13.BÖLÜM

160 13 4
                                    

Keyifli okumalar🍀

Bir kusurum varsa affola 💕🌼

Bir kusurum varsa affola 💕🌼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KİMSEN VARKEN KİMSESİZ OLMAK..

🌖

Dila bir an ferzanın söyledikleriyle şoka uğradı.
O ,devranı mı savunmuştu.

Şiddeti savunan biri, yarın öbür gün aynı şeyi yapıp bununla övünürdü de

Bu bardağı taşıran son damla olmuştu buraya gelip dedesine sığınmakla çok yanlış yapmıştı dila.
Buraya gelip yardım istememeliydi.

Bir an önce bunların hepsinden kurtulmalıydı.

"Senin şerefin haysiyetin buraya kadar işte , şiddeti savunacak kadar şerefsizsin sen"

"Kes şu sesini öyle demek istemedim"dedi ferzan dişlerinin arasından

"Ne demek istedin bas baya iyi yapmış seni dövmüş dedin ."

"Dila sessiz ol yanlış anladın"

Hakim bey karısı ve diğerleri, dila'nın sesini duymuş salondan çıkmış terasa bakıyorlardı.

"Hakim ağa gel çocuklar kendi aralarında konuşuyor."dedi xelat ağa,oğlunun bir terslik yapmadığını umarak

"Dur hele xelat"

"Ben hiç bir şeyi yanlış anlamadım asıl seni yanlış anlamışlar senin devrandan hiç bir farkın yok. Sen hayatına köle olacak bi kadın arıyorsun ama o aradığın ben değilim hatta o aradığın kadın yok bu dünyada kimse senin tehtitlerine boyun eğmez."dedi son gücüyle bağırarak.

Haşim bey duyduklarına anlam veremezken

Ferzanın siniri gittikçe arşa yükseliyordu.

"Dila laflarına dikkat et, kes şu sesini"

"Asıl sen sesini keseceksin , bir daha önüme çıkma ferzan. Bu seni ilk ve son uyarım."diyip parmağındaki yüzüğü ferzanın göğsüne doğru fırlattı.
Yüzük yerde bir kaç kere döndükten sonra sabit bir şekilde ferzanın ayağının yanında durdu.

"Sen ne dediğinin farkında mısın lan"halbu ki bu evliliği ferzan da istemiyordu şimdi neydi bu tavrı.

"Sen artık benim sözlümsün al şu yüzüğü geri tak parmağına"

"Senin gibi bir şerefsizin değil sözlüsü olmak aynı ortamda bile bulunmam"

Dila'nın sarf ettiği sözler ferzanın canını epeyce sıkmıştı artık sabrı taşırılmıştı.

Tam elini kaldırmış dilaya tokat atacakken
Elinin havada asılı kalmasıyla, hakim ağayla göz göze gelmesi bir oldu.

Dila ,dedesinin ferzanı tam olarak tanımadığını o an anladı.

KUSURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin