Keyifli okumalar 💖
Bir kusurum varsa affola ✨
BİR ÇUKURDAN ÇIKIP DAHA BETERİNE
GİRMEK...🌕
Mizgin sabah aldığı haberin mutluluğuyla üzerini değiştirip kahvaltıya indi.
Annesi ve babasının bol sohbetli sofrasına oturup
"Günaydın hayatımın anlamları" dedi neşeyle"Hayırdır gulamîn bu ne mutluluk"
"Sorma anne, ferzan herşeyi devreye sokmaya başlamış. Şerefsiz devran da öğrenmiş o anlaşmayı ve deliye dönmüş. İptal etmek için tüm avukatlarını devreye sokmuş."dedi şen bir kahkaha atarak
Xezal hanım ve hakim beyde kızına uyum sağlayıp kahkaha atmaya başladılar.
🍁
"Oruspu çocuğu, bizi bitirmek için yaptığı anlaşmayla amımıza koydu."adar abisini sakinleştireceğine daha da ateşini harlıyordu.
Devran hemen telefonunu alıp dilayı aradı
"Çabuk şirkete gel" dedi .
"Niye"
"Soru sorma çabuk gel" dedi ve üzerine telefonu kapattı.
"Abi, dila ne yapabilir ki"
"Olum senin kafanımı siktiler. Hani onunla bu tür işlerimizi halletsin gözümüzün önünde olsun diye evlendim ya"
"Haa doğru "
"Gerizekalı" dedi devran ve bir sigara daha yaktı.
🔮
Dila bugün halasından aldığı haber ve ikazlardan sonra birde üzerine devranın aramasıyla planın ciddi ciddi yürüdüğünü fark etti.
Üzerine bej bir takım elbise giyip çantasını ve telefonunu alıp çıktı evden.
Şirkete vardığında üzerindeki gerginliği atmak için kendini dikleştirip ceketini düzeltip şirkete girdi.
Devranın kapısının önüne geldiğinde asistanı hemen içeri girip haber verdi.
Dila içeri girince devranın yüzünde iğrenç bir sırıtma oluştu.Dila hemen konuya girmesini istediği için
"Noldu niye beni çağırdın" dedi.Devran oturduğu yerden kalkıp dilanın yanına geldi.
Düz saçlarını parmağına dolamak ister gibi dokunacakken dila geri çekildi.
"Ne olduğunu söyleyecek misin yoksa gideyim mi"
"Tamam geç otur."dedi devran bozuntuya vermeyerek
Dila masanın önündeki koltuğa oturdu.
Devran da kendi yerine geçip oturdu ve dilanın önüne haberi olmadan yapılan anlaşmayı bıraktı.
Dila kaşlarını çatıp öylece önüne bırakılan kağıtlara baktı
Aslında herşeyden haberi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSUR
Teen FictionBaşkaların istek ve şartlarını yerine getirmek zorunda olan bir kızın başına gelen olayları anlatıyor -Bunca olandan sonra son durağım lübnan mı olacaktı yoksa daha fazla sürünecek miydim? *o kızın gözündeki çaresizlikti insanı hüzünlendiren KEYİFLİ...