5.BÖLÜM

7.1K 591 342
                                    

     "Efendim Aydın, hayırdır yarış falan mı var?" Aydın yarışlarla görevli olan jokerdi, Katılacak olanlar belirlenir Aydın ise onlara ulaşırdı, Gölge hariç. Kimse onun yarışları nereden duyduğunu bilmiyordu. "Yarış falan yok şuanlık, cocuklar gazlayacağını söylüyor. Polislere kafa tutacaklarmış, Deniz'i de al gel."

     "Tamam sen bana buluşma yerini at, geliyoruz."

     "Tamam atıyorum." Telefonu tam kapatacaktı ki, "Aydın."

     "Efendim?"

     "Gölge'ye kimin haber verdiği bulundu mu?"

     "Hayır, durum hâlâ aynı."

     "Tamam kardeşim, sağol." Aydın'ı kapattıktan sonra hızla Deniz'i aradım. "Efendim?"

     "Uyuduğunu söyleme bana."

     "Tamam söylemem." Saat 16:00 olmasına rağmen bu hâlâ yatıyordu. Anca yatsın zaten onun başında Yeşil bir Şeytan yok nasılsa. "Kalk Deniz, kalk. Aydın aradı, bizim çocuklar polislere kafa tutacakmış."

     "Hangi çocuklar? Irzıma mı geçtin Yankı!"

     "Deniz kafan mı güzel? Saçmalama kalk artık. Aydın konum atınca sizin oraya gelirim gideriz beraber." Cevap vermesini beklemeden hızla telefonu kapattım. Daha sonra salona doğru ilerledim, yine mi? Biz en iyisi bu kızı evlatlık alalım daha rahat eder. "Abi senle birsey konuşacağız." Efsun'un yanına ilerleyip oturdum ardından, "Konuşacağız derken?"

    "Aslında benim fikrim ama Pera'nın da gelmesini istiyorum, hem eminim sende izin verirsin dimi?"

     "Neye izin vereceğimi söylersen?"

     "Az önce Aydın abi ile konuştuğunu duydum da, diyecektim ki.." Kaşlarımı çatıp başımı iki yana doğru salladım. "Hayır Efsun götürmeyeceğim."

     "Sözümü bitirseydim abi."

     "Gerek yok anladım ben seni ama hayır."

     "Ya zaten normalde de götürmüyorsun, gelelim işte."

     "Ha birde beraber mi geleceksiniz? Katiyen olmaz." Yeşil Şeytan konuşunca ona doğru döndüm. "Motor kullanmasını biliyorum bana ayarlayabilirsen o benimle gelir. Anlayacağın, anlamadığımı düşündüğün şeyler hakkında fazla bilgim var. İstersen sanada ders verebilirim."

     "Sen kesecek misin artık sesini Yeşil Şeytan."

     "Abi." Efsun'un ikazıyla beraber tekrar ona döndüm. "Ne abisi Efsun, deli etme beni. Tanımadığım birine asla güvenmem. Hepsini geçtim bu kızın nasıl motor kullandığını bile bilmiyorum, polislerden nasıl kaçacaksınız?"

     "Ya izin verir bizi götürürsün, yada anneme yediğin her haltı anlatırım."

     "Bana bak cüce, beni tehdit etmeyi kes. Polislerden kaçacağız diyorum Efsun, o günkü gibi olmaz, hele seni bu sefer kurtacak bir Gölge de olmaz." Yeşil Şeytan tekrardan söze girip, "Yakalanmayacağımızın garantisini verebilirim."

    "Öyle mi, nasıl vereceksin?"

     "Babam motor ustasıdır yani ölmeden önce öyleydi. Küçüklüğümden beri bana herseyi öğretti, emin ol yakalanmayacağız."

     "Hadi abi lütfen." Efsun'un bana yalvaran bakışlarına baktım, eninde  sonunda evet demek zorundaydım, çünkü bu şımarık kızın anneme hiç birsey anlatmaması gerekiyordu. "Motor bulabilir miyim bir bakayım. Yinede bu kıza hâlâ güvenmiyorum." Diyerek Yeşil Şeytan'ı işaret ettim. "Güvenmeni sağlayalım o zaman."

Motor Camiası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin