이십이 -22-

372 31 18
                                    

Film bitmiş ve Yoongi Hoseokla Jongyonu da alıp gitmişti. Jungkook biraz daha Taehyungla kalıp bir şekilde kendini affettirmişti. Sürekli Taehyungu sıkıştırıp öpüp emiyordu. Taehyungun hoşuna gitsede nazlanıyordu.

Yoongi ve Hoseok odadayken Jongyon lavaboya grmişti. Hoseok yatakta uzanıp telefonuna bakarken Yoongi üstünü çıkarıp Hoseokun üzerine çıkarak telefonunu alıp kenara koymuştu. Onu engellemeye çalışan bileklerini sıkıca tutarken sertçe dudaklarına yapışıp sömürmeye başlamıştı.

Hoseok bileklerini kurtarmaya çalışırken Yoongi dudağından ayrılıp boynuna sertçe izler bırakmaya başlamıştı. "Imh Y-yoongi ne yapıyorsun be-bekle.." Yoongiyi ittirmeye çalışırken zorlukla konuşmuştu. Yoongi boynunu emerken gözleri kayıyordu.

Dudaklarını ısırırken Yoongi diğer elini beline sararak biraz aşağı indirip kalçasını avuçladı. "A-ah mm." İnlemesiyle Yoongi sırıtarak dişlerini boynuna geçirdi.

Boynundan ayrılarak çenesine dudaklarını bastırarak tekrar dudaklarını birleştirip yalayarak öpüyordu. Hoseok kapı sesi duyunca hızla kenara ittirdi Yoongiyi. İçeri gözlerini ovarak giren Jongyonla Hoseok boğazını temizleyip heyecanla hızlı ve titreyerken konuşuyordu. "J-jongyon gel.. ee uyu-alım artık." Ara da nefes alıp zorla konuşmuştu.

Jongyon kafasını sallayarak Hoseokun yanına kıvrılmıştı. Yoongi yatağa attığı Hoseokun telefonunu alıp sırıtarak Hoseoka gösterdi. Hoseokun gözleri kocaman olurken Jongyonun üzerinden almaya çalıştı. "Ver onu bana!" Jongyonun çoktan gözleri kapanırken Hoseok hala telefonu almaya çalıştı.

"Alsana hadi." Hoseokun daha da kaşları çatılırken uzanıp almaya çalışıyordu Yoongi kıkırdayıp telefonunu karıştırmaya başlayınca Hoseok hızla Jongyona deymeden üzerinden geçip Yoonginin kucağına çıkıp telefonu almaya çalışmıştı. İkisi de telefonu sıkı sıkı tutarken birbirlerine vermiyolardı.

Yoongi telefonu hızla yanındaki çekmeceye koyup kilitlemişti. Hoseok durmuş ona bakarken göğsüne vurup "Neden yaptın? O benim telefonum. Telefonumu kurcalamaya hakkın yok Yoongi!"

Yoongi Hoseokun kolundan tutup yüzüne yaklaştırırken tek bir hamlede altına almıştı. Yüzüne yaklaşıp sırıtırken fısıldamıştı. "Hazır Jongyon da uyuyorken.." Bir elinin tersiyle yanağını okşarken Hoseokun gözleri kocaman açılmış, yutkunmuştu. "Sevgilin evdeyken mi? Hayatta olmaz. Kalk üstümden!" sessizce konuşmasıyla Yoongi kıkırdayıp. "Neden gururuna yediremiyor musun?"

Hoseok göz devirip ittirmeye çalışmıştı. "Kalksana ya! İstemiyorum bırak." Yoonginin kaşları çatılırken "Ne demek istemiyorum?" Sinirle konuşmasıyla Hoseok yutkunup gözlerini kapatmıştı. Yoongi diğer eliyle boğazını sıkmıştı yavaşça. "Sınama beni güzelim..deneme bile." Hoseok hafifçe kafasını sallamıştı. Yoongi yüzünü boynuna sokup koklayarak diliyle ıslatıp öpüyordu. Hoseok konuşmayı unutmuş gibiydi. Gözleri hala kapalıyken kafasını geriye yatırıp ellerini boynuna sarmıştı yavaşça.

"Mmh Yoongi.." Yoongi dudaklarını birleştirip emcuklemeye başlamıştı.

Elini kalçasına götürüp avuçlayıp okşamıştı. Hoseok ellerini boynundan omzuna çıkarıp sıkmaya başladı. "Ah be-bekle..." Yoongi dudaklarına daha sert asılırken Hoseoku çevirip tekrar kucağına oturtup üzerinde sürtmüştü. Hoseok kalçasına sürtünen büyümüş penisle inledi. Deliği kaşınırken kendisi sürtünmeye başlamıştı. "Immh..ah." İnlemeleriyle Yoongi alt dudağını ısırıp onun zevk almasını izledi.

Hoseok kafasını geriye atmış gözlerini sıkıca kapatıp, inliyordu. Açıkta kalan boynunu izleyen Yoong sırıtarak ellerini kalçalarının altına götürüp hızla sürtmüştü. Yoongi yavaşça Hoseoku kucağına alıp sesgeçirmez odaya girip yatağa uzandırmıştı.

sei più bella delle rose - YOONSEOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin