14.BÖLÜM

135 10 4
                                    

Bir kusurum varsa affola 💕

Keyifli okumalar 💖

Keyifli okumalar 💖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🖤

SESSİZLİK EN BÜYÜK SİLAHSA O SİLAH BANA DOĞRULTULDU..

🥀

Dünya dila için cehenneme dönüşmüştü bir ateşten diğerine atılıyordu.
Bu kez de sözlü bi adamla mı evlenecekti,
Dedesi bunu mu istemişti?

Halil ağa şaşırsada soğuk kanlılığını korudu
"Abim bunu istedi abla yapacak bişey yok hem zaten yolun başındalar bi evlilik yok
ortada"

"Olmaz halil, Vurala ne derim ben"

Vural Sozdar namı değer beyrutun (lübnanın başkenti) sahibi.
Çocuklarını çok severdi ama Hozan başkaydı onun için.

Halil ağayıda severdi o bişey dediyse mutlaka bir bildiği var düşüncesindeydi.
Halil ağa,Vuralın bu konuya tepkisini önceden hesaplamış ona göre davranmıştı.

Havin hanım ise büyük oğlunu bu kıza harcamayı istemiyordu.
Aslında hozan sözlü falan değildi. Havin hanım kendi bulduğu bir kızı, oğluna zorla beğendirmeye çalışıyordu. Sürekli kızı eve çağırır sohbet muhabbet derken oğlunun gözüne sokmak isterdi.

'Ama hozan taş kafalı biriydi o kimi isterse o olurdu sonuç olarak bu kızı da istemez' diye düşünüyordu.

"Gerekirse ben uygun bir dille enişteme anlatırım abla sen merak etme bu iş eninde sonunda olacak"

Halil ağa da çok iyi biliyordu Hozan'ın sözlü olmadığını.
O ki havin sozdar oğlunu sözlendirecek ve kimseye haber vermeyecek dünya yıkılırdı vallahi.

Havin hanım son çaresini denedi
" O kadar çok istiyorsan sen al oğluna halil"
Bu kızı başkalarına yamamalıydı.

"Benim oğlumda mizginle evleniyor abla. Diğer oğlumda ondan küçük olmaz. Abim böyle istedi başka bir şey duymak istemiyorum"

Havin hanım şansını zorlar gibi
"O zaman mizgin hozanla evlensin ben bu kızı istemiyorum."

"Abla haddini aşma! meyve mi seçiyoruz burda böyle istendi böylede olacak bitti!"

Neydi bu dila nefreti
Sırf babası cenazeye gelmediğinden mi ?

Halil ağa ,dila'nın isteksizliğinide görüyordu fakat elinden bir şey gelmiyordu hakim ağa ne istemişse o olacaktı.

"Amca, ben böyle bir şey yapamam gerekirse gidip dedemden af dilerim ama yapamam amca"dedi en sonunda dila ağlayarak.

Hakim ağa gider ayak herkesi öyle ateşlere atmıştı ki kimisi sevdiğini bırakıp başkasıyla evleniyordu, kimisi cehenneme gidiyordu.

KUSURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin