Bir kusurum varsa affola ✨

BENİM TEK TARAFLI SAVAŞLARIM
______________🌕___________________Yorgun bir günün ardından tekrar eve gelmiş, annemin hazırladığı türlünün yanına salata yapıyordum.
Büroda işler aksamaya başlamıştı.
Dün yeni bi aldatılma vakası vardı ama bu defa o kadar çalışıp çabalamama rağman kadın kocamı affediyorum biz yine birlikte olacaz demişti.
Bu benim sinirimi çok bozmuştu hadi o kadar çalışmamı geçiyorum kadında hiç mi gurur yoktu.
Aldatmanın affı olmazdı..
Babamda zamanında annemi aldatmıştı ben lisedeyken annemde o kadın gibi yapıp affetmişti ama her gecede göz yaşı dökmeyi ihmel etmiyordu."Dilaaa" annemin sesi kulağımı doldururken derin düşüncelerimden sıyrılıp yaptığım salatayı masaya götürdüm.
Annem ve babam masaya oturmuşlardı ama kız kardeşim deniz ortalıkta görünmüyordu .
Salatayı masaya bırakıp tam oturacaktım"Kızım çatal getirmeyi unutmuşum" dedi annem
Mutfağa gidip çatalları alıp geri masaya oturdum.
Yemeye başlamadan önce anneme bakıp"Deniz nerde" dedim
Annem yemeğini yemeye başlarken
"Odasında, aç değilmiş hanımefendi"dedi"Ben bi bakayım" diyip masadan kalkacağım sırada
Babam sert sesiyle "otur sen, konuşmamız gereken konular var" dediNeyden bahsedeceğini çok iyi biliyodum
Geri yerime oturup yemeğini yemesini bekledim.
Babam yemeğini hızlı hızlı yiyip suyuda üzerine içince konuşmaya başladı.
"nasıl gidiyo işler" dedi katı sesiyle
Bu konunun nereye varacağını çok iyi biliyordum."İyi bi sıkıntı yok" dedim mesafeli sesimle
"İyi bakalım bir kaç gün sonra kayaoğullarıyla
Çalışmaya başlayacaksın"dedi gülümseyerekBabamda onlarla çalışıyodu.
Benimde orada çalışmamı istiyordu ama ben istemiyordum benim zaten çalışabileceğim bir şirket vardı.
Babamın çalışmamı istediği şirkette öyle göründüğü gibi masum değildi. Pis işleri olduğunu babamdan biliyordum."Ben orada çalışmak istemediğimi sana daha kaç kere söyleyeceğim baba ?"
"Senin söylediklerin umrumda bile değil orada çalışacaksın o kadar"
"Babaa istemiyorum senin o bulaştığın pis işlerin avukatı olmak istemiyorum" dedim inatla
Babam elini sertçe masaya geçirip su dolu bardakların masaya dökülmesine neden oldu.
"Dilaa beni sınama yemin ederim ki o şirkete gelirim seni oraya bağlayan şeyi bulup gebertirim" dedi
"Beni oraya bağlayan hiç bir şey yok sadece kayaoğullarıyla çalışmak istemiyorum bu kadar"
"Sana isteyip istemediğini sormadım orada çalışmaya başlayacaksın o kadar"
Elimi anlıma koyup sabır diledim. Babam bu kez diğer isteklerinden daha kararlıydı, bu kez istek değil şarttı.
"Bende istemediğimi söyledim zorla yaptıracak halin yok"
"O zaman bende staj görmeye başlayan kız kardeşini sokarım o ortama bilirsin o da en az senin kadar başarılı bi avukat olacak bundan sonrasını sen düşün ya zorla yaparsın ya da isteyerek"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSUR
Teen FictionBaşkaların istek ve şartlarını yerine getirmek zorunda olan bir kızın başına gelen olayları anlatıyor -Bunca olandan sonra son durağım lübnan mı olacaktı yoksa daha fazla sürünecek miydim? *o kızın gözündeki çaresizlikti insanı hüzünlendiren KEYİFLİ...