Bir kusurum varsa affola ✨
Beğenmeyi unutmayın🦋
Keyifli okumalar 💖
İNSAN YAŞATTIĞINI YAŞAMADAN ÖLMEZMİŞ
_________________🌘___________________
"Devran ne diyor bu kız"feride hanım artık ne yapacağını bilemiyordu.
"Doğru duydunuz betül hamile"dedi umursuzca
Dila duyduklarını idrak etmekte güçlük çekiyordu artık.
"Hamile bir sevgilin varken; niye benimle evlendin, niye benim hayatımı da
mahvediyorsun. Sürekli ailemle tehdit edip duruyorsun. Avukatın olmayı kabul ettiğim halde niye beni bırakmak yerine evlendin."dedi dila titreyen sesiyleDevran sessiz kalmak istemeyerek karşı tarafı suçlamayı seçti.
"Beni buna sen zorladın. En başından beri sana haber yollayıp avukatım olmanı söylerken aklın neredeydi.""Şimdi olur diyorum işte boşanalım ben yine avukatın olamaya devam ederim. Yeter ki bizi böyle bir hayata zorlama."
"Kimseyi burada zorla tutmuyorum. İsteyen defolup gider. Ama giderken ardında bıraktıklarının sonu olacağınıda bilsin" yine ve yeniden tehtitlerini savurmaktan kaçınmadı devran.
"Bu böyle devam etmeyecek Devran Kayaoğlu. Er ya da geç bizi attığın bu ateşte sende yanacaksın,yanıp kül olacaksın"bu kez sesi titrememişti.
"Dila odana çık yine çok konuşmaya başladın."dedi devran kendini zor tutarak
"Ne odası ya sen neyden bahsediyorsun ben burda sana boşanmak istediğimi söylüyorum"
"Söyledin ve bitti çık şimdi odana"
Dila artık dayanamıyordu. Bu adamın onu yok sayıp sadece kendi bildiğini yapmasından nefret ediyordu.
"Senden nefret ediyorum,bu evden gideceğim sende bunu göreceksin" diyebildiği tek şey buydu.
"Dila adamın asabını bozma bir şey dediğimde ikiletme lan defol git odana"dedi devran yamacında duran bibloyu dilanın ayağının kenarına fırlattı.
Dila bir şey demek istemiyordu artık katlanamıyordu.
Kendisi için gösterilen odaya gitti. Kapıyı sertçe kapatıp yatağa geçip oturdu .
Biran önce buradan kurtulmalıydı. Yoksa bu adam ona daha neler yapar aklı olmıyordu bile.
Betülün hamile olması umrunda bile değildi ama gururuna dokunuyordu işte.
Yatağa yüz üstü uzanıp bir kaçış yolu aramaya koyuldu.
Devranla evliyken ondan kaçmak çok çabuk yakalanmasına neden olurdu.
Gerçi dedi belkide gerçekten evlenmemişizdir.
Ama o evlilik cüzdanı peki o da mı sahteydi.
Olabilir dedi iç sesi o da buna inanmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSUR
Teen FictionBaşkaların istek ve şartlarını yerine getirmek zorunda olan bir kızın başına gelen olayları anlatıyor -Bunca olandan sonra son durağım lübnan mı olacaktı yoksa daha fazla sürünecek miydim? *o kızın gözündeki çaresizlikti insanı hüzünlendiren KEYİFLİ...