15.BÖLÜM

163 12 0
                                    

Bir kusurum varsa affola 💕

Keyifli okumalar 💖

Keyifli okumalar 💖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GÜCÜM YETENE KADAR..

Vural bey herkesin afallayarak bakmasından karısının hiç kimseye bir şey söylemediğini anlamıştı

"Baba ne diyorsun sen" daha bugün gördüğü kadın karısı olarak evlerine gelmişti.

"Karınla tanış diyorum"

Karınla tanış ?
Eskilerdeki gibi herşey olmuş bitmiş onlar için sadece birbirleriyle tanışmak kalmıştı.

Hozan elini alnına koymuş bir o tarafa bir bu tarafa gidip geliyordu.

"Ben evlenmeyeceğimi size söylemiştim ne diye gidip kafanıza göre iş yapıyorsunuz"

Vural bey rojdaya dönerek
"Kızım sen dila ablanı al odasını göster"diyip kalbi kırık kızı buradan uzaklaştırmak istemişti.

Rojda , dila'nın çaresizliğini görünce o bile kıza acımıştı.
İki genç odanın dışına çıktıklar.

Vural bey odanın ortasında dönüp duran oğluna çevirdi bakışlarını
"Saygısızlaşma Hozan ben sana en başından beri gönlünü kimseye kaptırma, ben kimi istersem onunla evleneceksin demedim mi?"

Genç adam bir an durakladı o da babasına bakmaya başladı.
Doğru, böyle söylemişti ama şuan evlenmek için çok erkendi.
Erken?
Evet 29 yaş hozan için erkendi.

"Baba ben evlenilecek biri değilim yazık etme kıza "

Vural bey sinirden gülüp tekrar ciddileştikten sonra oğluna döndü
"Bunu genelde ben, sen içip eve geldiğin için söylerdim içerleme sen bunu. Hem dila seni dize getirir."

"Ben evlenmem baba git başka kısmet bul kıza"

Havin hanım araya girip
"Vural yapma çocuk istemiyor işte gerekirse kızı başka biriyle başgöz ederiz."

Vural bey tam elini kaldırıp karısına tokat atacakken kendini son anda tuttu.O böyle bir adam değildi.

"Lan siz ana oğul beni delirtecek misiniz?
Hozanla evlenecek diyorsam öyle olacak
Sanmayın ki kız sahipsiz, ben kapı gibi arkasındayım onun.
Hele ki sen havin xanım ters bir şey yaptığını işitirsem bu evden gidersin!"

Hozan kendini tutamayıp odadan dışarı çıkarken orda bekleyen diyar o mühim soruyu sordu
"Baba bu kızın senin kalbinde nasıl bir yere sahip ki annemi evden kovmakla tehdit ediyorsun"

"O benim için değerli bu böyle biline"dedi ve o da odadan çıktı.

Cevapsız sorular herkesin kafasını kurcalayıp duruyordu.
Kimdi bu Dila?

🌕

Dün olanlardan sonra sanki hiç bir şey olmamış gibi Vural bey oğluna yanına, almış misafirlerini bekliyordu.

KUSURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin