Po dlouhé době byla ráda že se nemůže opít, protože mohla využít těch pár hodin aby se v klidu prospala alespoň na pohovce než začal blázinec ohledně svatby.
Uchechtla se nad tím vším, neboť ona samotná byla vdaná čtyři sta dvacet dva let, což sice nebylo tolik v porovnání s některými jinými manželstvími ale i tak na to byla velmi pyšná.
A teď se konečně dočkala toho, že i muž kterého mohla nazývat svým bratrem našel ženu se kterou jak doufala a přála jim to oběma, strávit zbytek života po boku toho druhého.
,,Prstýnky máš?"
Naxos se zdál na první pohled klidný, ale jak Cessaira tak Taeneran dokázali poznat malinké detaily které napovídali pravý opak.,,Samozřejmě, už se na to ptáš za posledních pár minut aspoň po desáté," odpověděl Naxovi Taeneran, který začal k dokonalému pobavení Cessairi cítit kocovinu u které dobře věděl že ho bude doprovázet celý týden.
,,Máš tiáru?"
Tiára byla vyrobená ze zlata pocházejícího z Měsíčního dvora, doplněná poměrně složitým dizajnem, který dokonale pasoval k diamantům které pocházeli právě z Nočního dvora.Na úplné dohotovení měla Ramnia pouhý týden, takže byla sama překvapená že ji stihla dokončit tři dny před rozlučkou.
Málem Naxe umlátila hadrem kterým leštila šperky, když jí o toto požádal aby vytvořila.
Někteří jako odpočinek brali nic nedělání, jiní zas psaní knih a podobně.
Ona to střídala mezi cvičením s výrobou klenotů, do kterých patřily i ty o kterých věděl jen málokdo.
,,Zeptej se mě na to ještě po dvacáté, a Thera bude velmi rychle vdovou. I když vlastně ne, to bych tě musela zabít až po obřadu," procedila mezi zuby, a na tvář si nasadila svůj nejlepší úsměv.
,,Jsem zkrátka nervózní," poslední z hostů usedl na své místo, a on tak začal pohledem skákat z jedné osoby na druhou aby zahnal alespoň truchu svou nervozitu.
,,Jo to víme, ale už nám tím začínáš značně lézt na nervy."
,,Tak v tom má Taeneran výjimečně pravdu."
,,Díky," oba si za Naxovými zády rychle plácli, neboť stráže které stáli v vchodu sem konečně roztáhli závěs.
,,Jste připravení vy dva, až budeme v trůnním sále?"
,,Ano," řekli oba naráz a už se nesnažili spočítat po kolikrát jen za dnešní den, řekli slovo ano, mám, klid a doufám že.
,,Teď se nadechni, jelikož Thera dorazila," všichni tři se rychle narovnali, přičemž Taeneran i Cessaira zaujmuli svá místa po kousek od kněžky, která měla dnešní obřad provést.
Ke Cessaiřinu druhému neutuchajícímu pobavení, to byla stejná kněžky která před lety provedla i svatbu jí s Thenou.
,,Naší švagrové to vážně sluší," zašeptal tiše Taeneran, ale odpověď mu dala jen lehkým kývnutím právě jen Cessaira.
Thera vypadala opravdu kouzelně, ať už šlo o šaty nebo jí samotnou.Dnešek konečně vypadal, že by mohl skončit bez toho aniž by se něco stalo.
Naxos téměř bez dechu sledoval Theru, jak pomalu kráčela uličkou a měla nyní pohled už jen pro svého nastávajícího.
Jako kdyby tam ostatní ani nebyli.
Když došla k oltáři, Naxos natáhl svou drsnou ruku aby mohl uchopit tu její která byla drobná v porovnání s tou jeho.
ČTEŠ
Dvůr Zrady a Prokletých Slibů I. ✅
FanfictionJeště když byl Prythianu mladý, plný válek bylo území rozděleno na sedm Dvorů kterým však vládl nejvyšší král. Na trůnu tak usedl Naxos Fionn, jako první nejvyšší král. Po jeho boku stálo několik věrných, včetně Cessair Valdis která se rozhodla do...