20.BÖLÜM

2K 114 140
                                    

     _Efsun Acar'ın Anlatımıyla_

     "Lena, Gaye'nin burada ve bu olanlarla ne alakası var?" Abim ne kadar onun üzerine gitsede istifini hiç bozmadan sorusuna cevap verdi "Hâlâ anlamadın mı Yankı? Gözünün önünde olan şeyleri görmüyorsun ve bu benim hiçte umurumda değil." Abim sinirle Lena'nın kollarını sıkıp ona doğru adımladı "benimle oyun oynama."

     "Seninle neden oyun oynayayım Acar? Deniz'in yoğun bakımda olmasının suçlusunu benden bilme, ben ailem dediğim insanı korudum sen başaramadın ve bunun suçlusu ben değilim veya biz." Abim çaresizlikle ellerini indirerek iki yanında yumruk yaptı dediklerini düşünmemeye çalıştığına eminim "Pera nerede?" Sorduğu soruyla Lena arkamızı işaret edince hepimiz o tarafa döndük, Pera koluna bastırdığı pamukla yanımıza geliyordu. Diğerlerini aldırmayarak direkt olarak önümde durdu "Nasılsın Efsun?" Yaşadığım duygu değişimlerinden dolayı sadece yüzüne bakmakla yetinememin hemen ardından konuşmasına devam etti "Gölge olduğumu öğrenmişsin."

     "Nereden bildiğimi sormayacak mısın?"

     "Tahmin edebiliyorum." Başını sallayarak verdiği cevapla Lena'ya döndü "Durumu nasıl."

     "İyi." Verdiği kısa cevap onu tatmin etmiş olacak ki bu seferde abim gile döndü "soruların kafanda birikmesin Yankı."

     "Söylediğin hersey yalan mıydı?" Ayakta durmasını sağlayacak olan soruydu bu onun çünkü bir yalan bütün doğruları götürürdü. Pera başını iki yana sallayarak ona doğru adımladı "Beni tanıyorsun Yankı kim olduğumu ve neden burada olduğumu, en önemlisi ise kimin için burada olduğumu biliyorsun." Bu cevap aslında anlayana herseyi açıklıyordu. "Belkide hiçbirini bilmiyorumdur bana sadece gerçeklerden bahset."

     "Gerçeklerimi duymak istiyorsun.." Çalan telefonum hepsinin bakışlarını bana çevirirken arayanın annem olmasıyla hızla açtım "Efendim anne."

     "Deniz'in durumu kötüleşiyor."

     "Geliyoruz." Kısa cevabımla telefonu kapatıp abime döndüm "Deniz'in durumu kötüleşiyormuş." Söylediğim söz Pera'yı arkasında bırakmasına sebep olurken koşarak yoğun bakıma ilerledik.

     _Lena Korkmaz'ın Anlatımıyla_

     "Gerçekten mi? Gölge kaza mı yaptı?" Pera dediğime gülerek sandalyeye doğru ilerleyip oturdu karşısına dikilmemle konuşmaya devam ettim "gülme buna ne gerek var?"

     "Okları üzerimizden çekmem gerekiyordu kısmen başarmış gibiyim sence?" Başımı iki yana sallayarak yönüm o olacak şekilde oturdum "Böyle birseye gerek yok gerçeği söyle ona."

     "Hangi birini söylememi istiyorsun asıl gerçeği öğrendiğinde yıkılacak." Elleriyle saçlarını düzeltip konuşmasına devam etti "hallettin mi?"

     "Polis soruşturma açacak." Deniz aslında kazayı sarhoş bir sürücünün arabayı önüne kırmasıyla yapmıştı, daha sonra sürücü sırra kadem basınca Pera benden onu bulmamı isteyip kamera kayıtlarını ihbar olarak kullanmam gerektiğini söylemişti böylelikle polisler soruşturma başlatacaktı ki amacımıza da ulaştık. "Gaye'yi görmek isterse ne yapacaksın." Ayağa kalkarak bana döndü "O zaman Gaye gerçekten kaza yapar." Başıyla koridoru gösterip "Hadi bakalım sayın Gölge önden yürüyün."

     _Sene 2021_

     "Sayın Gölge." Pera söylediği sözlerle yanıma gelerek oturdu "Hadi ama yerine geçmekten memnun olmadığımı biliyorsun."

     "Bu şart şuan için."

     "Pera yapma bunu, kendine eziyet ediyorsun." Dediklerimi umursamayarak gözlerini kapatıp başını geriye doğru yasladı "bugün olmaz Lena bugün değil."

Motor Camiası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin