaira vstala a došla k němu aby ho mohla pevně obejmout, jenže to už Naxos řval smíchy když svého přítele viděl jak brečí a Cessairu která ho utěšuje.

,,Jste hrozný citlivky, kdybych nevěděl že to není možné tak bych řekl že jste oba těhotný."

,,To říká ten pravý,"Thera nebyla jediná kdo brečel po událostech před několika dny, dokonce i on po večer ve své pracovně nebo pokoji brečel až to bylo slyšet na chodbu.

,,Přesně," řekli oba naráz, to už se Cess zvedla a pomalu šla k moři. Cestou si zula boty a když byla dostatečně daleko, začala si rozepínat košily.

,,Co děláš?"

,,Jdu si zaplavat, je mi strašný teplo. Takže čelem zad a nečumět."

,,Už jsme viděli vše, takže nás nic nepřekvapí."

,,Ty se ženíš, ty jsi můj švagr, úchyláci jedni. Myslím že Thena by nebyla ráda, kdyby jsi mě zrovna ty očumoval Naxíku."
Nevěřícně zakroutila hlavou, nedělalo jí problém že jí muži viděli nahou ale spíš vědomí že jeden z nich se žení a se kterým spala a splodila děti.
Polkla, teď si tímhle nechtěla dělat starosti.

,,No dobrá," slyšela jak se oba otáčí, otočila hlavou aby se ujistila že poslechli a nechala košily aby spadla na zem.

,,Můžete!" Oba se s okamžitou rychlostí otočily, ale to už pomalu plavala od místa kde nechala své věci.

,,Naxi?"

,,Ano?"

,,Mám nejspíše šílený nálad,"  Taeneran se šibalsky zablýsklo v očích, což už Naxos dobře věděl co znamená.

,,Hej, počkej snad," Naxos to ani nestihl doříct, když Taeneran začal ze sebe sundavat oblečení a pak se vrhnul i na něj.

,,Dělej!"

,,Co děláte!" Cessaira která se rozhodla plavat zpátky do mělkých vod, uviděla ty dva jak se ženou z kopce přímo k vodě.

,,Jako za mladých časůůů!"
Cessaira vykřikla, když uviděla ty dva nahaté válečníky jak se s doslova dětskou radostí vrhli do moře po hlavě.
Chvíli trvalo než se vynořily nad hladinu, vysmátí od ucha k uchu.

,,Achjo, jako malý. Vážně, jako malý," vyprskla smíchy, když Taeneran i Naxos začali dělat různé kraviny jako kdyby jim bylo šest.

,,Svým způsobem jsem pořád malý."

,,Já myslím že to máme z toho vína," škitl Naxos, zatím co uhnul vodní řase kterou po něm hodil Taeneran.

On se sice vyhl, ale Cessaira zareagovat nestačila a přistála jí přímo na obličeji.

,,Upsík," zahihňal se Taeneran, Naxos se snažil nevyprsknout smíchy ale když uviděl jaký výraz má poté co si sundala řasu z tváře plácl sebou na kámen o který se opíral i Taeneran.

,,Upsík! Já ti dám upsík."
To už vší silou řasu mrskla zpátky původnímu aktérovi, který se po zásahu poroučel pod vodu.

,,Teď je skóre vyrovnané," prohodila, zatím co oni dva nevěřícně koukali na toho druhého.

,,Cessí?"

,,Hmm."

,,Si nahá, a nám si řekla že se nemá dívat," Naxos ukázal prstem na její tělo, aniž by si toho byla vědoma tak si při házení řasou stoupla.

,,Jestli o tom zítra na svatbě někdo z vás dvou cekne, vykastruju vás a vaše ptáky pověsím jako varování."

Přesto že jí na tváři hrál pobavený výraz, Naxos i Taeneran dali ruce rychle pod vodu.

,,Hodní kluci."

,,Kde jsme to skončily?"

,,U tohohle!"

K čemu by byly polštáře, když jste mohli hrát bitvu s řasama kterých bylo okolo vás dostatek.

Nezáleželo kolik let těm třem bylo, upustit páru a nachvilku si odpočinout si zasloužily.

Ale ani jeden si ve víru zábavy nevšiml dvou postav, které se procházeli nad malým útesem ze které bylo vidět na místo kde se nacházela dovádějící skupina.

Pár se nestačil dívat, když viděl co trojice dělá.

Nemohli se přestat smát, zároveň nechtěli rušit a tak raději svou večerní procházku přerušili.

Dnes je kapitola jako dárek k narozeninám Verrenka, vše nej Verů ❤️❤️
Už jsi velká holka 😭❤️

Dvůr Zrady a Prokletých Slibů I. ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat