_Efsun Acar'ın Anlatımıyla_
"Deniz sakin ol." Kaçıncı defa sakin olmasını söylesem de bir işe yaramıyor daha çok sinirleniyordu. "Ne sakin olmasından bahsediyorsun neyi saklıyorlar ha, benden neyi saklıyorlar? Neyim ben burada, bilsem birine birsey mi söyleyeceğim?"
"Deniz lütfen sakin ol eminim vardır bir açıklaması." Olduğu yerde gülerek bana döndü "Bunun ne gibi açıklaması olabilir?"
"Bilmiyorum."
"Bu kadar güvenilmez miyim ben?" Hayal kırıklığıyla sorduğu soru karşısında başımı iki yana sallayarak ona doğru ilerledim "Hayır öyle birsey yok." Başını aşağı yukarı sallayarak elindeki kaskı başına geçirdi "Nereye?" Sorduğum soruyla motoruna binip vizörünü kapattı "Bana güveni olmayan insanların yanında duracak değilim, ne yapıyorlarsa yapsınlar artık."
"Deniz saçmalama, gitme!" Ama dinlemedi beni "gitme Deniz!" Görmemezlikten gelerek yanımdan geçip gitti, beni öylece arkasında bıraktı..
_Sene 2009_
Gemici düğümü; hayatın karşımıza çıkardığı en kötü fırtınalara, dalgalı sulara bile dayanabilen gerçek ve kalıcı sevginin bağlantısı, kalıcı aşkın, dostluğun, sevginin hatırasıydı. Pera onun çocukluğunun hatırası, ilk görüşte kader ikisi arasında düğümü atmış ileride onu sağlamlaştırmak için birleştirmişti. Gemici düğümü onların bağlılığıydı sonsuz aşklarının bir simgesi.
İki çocukta o gece birbirlerine söz verdi dövmeyi yapacaklarına dair, Yankı son kez baktı o yeşil gözlere daha sonra sarıldı küçük kıza ayrıldıkların da ise Pera onu durdurarak "hani sana motorları sevmediğimi söylemiştim hatırlıyor musun?" Diye sordu. Başını sallayarak cevap verdi Yankı o ise cümlesine devam etti "artık senin sayende motorları seviyorum ve eğer bir şansım olursa ileride iyi bir motorcu olmak ıstiyorum." Söylediği şeye karşı bir gülümseme aldı dudaklarını, küçük kızın bu dediği onu çok mutlu etmişti.
Ellerini tutarak gözlerinin en içine baktı "İleride iyi bir motorcu olduğun zaman bul beni küçük kız." Başını iki yana sallayarak ona cevap verdi "Benim seni bulmama gerek yok, bütün haber kanallarında beni bulan sen olacaksın." Yankı onun bu dediğine kalbiyle inandı, yapacağını biliyordu azmini daha önce görmüştü. Veda etmeden ayrıldılar o gece sanki sabaha beraber olacaklarmış, birbirlerini hiç bırakmamışlar gibi..
_Yankı Acar'ın Anlatımıyla_
Ne düşünmem gerektiğini veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Karşımda duran kız bana bu hayattaki en büyük şoku yaşatıyor, bu kesinlikle imkansız olan birşey. Bana haber kanallarında onu bulacağımı söylediğinde bilmeliydim, dediğini yaptı ve iyi bir motorcu oldu.
Pera elindeki maskeyle bir cevap vermemi bekler gibi bana bakıyordu ama benim tek yaptığım şey onu izlemek. Derin bir nefes alarak Aydın ve ona baktım "aranızdaki bağ ne?" Bunu öğrenirsem sanki bütün sırlar ortaya çıkacak gibiydi "yetimhaneden tanışıyoruz, hatırlıyor musun sana 'orada bir kız hayatıma ışık oldu' demiştim? O, Pera." Aydın'ın söylediği cevapla Pera'ya döndüm, babasının öldüğünü biliyorum peki ya annesi? Onun hakkında hiç birsey söylediğini hatırlamıyorum. "Gölge olman imkansız.." Pera'ya ithaline konuştum daha sonra sözüme devam ettim, "yarışlarda yanımızdaydın ilkinde mesela.."
"Aydın kullanıyordu." Diyerek sözümü kesti. "O halde sen yanımdayken karşıma çıkan kişi de Lena'ydı?" Başını sallayarak beni onayladı. Aydın ona yarışları haber veriyor ve Lena'yla beraber yardım ediyordu, herseyi anladım ama oturmayan birşeyler var "en son yaptığımız yarışta Lena ile olan orada hepiniz vardınız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Camiası
Acción'Motorda hayat bulup yaşama sevinci elinden alınanlara..' Gemici düğümü bu bizim özel dövmemiz, altında Y ve P harflerinin bulunduğu bir dövme.. ... "İleride iyi bir motorcu olduğun zaman bul beni küçük kız." "Benim seni bulmama gerek yok, bütün hab...