Hızlı bir şekilde U dönüşü yapıp karşı kavşağa geçtim ardından gaza iyice bastım. Gecenin bir yarısı dışarı da gazlamak gibisi yoktu, birde yanında dostların olunca daha bir zevkli oluyordu. İleride toplanan motorcuların oraya ilerleyip durdum. "Hayırdır Yankı teksin?""Ne teki oğlum, baksana şuraya." Başımla diğer motorucuları kastettim. Konuşmamızı bölen ise Arda'nın sesiydi, "Yankı, git abi git, peşinden geliyorlar."
"Kim geliyor oğlum peşimden." Ardından arkamı dönmemle polis arabasını gördüm. Gaza basmam ile polislerin siren seslerinin duyulması bir oldu. Önümde bulunan arabaları sollayıp biraz daha hızlandım. "Yankı Acar kenara çek!" Tabi efendim bende zaten hemen çekerdim. Plakam olmadığı, kim olduğumu bildikleri ama ellerinde yüzüme dair kanıtları olmadıkları için ceza yazamıyorlardı. Adımı söylemeleri benim için bir sorun değildi, benimle uğraşacaklarına gölgenin peşine düşselerdi şimdiye kim olduğunu bilirdik. Ama yok bu polisler illa bana gelecek.
Evimin olduğu yere yaklaşınca arkamı tekrar döndüm, polislere dair bir iz yoktu. Kahretsin bu motor niye yavaşlıyor. Önüme barikat kurmuş polisleri görmemle motoru durdurmam bir oldu. Şimdi polislerden kaçmaya kalksam beni en fazla 5 dakikalık idare edecek olan motoruma baktım. Ne emeklerle almıştım ben bunu ve hiç yakalanmaya da niyetim yoktu.
"Yavaş bir şekilde motordan in!" İlk önce motoru yoldan çekip yavaş bir şekilde indim daha sonra tekrar yolun ortasına doğru yürüdüm. "Kaskını çıkar!" Bağıran polise kafamı çevirip bakmakla yetindim. Tabiki de beni yakalamak için ellerine koz vermeyecektim ama buradan çıkmam için birşey bulsam iyi olur. Polis dediğini yapmadığımı görünce yavaş bir şekilde bana doğru gelmeye başladı. Bir adım, iki adım, üç adım derken bir motor sesi yükseldi.
Arkamdan çıkan motor polisin önüne doğru kırıp kaydı ardından bana doğru gelip yanımda durdu. "Yankı Acar, atla." Polislerin harekete geçtiğini görünce zaman kaybetmeden arkasına bindim ardından ellerimi motorun deposuna yerleştirdim. Tabiki de bir kadının beline sarılacak değildim ve evet bu gelen kişi Gölge idi. Hassiktir Gölge beni kurtarmaya mı geldi?
Motoru o kadar ustaca kullanıyordu ki hayran kalmamak elde değildi. Arkamızdan gelen polisleri atlattığından emin olduktan sonra beni aldığı yere tekrar götürdü. Etrafın sakin olduğuna karar verip motordan indim, önüne geçip kaskımı çıkardım. "Eyvallah." Konuşmadan başını aşağıya eğip tekrar kaldırdı. "Nasıl geldin buraya?"
"İyi uykular Yankı Acar." Tam ağzımı açmış cevap veriyordum ki dinlemeden gazı kökleyip yanımdan uzaklaştı. Daha fazla olduğum yerde durmayıp motoruma doğru ilerledim ardından kaskımı takıp oradan uzaklaştım. En azından evim olduğum yere yakındı.
Eve geldiğimde daha ben kapıyı çalmadan Efsun açmıştı, "Abi iyi misin? Çok merak ettim seni." Diyerek boynuma atladı. "İyim kızım, sarılmayı sevmediğimi biliyorsun Efsun bırakta içeriye gireyim."
"Tamam be, seni merak edende kabahat." İçeriye girip etrafa bakmaya başladım, bu kız niye bu saatte uyanıktı? "Annem uyuyor mu ve sen niye bu saatte ayaktasın?"
"Annem uyuyor ve bende seni merak ettiğim için bekledim. Hiç akıllanmıyorsun abi."
"Çekil cüce, sinir etme beni git yat!"
"Seni merak eden aklımı s..." ona ters ters baktığımı görünce, gülümseyip "seviyim." Dedi. Sabır çekip yanından ayrıldım, duşa girsem çok iyi olacaktı.
Hızla bir duş aldıktan sonra altıma gri eşofmanımı üzerine de siyah kısa kollu tişörtümü giydim. Odadan çıkıp salona doğru ilerledim, televizyonu açıp kanalları gezmeye başladım. Hiç birşey bulamayıp geri kapattım ardından tekrar odama gidip yattım.
O kızın orada ne işi vardı hala aklım almıyordu. Acaba bizim çocukların arasında falan mıydı? Öyle olsa farkederdim, hay sikeyim ya bizimkiler benimle dalga geçmezse başka birsey bilmiyorum.
_Sabah olduğunda bütün haber kanallarında tek bir başlık vardı; Dün gece geç saatlerde bir motorcu ve polisler arasında kovalamaca yaşandı, polisler neredeyse motor kullanan kişiyi yakalarken Gölge'nin kurtarması dikkatleri çekti.._
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Camiası
حركة (أكشن)'Motorda hayat bulup yaşama sevinci elinden alınanlara..' Gemici düğümü bu bizim özel dövmemiz, altında Y ve P harflerinin bulunduğu bir dövme.. ... "İleride iyi bir motorcu olduğun zaman bul beni küçük kız." "Benim seni bulmama gerek yok, bütün hab...