*5 yıl sonra*
"Yoongi ya az sonra Taehyunglar gelicek yardım et bana." Yoongi oflayarak ayağa kalkıp kocasını takip ederek mutfağa indi. "Off ne diye hizmetçileri gönderdiysen." Yoonginin şikayetlenmesiyle Hoseok anlamaz bakışlarla ona baktı.
Yoongi kıkırdayıp belinden tutup tezgaha oturtup burnunu boynuna sokup kokladı. "N-ne yapıyorsun Yoongi yakalanıcaz." Gülerek söylemesiyle Yoongi sırıtarak "Merak etme ikisi de evde deyil." Hoseok ellerini omuzlarına koyup kendine çekti daha da.
Yoongi boynunu öperek yukarıya çıkıp dudaklarını birleştirip öpmeye başlamıştı. Hızlanıp sertleşince Hoseok elini omuzuna vurup geriye çekildi "Yavaş ol ya acıttı." Yoongi tekrar öpecekken Hoseok hızla tezgahtan inmişti.
"Ya yemek yapıcaz daha oyalamasana beni." Yoongi iç çekerek bir şeyler pişiriyordu. Yoongi yemek yaparken Hoseoka dönüp "Annenle Jongyon bu gün şirketin yanındaki evde kalacaklarmış..diyorum ki..acaba bu gece.." Hoseok doğradığı sebzeleri kaseye koyup ona yaklaşarak "Hmm bilmiyorum belki. Ola blir yani."
Hoseok utanarak cilvelenirken Yoongi kolundan tutup çenesine sert öpücük bırakmıştı. "Tamam o zaman akşam..." Hoseok utanarak yerine gidip salatayı süslerken sonunda yemek pişmişti ve yemekleri salondaki masaya dizmiştiler.
Bir süre sonra kapı açılırken Hoseok heyecanla gidip Taehyunga sarılmıştı. Yoongi de gelip ikiliyi selamlamış ve masaya geçmiştiler.
Yemekten sonra oyunlar oynamış sohbet edip eğlenmiştiler. Taekook ikilisi gidince masayı toparlayıp odaya çıkmıştılar. Yoongi üzerindekini çıkarıp Hoseokun üzerine giderken Hoseok geriye kaçmıştı.
"Hadi başlayalım." Yoonginin konuşmasıyla Hoseok mızmızlanarak "Yorgunum ya olmaz." Yoongi derin nefes verip Hoseoku kucağına alıp yatağa atıp üzerine çıkınca Hoseok gülerek itmeye çalışıyordu.
Yoongi dudaklarına yaklaşarak dudağının üzerindeki beni öpmüştü. Elini bedeninde gezdirerek üzerindekini çıkarıp göğsüne izler bırakıyordu. Hoseok gözlerini kapatıp Yoonginin saçlarını çekiştirireken Yoongi önce Hoseokun pantalonunu sonra da kendi pantalonunu çkarıp atmıştı.
Hoseok Yoonginin omuzlarına asılarak çevirip kucağına oturunca inlemişti. Baksırından belli olan şişmiş penisi kalçasına sürtünüyordu. Yoongi Hoseokun baksırını bacaklarından sıyırarak çıkarıp atmıştı. Hoseokun dudakları titrerken tam kalça arasında hissediyordu büyümüş şeyi.
Yoongi sırıtarak tepkilerini izlemiş onu tekrar altına alarak kendi iç çamaşırını çıkarıp içine girmişti. "Immh ah Y-yoong." Yoongi sırıtarak boynuna yapışıp ağzının içine çekrek emmeye başladı. "Ahh." Hoseokun boşalmasıyla Yoongi sırıtıp daha sertleşerek içinde hareket ediyordu. Hoseok zevkten yatakta kıvrılırken Yoongi de ona ayak uyduruyordu. Hoseok fazla bağırınca Yoongi dudaklarını birleştirip ıslakça öpüp ısırıyordu.
Yoongi içine boşalıp çıkmış kendini yanına atıp Hoseoku göğsüne çekip uyumuştular.
Sabah evden gelen seslerle Hoseok yatakta doğrulup kendine gelmiş, yanındaki Yoongiyi uyandıracak şekilde dudaklarını öpüp çekilmişti. Yoongi kolundan tutup tekrar birleştirirken Hoseok gülerek hızla ayaklanıp banyoya girmişt. Duştayken Yoongi de içeri girip birlikte duş almıştılar.
Duştan çıkıp bir şeyler giyip aşağı indiler. Hoseok annesini görünce yanağını öpüp kahvaltıya oturmuştular. Jongyon Hoseokun yanına oturarak ona okulunu anlatıyordu. Hoseok ta merakla dinlerken şu an çok mutluydu.
Hatta en mutlu anları bunlardı ve hep böyle kalmasını istiyordu ki öyle de kalacaktı...
Hikaye bitti.
Çok geçiştirerek yazdığımın farkındayım ama uzatmak istemedim başka konular da yaza bilmek için. Aynı anda iki kitap yazardım da fazla yoğunum vaktim olmuyor. Şimdi de yeni kitap yazıyorum 10 taslaktan sonra atmaya başlarım...
İyi günler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sei più bella delle rose - YOONSEOK
Fiksi RemajaHikaye de kötü şeyler de vardır rahatsız olucaksanız en baştan okumayın!!! Hoseok annesinin amelyat parası için Yoonginin evinde çalışıp onun kurallarına uyuyordu. Ne kadar zor olsa da...