röportaj

528 33 4
                                    

1: Sorum Dolunay'a: Ömer tarafından bu kadar sevilmek nasıl bir duygu? Bunca duygu yoğunluğunu nasıl kaldırabiliyorsun?

- Elbette ki bu kadar sevilişim ilk değil. Ancak kalbimi ısıtan bu sevginin Ömer tarafından oluşu beni tabii ki mutlu ediyor. Başlarda zordu çünkü bir karşılığı olacağını düşünmemiştim. Bir insanı bu raddede üzmek, onu hiçliğe sürüklemek yorucu ve boğucuydu. Üstelik duygularının, bakışlarının yoğunluğu tıpkı kaya gibiydi içimde. Şimdi ise beni iyileştirdiğini hissedebiliyorum. Daha farklı düşünüyorum, daha farklı hissediyorum. Hırçınlığım bile bu sevgi sayesinde ehlileşiyor gibi geliyor.

2: Sorum Dolunay'a: Hiç intihara kalkıştı mı ya da düşündü mü? Düşündüyse onu hayatta tutan ne oldu?

- Hayır böyle bir şeyi hiçbir zaman düşünmedi. Her ne kadar hayatım ellerimden alınmış dahi olsa canıma kıyacak haddim yok diye düşünüyorum bu sebeple bunu aklımdan bile geçirmedim. Bunu düşünen kimseler varsa aramızda lütfen yardım alsınlar. Hiçbir şey, hiç kimse canınızdan kıymetli değil. Sizi seviyoruz <3

3: Dolunay Ömer'in kıyafetlerini giymeye ilk başladığında ne hissetti? Hangi kıyafetleri giymek istiyor ama çekiniyor en çok, bunu öğrenmek istiyorum.

- Renkli giyinmek tuhaftı. Ömer sana turuncu yakışır dediğinde aklımda o renk kalmıştı. Alışmakta zorluk çekiyorum ancak zamanla renkli olacağıma inanıyorum. En çok turkuaz bir tişörtü var onu denemek istiyorum ama bilmiyorum, bir anda elim gitmiyor.

4: Sorum Ali Sefa'ya: Dolunay beklediğin gibi tepki vermeseydi ne yapardın?

- Aralarını düzeltmek için bunun benim fikrim olduğunu ve hata olduğunu söyler Dolunay'ı ikna ederdim. Ama aklımda en ufak bir şüphe bile yoktu tabii ki. Onu bu hayatta en iyi ben tanıyorum bebeğim, aynen öyle.

5: Dolunay Ömer'den etkilendiğini kendine ne zaman ve nasıl itiraf etmiş?

- Bunu hatırladığımı sanmıyorum ama sanırım, ne zamandı? -Ömer'e bakıyor ve gülüyor- Sanırım ona ilk açılmaya başladığım zamanlarda etkilenmiş olmalıyım. Çünkü içim kolay kolay birine açmam bu zor, gereksiz. Kendime itirafım da Ömer'e itirafımla aynı esnada oldu. Duyguları tanıma konusunda iyi değilim. Başlarda bunun alışkanlık olduğunu sanmıştım ancak Ali Sefa'ya da alışığım ve bunlar tamamen farklı. Sanırım kafam o esnada karışmaya başladı.

6: Ali Sefa daha önce neden gelmedin?

- Dolunay'dan emin değildim. Ayak bileğine yılan dövmesi yaptırmak istediğinde bir şeyleri anlamış olsam bile tamamen emin olmam gerekiyordu. Bu yüzden biraz daha gözlem yapmam gerekti.

7: Ömer'in bu şekilde seven kuzeni varsa talip olan biri var -kendisi aynı zamanda beni alıkoyan kişidir bana yemek ve su temin etmemektedir-

- Malesef türümün tek örneğiyim. Yakut bile elime su dökemez:ddd

**

sorular bu kadardı aklınıza bir soru gelirse o bölümü kaldırmıyorum oraya eklersiniz, ilerleyen bölümlerde bölümlerin altına olacak şekilde cevaplarız ilginiz için teşekkür ederim sizi seviyorum <3


Kanlı Ağıt & Zehirden Notalar [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin